+1 yılBaşınıza bir şey gelmeden ordan kurtulmanıza sevindim.
Polise şikayet etmek çok mantıklı bir hareket.
Lütfen bilmediğiniz ajanslarla iletişime geçmeyin ne olacağını bilemezsiniz ne yazık ki tecrübe edindiğiniz gibi insanlara güvenilmez.
Aile içine gelirsekte kusura bakmayın ama tamamen cahillik kokuyor araştırmadan bilemeden giderek hata etmişsiniz ama başınıza bir şey gelmemiş güzelce konuşulabililrlerdi.
Ayrıca böyle konularda ne yazık ki tüm suç kadınlarda oluyor erkekler sütten çıkmış ak kaşık.
Bir kaç yorum gördüm de sanki tek yüce cins onlar11 Yorumla
Soran+1 yılAynen onlar gerçekten benim yakınım olsaydı hesabı adama sorarlardı o mallar yüzünden şikayetçi bile olamadım. Benim suçum ne? O iğrenç herifin evinde mi kalmak istiycem sanki
En İyi Cevaplar
Sana kötü niyetle yaklaşmış. Sana da bir şey diyemiyorum ama bazı şeyleri anlaman lazım. Mesela burada bile sana yok onun için, bunun için kilon boyun fiziğin bunları soran adam neden sorabilir bir düşün, kimse durduk yere böyle şeyleri bir kıza sormaz. Yani İnsanların içinde çok kötü olanlar var, seni kullanmak isteyenler var. Çok şükür ki o şerefsiz sana zorla bir şey yapmamış, tek teselli bu ama seni kullanmak isteyen birini anlaman lazım. Bundan sonrasında en azından dikkat etmen lazım.
15 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama bilmiyorum gece sadece tesettür kıyafeti giymek istediğimi söyleyince beni def etmek istemiş de olabilir. Bi ara bana sigara alkol ne istiyorsan mutfaktan alabilirsin dedi şarap koydu bu dedi çekimde enerji yapar dedi içmedim acaba onu içsem mi Allah korusun bi şey yapacaktı ya bilmiyorum ya adam bana sabah bile ablacım dedi hiç bi niyetle yaklaşmadı zatrn evde sevgilisi vardı hiç beni beğenmedi yüzüme bakmadı
- +1 yıl
İçseydin evet muhtemelen ne istese yapardı aşağılık ş#refsiz herif. Böyleleri hep var bunu bil ve dikkatli ol. Harama yaklaşmadıkça bir şekilde bu olaylardan uzak durursun zaten. Ailene de kızıyorum. Dediğin gibiyse seni bir leke gibi görüyorlar kendileri temiz malmış gibi. Baban özellikle nasıl adam o ya, annene güven ve ondan bir daha bir şey saklama seni korursa annen korur, onunla arkadaş gibi ol ve sırlarını sadece aileden annenle paylaş. Hiçbir anne evladına kıyamaz
Soran+1 yılEvet annemle aramız çok kötü olmasına rağmen bana her gün işkence etmesine 5 yıldır anne demememe rağmen onlara annem açıklamış o setrems gibi bi tesettür abiye mağazasında çekim yapacağını sanmıştır demiş. Telefonumu da buraya o kadar amcamdan babamdan aldırıp annem göndertti. Ayrıca ne kirli lekesi kank?
Soran+1 yılAynen ne kızımızı alçak hepsi sadece ezecek insan arıyorlar benşm babamın genişliği beni ellerine verdi
- Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, bir arkadaşımızın da dediği gibi bir dahaki sefere bilmediğiniz bir ajansa gitmeyin yani başınıza bundan daha kötüsü gelebilir. Ailenizin dediklerine de takılmayın yani sonuçta bu da bir iş ve ekmek kapısı ama işte başınıza böyle bir talihsizlik gelmiş. Polise haber vermekle de en doğru işi yapmışsınız. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
225 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim siz güzel yorum yapıyorsunuz. Ama hem ben şikayetçi olmaya çalıştığım iÇin bu iş sülalenin kulağına gitti hem de amcalarım yüzünden şikayetçi olamadım sinir oluyorum
- +1 yıl
Rica ederim. Maalesef eski kuşakta böyle bir anlayış var yani kız olduğunuz için adı çıkmış, elalem ne der diye bakıyorlar. Sinir olmakta haklısınız.
