Çok çok uzun zamandır evden çıkmıyorum. Daha doğrusu çıkamıyorum. Hayatımda hiç bir şey yok. Evde oturup koca bekleyen kızlar gibiyim ama böyle olmak istemiyorum. Okulu bıraktım büyük bir hataydı.. Açıktan liseye devam ediyorum ama insanlarla iletişimim sıfır. Konuşmayı unuttum diyebilirim, kendimi artık konuşarak ifade edemiyorum. Sürekli duraklayıp kekeliyorum saçmalıyorum. Arkadaşlarım kalmadı, kendimi çok ezik çok aciz hissediyorum ki öyle olduğumu düşünüyorum, üstüm başım iğrenç saçım hep dağınık böyle pislik gibi bir halim var. İnsanlarla ve hele ki bir doktorla konuşmaktan aşırı çekiniyorum. Sanki herkes benimle dalga geçiyormuş gibi geliyor. Neredeyse 4 yıldır evin içine kapalı yaşıyorum. Kendi isteğim bu yönde değil. Profesyonel desteğe ihtiyacım olduğunu farkettim. Ama durum böyle. Ona da gidemiyorum. Ne yapmam gerekiyor sizce
Güncellemeler
+1 yıl
Yazım hatası için özür diliyorum "psikolog"
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer