Ben çok tez canlıyım bu konuda, aklımdan geçenleri pat diye söylerim karşımdakini düşünmeden sizdede öyle oluyormu? Yoksa bin bir kez tartıp bir cümleyi öyle mi söylersin?
Önce düşünüp mü konuşursunuz, yoksa konuşup sonradan mı düşünür?
Bir çocuk düşün Sevdikleri hayalleri Herşeyi gitmiş elinden Üstüne üstlük garibe olmaklada yetmemiş Dehşet acı çekiyor 30 cm sokup 50 cm ye çıkardığım doğrudur
Yok estağfurullah ya dahilik değil bu biraz başak burcu olma özelliği birazda mesleki birikim ve hitabet ile alakalı. Yoksa sizin gibi hanfendilerin eline iletişim konusunda su dokemem
sagolasin bacim. ama prkde ise yaramiyo. o kadar dusunerek kinusurum hic kalp kirmam ama hep kalbimi kirarlat. oyuzden en iyisi vurdum duymaz olmak dusunmeden konusmak:))) keske oyle ola bilsen
Duruma göre. Ağırlık olarak düşünerek konuşurum. Geyik esnasında asla düşünmem :DD doğaçlama. Çalıştığım şirkette düşünmeden konuşmak demek sıkıntı doğurur =))
En İyi Cevaplar