Soran+1 yılAma şikayetçi olamayışıma yorumunuz var mı?
- +1 yıl
Yani olmanız gerekirdi bence cesaret edip.
Soran+1 yılBen cesaret edip olmaya gitmişim ve bundan dolayı tüm sülaleye duyulmuş. Napıyım daha? Amcamlar şikayet ettirmedi. İlerde kocam falan görürse diyedir belki
- +1 yıl
Anladım o zaman bu olayı artık takmayıp geride bırakmalı, artık önünüze bakmalısınız.
Soran+1 yılYani şikayetçi olmamam iyi bi şey mi diyosun?
- +1 yıl
Değil ama eğer çaresiz kaldıysanız da yapacak bir şey yok. İnsan her zaman düşündüğünü veya dilediğini yapamayabiliyor hayatta. Böyle anılar olabiliyor ama çok takılmamak lazım artık. Geçmişte bırakabilmek önemli.
Soran+1 yılAma 50 kişilik akrabalarımın hiçbirini düğünüme çağırmayacağım. Annem babam yok amcam var sanırdım çünkü bana biz Ela şöyle iyi böyle iyi diyoruz seni seviyoruz demişti. Şimdi o milletvekili amcamı da çağırmayacağım düğünüm nişanım olursa. herkes şok olur.
Soran+1 yılYani 50 kişilik sülaleyi geride bıraktım demek istedim.
- +1 yıl
En iyisi yani mantıklı bir karar almışsınız.
Soran+1 yılİnşallah. Ama annem bana 10 yıldan fazla süre her gin işkence etti. Hem de sebep yokken. Böyle otururdum ya, kapımı kırarcasına açardı ve içeri girip bağrırdı köpek derdi. Neden? Ve ben şimdi baba tarafının yaptıklarından dolayı bana eziyet edem her gün bile fazla 2 saat bana eziyet etmeden duramayan canavarla konuşuyorum. Sanki annemi affettim yani. Çünkü şu an bi tek annem ve anne tarafım iyi.
- +1 yıl
Bence uzaklaşabiliyorsanız bir şekilde uzaklaşıp yeni bir hayat kurmaya çalışın kendinize.
Soran+1 yılUzaktayım zaten okuduğum şehirdeyim. Ama annemle görüşmeli miyim?
- +1 yıl
Tabii ki eğer anneniz size hep destek çıkmışsa, değer veriyorsa görüşebilirsiniz.
Soran+1 yılAma önceden neler yaptığını yazdım oraya her gün durduk yere kapıyı kırarcasına açıp köpek adi derdi
- +1 yıl
Öyle mi bunu bilmiyordum o zaman görüşmeyin tabii ki. Eskisi gibiyse görüşmezdim ben olsam.
Soran+1 yılAbi bak burada ne yazıyor sana yazmışım ya 😄
İnşallah. Ama annem bana 10 yıldan fazla süre her gin işkence etti. Hem de sebep yokken. Böyle otururdum ya, kapımı kırarcasına açardı ve içeri girip bağrırdı köpek derdi. Neden? Ve ben şimdi baba tarafının yaptıklarından dolayı bana eziyet edem her gün bile fazla 2 saat bana eziyet etmeden duramayan canavarla konuşuyorum. Sanki annemi affettim yani. Çünkü şu an bi tek annem ve anne tarafım iyi.- +1 yıl
Ben bugün az uyudum da tamam hatırladım. Özür dilerim :)
Soran+1 yılE şimdi napmalıyım sence görüşmeli miyim annemle?6 yıldır anne de demiyorum.
- +1 yıl
Belki düzelmiştir yani görüşebilirsiniz ama baktınız eskisi gibi, o zaman konuşmayabilirsiniz.
Soran+1 yılDüzelmiş. Amcamlar babama telefonumu da aldırttılar ta babannemlerin olduğu şehirde kaldı. Bizse Ankara’dayız. Ben üni okuduğum şehre Antalya’ya geldim. Annem onlardan zorla telefonumu alıp göndertti.
