Evet soruda sorduğum gibi eşini paylaşınca çağdaş değil namussuz şrefsiz oluyorsun. İslamda kadın hakları yok diye zırvalayıpta kocam neden 4 tane kadınla evlenebiliyor diyerek sözde kıskançlık yaparak kocanızı 100 lerce kişiyle paylaşıyorsunuz. Bu boynuzlu erkekler içinde geçerli. Batıdan nekadar rezillik ahlaksızlık pislik varsa her b. ku almışız onlar bizden alsaydıya? Bizden aile olmasını öğrenseydi bizden Vefanın insanlığın ne demek olduğunu öğrenseydi ne olurdu? Yerin dibine batsın rezil düzeniniz saygı falanda duymuyorum. beklemeyinde
Güncellemeler
+1 yıl
Kadın erkek fark etmiyor her 2 side aynı haltı yiyor konuyu başka yerlere çekmeyin
Çağdaşlığınız yerin dibine batsın diyecek benim gibi hakikatı haykırmaya yüreği olan insanların neslimi tükendi?
Sadece kadın bedenimi yazıyor orada? Eşini paylaşmak nedir dmden bana bir kız ben açık evlilik yaşayacam yazıyorsa gerisini sen düşün bu ne rezil ahlaksız bir düzen böyle
O mesele. Yani diyorsun ki 4 kara peçeli karısı olmadığı için, eşim gibi erkekler yüzlerce kadınla yatıp kalkan bir dinsizler. İlla 4 peçeli karısı olmalı yoksa öncesi de günahkar evlendikten sonrası da.
Peçeli burkalı kadınlardan başka 4 eş kabul edecek kadar midesiz olan var mı ki? Varsa ben görmedim. Mevzu zaten o değil mevzu senin 4 eş kabul etmeyenleri ahlaksız dinsiz ilan etme cüretin. Asıl dinsizlik senin şu tavrında gizli. Hiç tanımadığın milyonlarca insana iftira ediyorsun. Kocamı yüzlerce kişiyle paylaşmıyorum. Zihniyetin leş gibi.
Sosyal medya ne alaka ya sanki bu sokaktaki tüm reziller herkesi sosyal medyadanmı buldu. toplum içinde cinsel ilişkiye bile girmeye başladılar bu daha nereye gidecek? Deneseydilerye bu rezillikleri bundan 40 50 sene önce bak neler oluyordu
Bazı insanların zararları sadece kendilerine degil ya ona üzülüyorum. Bazen diyorum nuh tufanı benzeri bir sey yasansada yeryuzünde bütün inançsızlar yok olsa da inanan muslumanlar rahat yasasa
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Çağdaşlığınız yerin dibine batsın diyecek benim gibi hakikatı haykırmaya yüreği olan insanların neslimi tükendi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Abi siz çağdaşlık deyince neden sürekli kadın bedeni üzerinden yürüyorsunuz ki. Çağdaşlık böyle bir şey değil.
Sadece kadın bedenimi yazıyor orada? Eşini paylaşmak nedir dmden bana bir kız ben açık evlilik yaşayacam yazıyorsa gerisini sen düşün bu ne rezil ahlaksız bir düzen böyle
Kocamı yüzlerce kişiyle mi paylaşıyorum? Nasıl ya
Bu toplumda kaçamak yapmanın normal algılanmaya başlandığını duymadınmı daha? Ya senden önceki yaşadıkları?
O mesele. Yani diyorsun ki 4 kara peçeli karısı olmadığı için, eşim gibi erkekler yüzlerce kadınla yatıp kalkan bir dinsizler. İlla 4 peçeli karısı olmalı yoksa öncesi de günahkar evlendikten sonrası da.
Orada tesettür hakkında bir şey yazıyormu? iyi oku
Peçeli burkalı kadınlardan başka 4 eş kabul edecek kadar midesiz olan var mı ki? Varsa ben görmedim. Mevzu zaten o değil mevzu senin 4 eş kabul etmeyenleri ahlaksız dinsiz ilan etme cüretin. Asıl dinsizlik senin şu tavrında gizli. Hiç tanımadığın milyonlarca insana iftira ediyorsun. Kocamı yüzlerce kişiyle paylaşmıyorum. Zihniyetin leş gibi.
Ahh sosyal medya...
Sosyal medya ne alaka ya sanki bu sokaktaki tüm reziller herkesi sosyal medyadanmı buldu. toplum içinde cinsel ilişkiye bile girmeye başladılar bu daha nereye gidecek? Deneseydilerye bu rezillikleri bundan 40 50 sene önce bak neler oluyordu
Ona sus buna sus. susmuyorum Lanet olsun
Öyle deme sosyal medya yaygın olmadan önce bu kadar rezillik yoktu bence
Hala niye kıyamet kopmuyor anlamıyorum.
Bazı insanların zararları sadece kendilerine degil ya ona üzülüyorum. Bazen diyorum nuh tufanı benzeri bir sey yasansada yeryuzünde bütün inançsızlar yok olsa da inanan muslumanlar rahat yasasa
Dünyanın son günlerini yaşıyoruz devir yuva kurma devri değil iman kurtarma devri ben deccalide bekliyorum zaten böyle daha fazla gitmez
Evet öyle said nursi hazretleri de oyle diyor. zaman gercekten imani kurtarma zamanı.
Bana sorarsan deccalde isa da geldi gitti derim.
Gelmedi gelecek daha amik ovasında büyük savaş yapacaz bugün bizim suriyede olmamız onun ön hazırlıkları.. Rabbim bana şehit olmayı nasip eylesin
Gelirse de ben isayim demez bence. hz isa geldiginde onun gercek isa oldugunu nasil anlarsin
Hazreti İsa geldiğinde haçı kıracak
H. Z İsa h. z Mehdinin arkasında namaz kılacak
H. z İsayı anlamamak mümkünmü o mübareğin Cemalindeki nuru düşün :)
Müslümanlarla hakiki iseviler birlesirse evet :) ama bu da zaten olmadı mi?
Baktığin zaman kominizm oldü zaten
Baktıgimizda hakiki iseviler islamı yasamiyor mu? Hala neyi bekliyoruz
O öyle değil H. Z İsa gerçekten dünyaya Zuhur edecek. öyle misali işlerle olan şeyler değil o hadisler çarpıtılıyor. h. z İsa ölmediki
Bekleyelim o zaman
Bekliyoruz dediğim gibi Amik ovasındaki savaşa hazırlık yapıyoruz Halil Konakçı hocayı takip etmenizi tavsiye ederim
Bende size said nursi hz lerinin kitaplarini okumanizi tavsiye ediyorum. Mükemmel otesi diyebilirim.
Said Nursi hazretlerini zaten biliyorum. büyük Alimdi. fakat ben yaşıyan bir canlıdan örnek vermek istedim
Bediüzzaman varken baska alimler ilgimi cekmiyor desem yeridir. Hem aklımı hem ruhumu besliyor. Seviyorum.
Sizin görüşünüz saygı duyarım
Sakin ol reis
Ne sakin olacam ya gördüğüm rezilliklerin haddi hesabı yok önce maymundan geldiklerine inandırdılar sonra maymun gibi yaşatmaya başladılar