
Bir tartışma olur, bir olay olur vs... Hangi tarafla daha kolay uzlaşılabilir?

Bir tartışma olur, bir olay olur vs... Hangi tarafla daha kolay uzlaşılabilir?
Erkeklerin bir şeyi umursadığı mı var ki, konuyu uzatsınlar. Erkekler yani...
Niye laf sokuyon lenn😂 Canavar yaptınız bizi iyice
Dermişsinnnn jddj
Erkeklerle. Kadınlar çok çirkef.
Cevap
15Cevap
Bence karaktere göre değişir. zeki insan genelde daha kolay uzlaşır. ama inatçıysa ya da dediğim dedikse olmaz
Bunun kadını erkeği yok. Karakteri oturmuş ve kişisel gelişimini tamamlamış insanlarla kolay uzlaşılır.
Erkeklerle uzlaşmak daha kolay kadın psikolojisisi çok tutarsız. Bir kadın olarak böyle düşünüyorum sjhdhhdhdjsj
O ne demek
Ahhahajhaha o kadar da kötü değilizzzzz
Kendini değersiz gördüğün için bir kadında senin için o kadar değersizdir belki
kadını değerli ya da değersiz görmek kendini değerli ya da değersiz görmekle ilgili bir şey değil. öyle olsa kendini değerli gören her erkek "değer hak etmeyen" kadınlara değer verirdi. aslında sende yazmışın kadınlar çok tutarsız. tutarsız insan kendine değer veremez bence. ancak değer verilmeyi bekler.
Kadının da erkeğin de tutarsızı var sadece kadınlar olaylara daha fazla duygusal yaklaşıyor ve bu onları çoğu zaman haksız yapıyor. Ayrıca kendine değer veren biri asla başka bir insana obje gözüyle bakmaz senin gibi.
Fikirlerine kesinlikle katılmıyor saygı duyuyorum, teşekkürler.
Erkeklerle daha iyi anlaşmışımdır çocukluğumdan beri
Daha duygusal şeylerde kadınlarla iş vs varsa erkeklerle
Erkekler gerçekten daha çok alttan alıyor bazı şeyleri
Erkekle kadınla alakalı değil bence, kişiye göre değişir
İkiside o kadar kolay ki sadece karakteri sağlam insanlara ulaşamıyoruz. Onlarda çok az var zaten...
Erkekler galiba. Kadınlar bazen istediği olmayana kadar kabul etmiyor. Ben de bazen öyle oluyorum.
Aklı başında olan, dik kafalı olmayanlarla kolay anlaşırım.
erkeklere tabi ki tabi cinsellik işin içinde varsa
Karaktere göre değişir ama erkekler daha kolay uzlaşır
Biz kadınlarla uzlaşmak kolay da, erkekler buzdolabı gibi.
Değişir aslında ama erkekler gibi geldi. Kadınlar bazen biraz daha inatçı olabiliyor
Erkekler kahvede bile yabancı birini dördüncü olarak okeye dahil ederler
Akıllı ve mantıklı insanla daha kolay uzlaşılır.
Hangi cinsiyette bu oran daha fazla dersen hemcinslerim adına üzülerek söylüyorum, mantıklı insan sayısı erkeklerde gördüğüm daha fazla.
Erkeklerle tabii, kadınlarla tartışılmaz zaten ( bu düşünceyi kafanızdan çıkarın atın)
Erkekler daha çabuk uzlaşır çünkü kadınların çoğu inatçıdır
ben hayatımda hiç uzlaşabilen birini görmedim 😂
Kadın kadınla erkek erkekle.
İkisiyle de değil hayvanlarla
kadınlar daha kolay bence bu konuda
Erkeklerle, yani benim için öyle.
Erkeklerle anlaşma daha kolay yapılır
Erkeklerle
Erkekle kadınla anlaşılması zor
Kişiye göre değişir
Ben her iki cinsle de kolay anlaşıyorum. 🤣
Erkekler bence
Bence erkeklerle
Herikiside
Erkeklerle
Erkekler
Erkeklerle bence
Kadınlar
Erkeklerle
Kişilik ile alakalı.
kişiye göre değişir
Erkeklerle bence
Erkek ile
Erkekler
Erkekler
Erkrkler
erkekle
erkeklerle
Beyni olan ile
erkeklerle
Erkekler
Kadın tercih ederim
Bence erkekler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar