
Öfkeli zor insanlarla anlaşmak sizin için kolay mı?
hiç uğraşmam.

Bir yere kadar sabrederim. Ancak o noktadan sonra artık diyalog kurmamaya başlarım çünkü bende insanım birisinin sürekli öfke halinde olması onun negatif enerjisini çekmek benide yıpratmaya başlayacak. Keskin sirke küpüne zarar ama bu etrafına da zara vermeye başlıyor.
Öfkeli insan aslında yoktur. Onu sinir eden şeyler bellidir. Ben çoğu insanla kolay anlaşırım. Sadece kaypak ve çoğu cümlesi sallamasyon olan kişilerle anlaşamam.
Cevap
4Cevap
Öfkeli zor insan hayatımda bulunmaz
hayır zor bu yüzden de umursamam
#SelamGençlik 🍀🍀
Yollarına bile çıkmam benden uzak olsunlar..
#TubaSueda 🍀🍀
sinirli insanlarla pek fazla anlaşamam sırf siniri yatışsın diye he tamam dediğin gibidir der geçerim çok fazla uğraşmam :)
Baskalarina davrandiklari gibi bana davranmadiklari icin evet. Ha bazilari ciddi tedaviye ihtiyac duyuyor onlar istisna.
İki kişiyle uğraştım sadece. Puh aman aman aman! Artık asla!
Çevrem de iki tane var konuşuyorum sakinliyor bana sakinleştirici gibisin der😂
Ben de öyleyim. O yüzden sıkıntı yok.. 😄
Sürekli agresif biri tabi yorar.
Biraz zor fazla değil
Yok hiç almayayım kurbanı olmak istemem.
Genelde zordur.
hiç kolay değil uğraşmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?