Eskisi gibi göz teması kuramıyorum insanlarla, psikolojim mi bozuk?

Gerek kızlarla, gerek insanlarla. tanıdık hariç. Yüz ifademi kötü hissediyorum böyle bi his var içimde. Cafede Otururken bile yüzüme eğiyorum bazen kendimi kapatıyorum?
Psikolejin bozuk
Özgüven sorunu ( özgüven yükselt)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Eskisi gibi göz teması kuramıyorum insanlarla, psikolojim mi bozuk?
Cevapla