- +1 yıl
Anladım o zaman görüşün tabii ki.
Soran+1 yılBunalmamışsınızdır umarım.
- +1 yıl
Yok yok bunalmadım estağfurullah :)
Kişilik & Karakter konusunda 9,1b cevap paylaştı. Ucuz kurrulmussun ama polise gitmekle iyi yapmışsın yaptığını yanına kar kalmasın ailenin tepkisi aşırı olmuş eğer senin için endişe etmiş olsalar daha yapıcı olumlu davranmalari gerekirdi bı dahakine daha dikkatli daha seçici olmaya calis
029 Yorumla
Soran+1 yılAmcalarım bırak ya daha şikayetimi geri çektirdiler şikayetçi olamadım mal mal şikayetçi olmaya kalkıp amcamın kulağına gitti bi de şikayetçi de oldurtmadılar ya amcamın kulağına niye gider suçlu olan ben değilim ki
Soran+1 yılHayatta. Babamın esnekliği işte. O mal hala neden 2 kez Tokat atmaya kalkıyor neden kalkıp tükürüyor ya
Soran+1 yılBu olayı sadece akrabaların gerçek yüzünü görmek için yaşamışım heralde. Halanın kalkıp tükürmesi balina haliyle, Tokat atmaya kalkması ne alaka sen kim ki o psliğe bak
Soran+1 yılEtmedi. Annemi zaten salona almadılar. Babm orada gevşek gevşek oturdu işte. O itin öyle 1.5 saat boyu havlamasına nasıl sessiz kalır? Kadın babama bunu muayene götür dedi, bu tcavüze uğrar dedi. Daha orada bile gelir gelmez benim üstüme bakıyor kıskanç karı 60 yaşında 60. Şu üste bak diyor 2 yıl önce aldım dedim. Ben çıkarken de elbiseme arkadan bakmış köpek şuna bak hep içi belli diyor, hayır lezbiyen mi de arkama bakıyor?
Soran+1 yılBabam baksana bana orada bile sen iyisin insanlar iyi değil diyor yani adamın bi sinir yok bu hala ortalığı karıştırıyor o milletvekili amcama da yazıklar olsun ona bi daha amca demem yazıklar olsun hakkım helal değil
Soran+1 yılYeğen değil işte onun iÇin kendi esmer beğenilmeyen 27 yaşında evlenmemiş kızı var beni o yüzden kıskanıyor. Niye tükürüyor ki bi de pslik? Ben kocaya mı kaçtım niye tükürüyor
Soran+1 yılBense beyaz tenli yabancı kızlar gibi renkli gözlüyüm kızından dolayı beni kıskanıyor ne acizce ya
Soran+1 yılAma tükürmesi beni düşürmüş müdür sence?4 tane amcam gördü
Soran+1 yılHahahhah evet 👏 Hiçbiri düğünümde olmayacak. Belki annem babam da benş her gün köpek diyerek büyüten ve her gün saatlerce iftira atarak beddua eden annem vardı. Şimdi pişman ama
Soran+1 yılDurmuyorum üniversitedeyim. Yazın napıcam bilmiyorum tesettür modelliği yine. Gerçi annemle konuşuyoruz bu olanlarda da kendi suçlu olduğu iÇin hiçbir şey demedi. Onları o da haksız buldu. Tek eğlenceleri benle sen dedi baban hep ortaya atar bizi dedi.
Soran+1 yılNeden
Soran+1 yılYok ben bu halayı 2 yıldır görmüyorum başka şehitseler onlar. O gin beni ordan alan amcam küçük amcamı bana numara yaptı sadece annen baban var babaannemde seni bekliyorlar vicdan muhasebelerini yaptılar diye işte girdim ki bu halanın orada ne işi var ne alaka
Soran+1 yılSadece vekil amcam bizim şehirde o da uğraşmaz. Annem düzeldi ya. Bu amcamlar babama telefonumu almasını üniversiteye beni göndermemesini söyledi 10 gün öyle yaşadım 10 gün sonra çıkıp bindim otobüse geldim. Annemi yurttan aradım annem de niye benim ciğerimi yaktın kızım dedi telefonunu aldıracam onlardan dedi ben dedim çocuğun telefonunu almayın dedim dedi.
