1 yıldır evli 3 aylık anneyim. Koskoca şehirde yalnızım, kaynanamdan başka görüşeceğim kimse yok. Nasıl atlatacağım?

Esim ilgili ve sevecendir, zorluklarla evlendik herkes gibi...
Ben bilmediğim bir sehire ailemi bırakıp geldim, cok zorlandım araya korona girdi işe giremedim.
Kayinvalidem dışında görüştüğüm kimsem yoktu.
Anne oldum bu cok güzel bir his ama bazen kendimi nereye koyucam bilemiyorum.
Azıcık hasta olsa Kendime bakamadın diye sucluyorum, sosyal hayal 0 kendime zaman ayıramıyorum.
Esim desen cocuk olunca ona ilgi göstermeye başladı beni unuttu gibi bazen çocuk konusunda ona iyi bak diye tartışıyor benle.
İyi de ben bir anneyim.
şu an gece ben başındayım bebeğimin o uyuyor mesela.
Kimse anne kadar sevemez.
Gece uyumaya gelince önce sarılıyor sonra tüm gece arkasını dönüp uyur.
Gerçekten kendimi cok yalnız hissediyorum.
Psikologa gideyim dedim fırlamış fiyatlar.
Nasıl atlatıcam bilmem.
Fikriniz var mı?
1 yıldır evli 3 aylık anneyim. Koskoca şehirde yalnızım, kaynanamdan başka görüşeceğim kimse yok. Nasıl atlatacağım?
Cevapla