7 yıldır evliyiz, evliliğimiz çok şükür çok güzel hiç sorunumuz yok, çocuğumuz yok nasıp olmadı henüz , ikimizinde ne ailesi ne akrabası nede arkadaşı var
biz bizeyiz bu şekil nereye kadar devam eder?
7 yıldır evliyiz, evliliğimiz çok şükür çok güzel hiç sorunumuz yok, çocuğumuz yok nasıp olmadı henüz , ikimizinde ne ailesi ne akrabası nede arkadaşı var
biz bizeyiz bu şekil nereye kadar devam eder?
Cevap
20Cevap
birbirinize sahipsiniz yeter de artar bu
Ya çok teşekkür ederim ☺️
Yani mutluysaniz problem yok ama arada bir bile olsa görüştüğünüz yabancı insanlar olması güzel olur
O kadar haklısın ki
Şimdiye kadar sorun olmadı bıkmadı iseniz sonuna kadar gider diye düşünüyorum.
İnşallah
Ablam napıcaksın çevreyi ne kadar bela biliyor musun? Durduğum yerde duruyorum zerre saygısızlığım da yok laf yiyorum napalım
Ay buna cok üzüldüm
Evet bak hiçbir şey yapmıyorum iftira yiyorum Allahtan beni bilen biliyor ki başım derde girmiyor. Hepsi bela emin ol millet neler çekiyor görsen haline şükür edersin
Lütfen o tür kisilerden uzak dur
Ablam bu kişiler çok yakın akrabam oluyor geçen hafta mecbur aynı sofraya oturduk kime derdimi anlatıyım ki. Bazen düşünüyorum keşke bunlardan uzakta ayrı şehirde olsam inşallah atanırım Amin
Insallah canim benim cok üzüldüm sana insallah bu tür kötü insanlardan kurtulursun
Amin ablam
çalışmıyor musunuz iş yerinen veya apartmandan hiç arkadaşınız yok mu
Merhaba ikimiz de çalışıyoruz amaiş yerindekiler sadece orada kalıyor yani devami gelmedi
Sosyallik insanın doğasında var. Bu durum çok yakında sorun yaratır. Bir çevreye dahil olmalısınız ama nasıl🤔
Ama bunca yıl sorun cıkmadı
Ne mutlu size, inşallah daha da çıkmaz.
Hiç çevre olmadan olmaz ki bacım? Biz 1 senedir evliyiz o kadar öok tanıdık arkadaş vs var ki yetişemiyoruz ziyaret etmeye
Bizde birtane bile yok ya
Hem arkadaş edinsen bile her bulduğunu eve çağıramazsın. Seçici olmak lazım. Hele evlendikten sonra
boş ver birbirinize yetmeniz daha iyi
Çok teşekkür ederim
Rica ederim
Öyle de zaman gexmez ya
Aslında geçiyor
Geçer de insan arkadaşlarıyla toplanıp bir yere Felan gider gene
Aynen aynen işte o yok bizde
O zaman bosanin
Memnun degilmisin bu durumdan eşinle başbaşa siniz işte
Aslında şimdiye kadar hiç sorun yaşamadım
Bence böyle daha güzel bizde öyleyiz
Çok sevindim
Peki hiç eşinden sıkılıyor musun
Yok evli değilim ben annemle kaliyorum babamdan ayrilinca farklı bir yere geldik tanıdık akraba yok o yüzden dedim
Termal suya gidin kaplıcalara hamlasmis vucutlariniz bebek olmasi icin iyi gelir
Anlamadım 😅
Demekki gerek duymuyorsunuz boşverin kimseyi yaa
Çok güzel söyledin
Yesss
sanal arkadaşlık bulun kendinize komşular ile arkadaşlık kurun
çevre edinmelisiniz. bizde öyleyiz.
Siz nasıl edindiniz
eşim ile ailesine yakın bir yere taşındık. komşuları ile kaynaştı. ailesine gidip geliyor. Ama benim için aynı şey söylenemez. yine yalnızım.
İkimizin de ailesi yok
Eşine yoldaş sana gardaş olurum. Yakınlarda ikamet ediyorsanız
Kimsesizlik çok zordur Allah kimseye vermesin
Bir arkadaş çevresi edinene kadar..
Olmasın boş ver
Arkadaşa ihtiyacınız var mı?
Birbirinize sahip çıkarsınız işte
Evet aynen böyle oluyor
Kafa rahat bu şekilde
Aslında en iyisi
Bencede
Diğer türlü baş ağrısı
Edinin
😒 hiç aklıma gelmemişti
Ortam bulun kurslar vs
Çok teşekkür ederim
Bazen ilk düğme yanlış iliklendiğinde; tüm düğmeler yanlıl iliklenir
Ciddi misin sen :( takıntılı biri olmalısın
Ben niye takıntılı oluyorum
Yalnız olman
arkadaşlar edinin
Bu size bağlı
Olalim cift
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, anladığım kadarıyla eşinle çok güzel bir ilişkiniz var ve bu gerçekten harika! ❤️ Ama anlaşılan bu durum sizi biraz yalnız hissettiriyor. İnsan zaman zaman farklı arkadaşlarla paylaşım yapmak, farklı enerjiler hissetmek isteyebilir. Eşinle birlikte çeşitli sosyal aktivitelere katılmayı deneyebilirsiniz. Mesela, bir gönüllülük projesine katılabilir ya da bir hobiniz üzerine kursa yazılabilirsiniz. Böylece ortak ilgi alanlarını paylaştığınız insanlarla tanışabilirsiniz. 🌸
Yeni insanlarla tanışmak bazen zor gibi görünse de kimi zaman çok keyifli ve hayat dolu bir deneyim sağlar. 📚 Ayrıca, küçük yürüyüş gruplarına dâhil olabilir ya da komşularınızla daha sık iletişim kurmayı deneyebilirsiniz. Eminim ki ufak adımlarla daha büyük ve anlamlı bir sosyal çevre oluşturabilirsiniz. 🙌 🌻