Psikolojik desteğe ihtiyacım var ama psikokogla /psikiyatristle görüşmekten çekiniyorum?

Çok çok uzun zamandır evden çıkmıyorum. Daha doğrusu çıkamıyorum. Hayatımda hiç bir şey yok. Evde oturup koca bekleyen kızlar gibiyim ama böyle olmak istemiyorum. Okulu bıraktım büyük bir hataydı.. Açıktan liseye devam ediyorum ama insanlarla iletişimim sıfır. Konuşmayı unuttum diyebilirim, kendimi artık konuşarak ifade edemiyorum. Sürekli duraklayıp kekeliyorum saçmalıyorum. Arkadaşlarım kalmadı, kendimi çok ezik çok aciz hissediyorum ki öyle olduğumu düşünüyorum, üstüm başım iğrenç saçım hep dağınık böyle pislik gibi bir halim var. İnsanlarla ve hele ki bir doktorla konuşmaktan aşırı çekiniyorum. Sanki herkes benimle dalga geçiyormuş gibi geliyor. Neredeyse 4 yıldır evin içine kapalı yaşıyorum. Kendi isteğim bu yönde değil. Profesyonel desteğe ihtiyacım olduğunu farkettim. Ama durum böyle. Ona da gidemiyorum. Ne yapmam gerekiyor sizce
Güncellemeler
+1 yıl
Yazım hatası için özür diliyorum "psikolog"
Psikolojik desteğe ihtiyacım var ama psikokogla /psikiyatristle görüşmekten çekiniyorum?
Cevapla