Soran+1 yılİnşallah. Sadece gururum mu ezildi diye şüpheleniyorum
Soran+1 yılGururumla alakası olduğunu mu düşünüyorsun yani?
Soran+1 yılAbi benim hiçbir suçum yok herifin ne olduğunu ben bilemezdim ve adamın olanlardan haberi bile yok bana niye o kadın tükürüyor bu tcavüze uğrar bunu muayeneye götür diyor Allah bunu ondan nasıl çıkartacak beni itham ettiği şeylerin gerçeğini versin Rabbim ona
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılBu tarz mankenlik ve modellik ajansı diye internetten kadın avlayan ve bir şekilde tuzağa düşürmeye çalışan çakal çok bu ülkede. Bunlara aldanıp yola çıkman da onlarla aynı otel odasında kalman da yanlış işler. Ailenin sana hakaretten çok nasihat etmesi gerekiyor bana göre. Çünkü yaptığın şey yanlış.
01 Yorumla
Soran+1 yılNe bilicektim? Zatrn yalnız ve parasız biriydim hiçbir şeyden haberim yoktu
Şiddeti hiçbir zaman olumlu bakmıyorum ama aileniz bazı konularda haklı maalesef. Günümüz Türkiye'sinfe nasıl tanımadığınız bir insanın evine gidip orada sabaha kadar kalabilirsiniz ki. Yani ailenizin tepki göstermesi bence çok olağan bir şey. Sonuçta Allah korusun orada başınıza bir şey gelebilirdi ve sizin için aşırı derecede endişelenmiş olabilirler. Bence bundan kendinize bir ders çıkartın ve artık böyle hamleler yapmayın ne olur ne olmaz.
01 Yorumla
Soran+1 yılElin 40 yaşındaki herifinin kokuşmuş 2+1 evinde kalmak en çok bana sıkıntı verir. Otelde ağırlanacaksınız diye getirdi ve oraya götüren kadar da siteye götürdü yürüyerek, ben ajans sanıyodum 1 saat sonra dedi burası benim evim diye.
+1 yılBir yorum yapılmış altta, rahatsız oldum.
Müslüman olup namaz kılmayan insan yarım değildir.
Müslüman olmak "Allah'ın varlığına inanmaktır, kabul etmektir. Peygamber ve kitaplarını, ahiret kader kaza ve meleklerini kabul ettim" demektir.
Mümin ise inanmakla kalmayıp namaz kılan oruç tutan ve diğer 3 şartı da yerine getiren insandır.
Yani ben Müslümanım diyen insan namaz kılmıyor ise yarım insan değildir.
Ama ben müminip diyip namaz kılmayan yarım insandır.03 Yorumla
Soran+1 yılÇocuk tesettürlü fotoğraf çekinmeye bile yarımlık derse ben de onun namaz kılmadığını sezdiğim için önce dinin direğini söylerim ona!
- +1 yıl
İyi yapmışsın sana demiyorum zaten, genel olarak böyle bir algı var açık olan Müslüman değil vs namaz kılmıyorsa ahlaksız gibi. Buradan onu anlatmak istedim.
Soran+1 yılSaf ya benim dinime ne karışıyor adam resmen islamdan çık ya da tesettür modelliği yap diyor öyle bi dünya yok Allahım varlığını bilen herkes Allah’a inanmak zorunda. Önüme geldi almayım tarifesi değil İslama inanmak, bilen için zorunlu.
