Çok kıllıyım ne yapmam lazım? tavsiye verin lütfen 🥺🥺?

Çok kıllı biriyim ve bu durum benim moralimi bozuyor hadi kolları bacakları falan alıyorum da sırtım falan ne olacak bilmiyorum küçükken hasta (spina bifidalı omuriliğimiz doğuştan kıllı oluyor) doğduğum için ameliyatlar falan geçirdim kıllarımın çok olmasının büyük bir sebebide bundan dolayı olabilir neyse konuya gelelim bu sorunum için ne yapmam lazım yardım edebilir misiniz lazeri tavsiye etmeyin çünkü uzun süre gittim ve işe yaramadı acaba aranızda hormon tedavisiyle kıllarını götüren var mı yardımcı olursanız sevinirim 🥺🥺🥺
Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlarda sealak saelak şeyler yazmayın veriyorsanız adam akıllı tavsiye verin ve hastalığım ile ilgili bir şey söylemeyin aemmk hastalığımın ne sebeple falan olduğunu biliyorum yorumlarda bir meaal arkadaş var onun gibi olmayın ben ameliyatı kılım için olmadım hastalığımın mecburiyetinden dolayı oldum akıl vermeyin bana tamam mı canım
Çok kıllıyım ne yapmam lazım? tavsiye verin lütfen 🥺🥺?
Cevapla