Çok yanlışlar yaptım ve haksızım, ne yapacağım, öneriniz nedir?

  • Şu an benim yer yüzünden yok olmam lazım, çok yanlış yaptim ve bu yanlışlarımı yakın çevrem beni tanıyan ve tanımayan her kes biliyor. Çokkkk utaniyorum, tehdit ediliyorum, polisle , çok kötü bir durumdayim ve haksizim maalesef ki. Yaptim şeyin igrencligini cevremin bilmesi offfff. Simdiye kadar herkese ben dik dur ya ne olmesi gibisinden oyutler verim ama benim kimsenin yüzüne bakacak yüzüm yok. Çok utaniyorum. Ölmek istiyorum ama bunu yapamam. Allah rızası için birin bana birseyler desin. Yoksa ben ölucemm bu şekilde
Çok yanlışlar yaptım ve haksızım, ne yapacağım, öneriniz nedir?
Cevapla