Hemen insanlarla tanışıp kaynaşabilir misin yoksa kimseyle konuşmadan bir köşede gitmek için dakika mı sayarsın?


Kaynaşma çabam olmaz, daha çok kenarda kalıp gözlem yapıyorum. Daha doğrusu çok dahil olmak istemiyorum muhabbetlere çünkü hiçbir şey konuşmadığım ya da öncesinde hiçbir paylaşımım olmadığı insanlarla iletişimimde sınırlı kalır. 2 saniye de samimiyet kuramam kimseyle, olabildiğince yavaş bir süreç bu benim için...
Tanıdık yoksa büyük ihtimalle durmam orada, tanışmak için kişiler uygunsa hani konuşmak için, uzaktan gözlem ederim, yoksa durmam orada.
Köşeme çekilir, o ortamdan gitmek için dakikaları sayarım.
Tam ortası; Hemen kaynaşamam ama gitmek için dakika da saymam.
Bir arabanın hareketlenmesi gibi benim durumum. 😅 Rölantide bir süre bekleyip yavaş yavaş vites büyüterek ilerlerim.
Cevap
15Cevap
Ortamda kendini gösteren tiplerdenim. Lafa girdiğim an dikkatler üzerimde olur çünkü ettiğim sohbetler güzel olur.
Eğer hiç bir şekilde bir enerji alamadıysam hiç bir şey yapmam. İçimden gelmez zaten. Olabildiğince geri tutarım kendimi en soğuk halimle..
Bu güne kadar hiç öyle bir ortamda bulunmadım. Girdiğim tüm ortamlarda hemen insanlarla kaynaşırım ve sevilirim
Yabancı hissettiğim ortama girmem
Kimseyle konuşmam içe dönük birisiyim
kaynasmaya calistigimda cogunlukla insanlar kalkip giderler
cok azi kalip benimle birlikte eglenir
bunlar genelde omur boyu suren arkadasliklarim olurlar
Kimseyle konuşmadan bir köşeye çekilirim ve ortamdaki kişileri gözlemlerim. Bana soru sorulmadıkça hiç konuşmam.
Pek öyle ortama girmedim ama girince de yabancılık çekmem kolay kolay ben konuşur ederim de karşıdaki insanlara bağlı biraz da.
Ben genelde kolay muhabbet kurarım, genelde çoğu konu hakkında biraz bilgim fikrim olduğu için dahil olabiliyorum :)
Önce izlerim gözlem yaparım dinlerim bana uyuyorsa ortam kalırım uymuyorsa giderim.
Ortama dahil olmak istiyorsam tanışırım. Ortamdan rahatsız oluyorsam orada kalmam.
Muhabbete dahil olurum. Bir yerden yakalarım mutlaka.
ben doğduğumdan beri kendimi hep yabancı hissediyorum
Benim genel sorunum bu zaten kolay kolay ısınamam biryere
Genelde kimseyle konuşmam. Kendi halimde takılırım. Fakat yalnız kalmam o ayrı shdhdhd
Kimse yüz vermiyorsa kalkar giderim ait olmadığım yerde rezil olmam
Tanışırım, konuya katılırım. Eğer sarmıyorsa konu , ayrılırım o ortamdan.
Önce izlenimi yaparim. Nabza göre şerbet diyelim. Rahatsız hissedersem ortami terk ederim, seversem de beni tanıdıktan sonra da zaten ben de sevilirim.
O ortama girmemeye çalışırım çünkü yabancı hissettiren zaten onlardır BÖyle bir durumda onların yanında olmam
Yabancı dil konuşurum👀
Dil bilmenin faydaları 😂
Karşımdaki insansa herhangi bir sorun olmaz, üç beş dakikada uyum sağlarım
İnsanlarla tanışıp kaynaşırım. Hiç zorlanmam.
bir yolunu bulur uzaklaşırım yandan yandan
yabancı hissettiğim ortam hiç olmadı
rezil olmak istemem giderim hızlıca
Kaynaşıyorum ben ya😇
Yokmuş gibi yapıyoruz Garavel hocam
Kendimi yabancı hissediyorsam zaten yapmam
Susarim
durmam
Bulunmam.
Ortami terk ederim
Sıkılır ve uzaklaşırım
Alıştım
@Rayan2 güzel kardeşim bilginize banlayin
Bu kisiden biri daha sikayetciydi. Ne yapiyor bu kisi acarmisin biraz ? Dolandiricimi
@Venüs_Tekilası boş ver ama ahlaksizin biri
Uzaklaşirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?