Aptal bir insanım ve kendimi düzeltmeye karar verdim, öneriye ihtiyacım var?

Sosyal fobisi olan ve eğitim hayatı boyunca zorbalık görülen birisiyim. Sanırım zorbalık aptallığım yüzünden oldu neyse.

Neden kendimi aptal olarak görüyorum derseniz. Mesela biri benden şunu getir dese o şeyi bulmakta zorluk çekerim. Uyanık bir insan değilim bir şeyleri akıl edip yapamam illa birileri söyleyecek söylese de yapamıyorum. Bu yüzden çalıştığım yerlerden de zorbalık gördüm.

Kendimi bir şekilde düzeltme kararı aldım ama bu aptallığı nasıl yeneceğimi bilmiyorum.
Bu konuyla âlâkalı cevap alana kadar durmadan soru yazacağım. Sürekli görürseniz öğk demeyin.
Güncellemeler
+1 yıl
Hadiii biraz daha yardımcı olun.
Güncellemeler
+1 yıl
Ben aptal değilim toplum aptal!
Aptal bir insanım ve kendimi düzeltmeye karar verdim, öneriye ihtiyacım var?
Cevapla