Sizce kadınları mı yoksa erkekleri mi etkilemek daha kolay? Şöyle bir algı var ya; “iki güzel lafa tav oldu” bunu kadınlar için kullanan karşı cinsimizi, bence kadınlar hiç bir şey yapmadan etkiliyorlar, var olmamız yetiyor shsjjs😅😅
Erkekleri etkilemek daha kolay. Bazı hemcinslerim için nefes alıyor olmanız bile yeterince etkileyici 😅😅 onlar yüzünden bazen erkek olmaktan utanıyorum 😅😅
Bu insandan insana değişen bir durum. Eğer bir kadının etkilenmeyeceği varsa ne kadar uğraşırsan uğraş gerçekten de etkileyemezsin. Fakat şöyle bir gerçek var günümüz Türkiye'sinde erkekleri etkilemek inanılmaz kolay.
Sadece bir gülümseme ile birlikte peşinden onlarca erkek koşturabilirsin. Bu durumu kadınlar üzerinde uygulamak çok kolay değil. Daha sert ve daha çok çizgilere sahipler.
Hemcinslerimin seçicilik kapsamı daha geniş.. Hepsinin aynı olmasa da, genel olarak öyle.. Bir de karşıdan ne beklendiğiyle alakalı.. Karşı cins olsun, yeter diyenleri daha çok erkeklerden duyuyoruz maalesef..
Kısacası; kişilik yapısı, beklenti, o anki psikolojik ve duygusal durum, etkileyen kişi.. Birçok olasılığı barındırıyor..
Bence iki cinste de etkilemesi zor olan insanlar var. Tamamen karşındaki kişiye bağlısın bu konuda. Ama genel açıdan bakarsak erkekleri etkilemek daha kolay. Biraz bakım, biraz cilve, biraz el marifeti. Tamamdır. 😅✌️
Bana hiçbir şey yapamaz tanışacağım kişi benim kadar derin bakamaz zaten bu tür konulara. Şu yorumu görünce anksiyetem tekrar baş verdi akşam çıldırmaya başlarsam senin yüzünden
Erkekler dis gorunusten etkilenirken kadinlar sozlerden hoslanabiliyor. Biz daha duygusaliz erkeklere bakarak. Ama etkilenmek birinden hoslanmak konusu cinsiyetle alakali degilde kisinin bulundugu durum ( duygusal aclik, bosluk, ilgiye ihtiyac), karsisindakinden aldigi cekimle alakali. Yoksa gunumuzde herkes cok secici ztn bu yuzden cogu kisi yalniz. surekli duydugum sey ise benim sevdigim beni sevmiyor beni sevenide ben sevmiyorum laflari. Maalesef herkesin bir kriteri ve istedigi var o kritere uymayan kisi geldigi zaman etkilenme gibi bir durum soz konusu degil.
Bence kadınları etiketlemek daha kolay erkek bi güzel parfüm sıksa saçını iki havaya dikse altında da araba son ses müzik tamam bitti kadın etkilenir😂😂😂😂😂"dermişim"
Merhaba dediginde bana aşık diyen kadınlar erkeklerin kolay etkilendiğini söylüyor.. erkekler evet kolay etkilenir çünkü fiziksel farklar var, kadın daha latiftir, güzeldir etkileyicidir.. yine de bununla birlikte bir cok kadının da duygusal boşlukta yaşadığı için ufacık seyden nem kaptığı da bilinir...
Kişilik & Karakter konusunda 10,8b cevap paylaştı.
Bayana göre erkeği Erkeğe kadını etkilemek daha kolay diyebiliriz. Aslında durum sadece sizin nelerden hoslandiginiz ile ilgili. Bunların hepsi bir anda ortaya çıktığında sizin extra bir şey yapmanız gereksiz.
Erkekleri etkilemek daha kolay tabiki. Yaratılış gereği kadınların ilgisini çeken çok fazla şey var ve erkekler ilklerde değil. Ama erkegin ilgisini çeken ilk şey bkz: Kadınlar. 🙂 Erkek sevmek için kadın sevilmek için var. ❤️
Bak güzel kardeşim. Kız merakliligi değil bu. İnsanlık tarihinde bile erkekler kadınlari etkilemek icin birçok seyler yapar. Doğadaki hayvanlar için bile bu böyledir. Erkekler daha güzel sever ve bunu da her daim gösterir. kadınlar için şiir yazar beste yapar. Romantik olanlar bile erkeklerdir. İstisnaları tabiki vardır. Kadın olup harika şiir yazan beste yapanlarda var. Ama çoğunluğu erkektir. Ben bunun sebebinin erkeklerin daha güzel sevdiğini düşünüyorum. Kadın sevmiyor demiyorum. Erkekler daha güzel daha yoğun seviyor diyorum. Bu yüzden de erkek sevmek için var dedim. Ha sen Katılmıyor musun? Uğurlar ola keyfin bilir!
Anlıyorum paralı kadınlı yoksa Çok güzel seksi model bir kadın mı diyerek bu sorunun cevabını alabilirsiniz Parasıyla cinselliğini diriltir bi kere kadın en iyi Doktorlar ile Ama tabi yine siz bilirsiniz
Kadınlar mı böyle erkekler mi şöyle, Kadınlar mı yapar erkekler mi yıkar, Kadınlar mı gelir erkekler mi gider, Kadınlar mı sever erkekler mi terkeder, Kadınlar mı üzülür erkekler mi üzer.
2 gündür soruların hep böyle yeter bıktırma insanı.
Bence biz erkekleri duygusal olarak etkilemek daha zor. Biz erkekler ilk baslarda kalben degil. Şey'ben etkileniyoruz.(Sanirim anlayan anladi) Kadinlar da ise tam tersi oluyor.
Görünüşe tav olan ucuzdur. Ama zeka ve düşünceleri görebilirsen farklı olanı bulmuşsundur demektir. Ama soruya genelleme yapacak olursak popon sallayan kıza ağzının suyu akacak basit erkek çok 😂👍
para ortada olsun , baska bısıye gerek yok. tersini itiraz eden kezzoların terlikle kulağına kulağına vururum.,
ha bunuda es gecmeyeyım , kısa anlık olarak devamı olmayan sekılde ergen arizona kertenkelelerini etkılemek tabıkı cok basıt , nefes alıyor olmanız yeterli.
Erkekte etkilenir , kadında etkilenir. Ben buraya ha ho yazsam sadece beğenip veya ifade bırakıp geçecektin. Merak veya keşif kadın tanımak ister anlam arar söylediklerinizde , biz erkekler ise bir kız merhaba dese direk esen rüzgarda alabora olup boğuluruz erkek adam sever , etkilenir. İyi varsın dersin tutulur. Biz böyleyiz. Ben dahil
@KuzeyTekinoğlu01 sen onunla dayı mayı diye konuşamazsın. Üslubuna dikkat et. Yol al. Bu görüşü paylaşırken yanlış anlaşılabileceğini az çok kestirebilmiştirsin saf ayağına yatmayalım.