Çoğu kişi umrumda değil dese bile herkes için az veya çok başkaları tarafından nasıl bir izlenim bıraktığını önemser. Bu giyim kuşam, konuşma ,övülme durumunda nefsimizin okşanması yerilme durumunda sinirlenip savunmaya hatta saldırıya geçme sebebin. Önemsediğimizi gösterir
İyi bir izlenim birakmak isterim. bazen ne yaparsan yap, seni beğenmeyen, çekemeyen, sevmeyen insanlar olacaktır. Oyuzden seninde dediğin gibi çok ta şey yapmamak lazım 😊