Merhaba. Ben eşimle ayrılık aşamasındayım. Bir tane kızım var ona tek bakıyorum. Hiç arkadaşım yok?

Bu sebepten akrabalarimla vakit geçirmek eğlenmek oturup bir çay içmek istiyorum. İçimde hiç art niyet yok ve gerçekten sanırım safim çünkü bana yapilan kötülükleri hemen unutuyorum. Canim bisey cekti ve bunu akrabama soyledim cunku begeniyorum yaptigini. Yeri geliyor bende onlara yapiyorum. Bu yapmis bana gece yarısı getirdi. Ailemle problem yasadim. Neden istedim onu diye. Gece al da doy der gibi yaptılar diye. Çok bunaldım herşeyden gerçekten yaşam enerjim kalmadı. Ben mi hata yapıyorum? Kimseyle gorusmemem konusmamam mi gerekiyor? Kendimi savunamiyorum da. Resmen aptala döndüm. İçim daralıyor. Dokunsalar aglayacagim. Etrafımda insan var ama kimsem yok :(
Merhaba. Ben eşimle ayrılık aşamasındayım. Bir tane kızım var ona tek bakıyorum. Hiç arkadaşım yok?
Cevapla