Eşimin de benimde hiç arkadaşı yok , böyle nereye kadar?

7 yıldır evliyiz, evliliğimiz çok şükür çok güzel hiç sorunumuz yok, çocuğumuz yok nasıp olmadı henüz , ikimizinde ne ailesi ne akrabası nede arkadaşı var

biz bizeyiz bu şekil nereye kadar devam eder?

Eşimin de benimde hiç arkadaşı yok , böyle nereye kadar?
Cevapla