Bu yıl en başarılı olduğunuz, en iyi hissettiğiniz, ben şu işi yaptım bu işte çok başarılı oldum dediğiniz konu nedir? En iyi sarma ödülü mü? En iyi mangal yakma ödülü mü? Sizinki hangisi? Boşluğu dolduralım gençler
Yılın en iyi kismetsavar ödülü..😀 Ne hikmetse miknatis gibi çektiğim karsi cinsi ışık hızıyla kendimden uzaklastırıyorum. Halbuki hiç birsey yapmıyorum. Sorun da burada zaten hiç birsey yapmamak. Bir kahve içelim yok yemek yiyelim yok görüntülü arayayım yüzünü göreyim en nefret ettiğim ben olsam bende kaçarım iyi taktik ama yaşasın özgürlük 😉