Gizli Üye(30-35)+1 yılCanım sakin ol sen polise şikayet etmişsin işte kimseyi takmaman lazım
128 Yorumla
Soran+1 yılEdemedim mal amcalarım ettirmedi
Soran+1 yılHem de ben polise gitmesem kimse oraya gittiğimi bilmeyecekti
Cevap sahibi+1 yılKske gitmeseymişsin polise adam bir şey yapmaya kalkıştı öı
Soran+1 yılHayır hiç
Cevap sahibi+1 yılHımm ailen çok mu yobaz bana mı öyle geldi
Soran+1 yılHala beni hayatı boyunca kıskanmış ya olay bu. orada bile güzelliğimden bahsediyor 60 yaşında kadın
Cevap sahibi+1 yılSenin yaşın kaç
Soran+1 yıl21
Cevap sahibi+1 yılHımm modern tesettürlü müsün
Soran+1 yılYo normal kapalıyım teşhir etmem makyaj yapmam
Cevap sahibi+1 yılHımmm boyun kilon kaç
Soran+1 yılNapıcan ajans mısın
Cevap sahibi+1 yılHayır halanın neden seni kıskandığını merak ediyorum
Soran+1 yıl1.67 56. Beyaz ten ince yüz hattı mavi göz. Onun kızı ise çekici değil esmer 27 yaşında din öğretmeni
Soran+1 yılVasıfsız hala kıskanır ya krşke daha havalı birileri kıskansaydı brni
Cevap sahibi+1 yılHımm canısı sana rakip olamaz o Ya gerçekten halanmıs kızıymış yanında boş duruyor
Soran+1 yılHahahh evet sadece tükürmesin takıldım
Cevap sahibi+1 yılBaya çekicisin hahahahaah
Soran+1 yılNiye tükürdü ki
Cevap sahibi+1 yılCekici oldugun icin cekemiyor hahahaha
Soran+1 yılNerden anladın?
Polise şikayetçi olamadığım için üzüldüm ya
Cevap sahibi+1 yılCanım yani anlamamak elde değil ki sende aaa
Soran+1 yılNeyi anlamamak elde değil
Cevap sahibi+1 yılSeni kıskandığı
Soran+1 yılSağol. Hayırlısı olsun
Cevap sahibi+1 yılAynen eee napıyon gecenin bu saatinde
Soran+1 yılFinallere çalıştım uyuyamıyorum
Cevap sahibi+1 yılHımm niye uyuyamıyorsun
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen suçlu değilsin, suçlu ailen.
Buna itmişler seni112 Yorumla
Soran+1 yılEvet amcagil bilmeden konuşuyor hele o hala sırf fesatlığından konuşuyor. Annem bile bi şey demedi çünkü bana yaptıklarını bir tek annem biliyor.
Cevap sahibi+1 yılNeyse ki geçti gitti bitti.
Halan amcan babandan yüz buluyor sanırım.
Soran+1 yılEvet gevşek babam. orada bile sen iyisin insanlar iyi değil diyor aslında babam sakin ama Kudurmuş fesat köpek var halam. Bbam da bana tokat atmaya kalktı
Cevap sahibi+1 yılSeni evlendirelim ya da iş güç sahibi yapalım yoksa o evde yok olup gideceksin :)
Soran+1 yılYok üniversiteme geldim şehırdışı
Cevap sahibi+1 yılSevindimm
Soran+1 yıl☺️☺️
Cevap sahibi+1 yılHangi şehirde üniversiten
Soran+1 yılSen mühendislik mi okudun
Cevap sahibi+1 yılHayır işletme.
Tipim inek öğrenci gibi sanırım 😂
Soran+1 yılYok da sayısalcı mühendis gibi. İyi geceler
Cevap sahibi+1 yılGünaydın
+1 yılSuçlu olduğunuz yerler var.
Sizi evine götürdüğünde, direkt dönmeniz gerekirdi.
Nasıl işlediğini bilmediğiniz bir işe kalkışmamanız lazım, sonuçları böyle olur elbette.012 Yorumla
Soran+1 yılKimsem ve param yoktu ki…Anlamadım da kötü bi niyeti olduğunu.
- +1 yıl
İyi biri olduğunu anladınız mı?
Soran+1 yılBi de bana mesajda elbise getirin ölçüm yapılacak dedi acaba sırf orada üstümü değiştirmem için mi söyledi diye düşünüyorum şimdi. Gece bana adamlar 3 bin lira para vericek bu mu yani demesinler kıyafetini değiştir dedi. Sabahsa evin her tarafında kamera var dedi ya ben kapalıyım umarım izlememiştir Off sevgilim bile göremez benim saçımı
- +1 yıl
Yani yuh evin her tarafında kamera varsa niye açılıyorsunuz
Soran+1 yılLan onu ta gece bittikten sonra sabah söyledi
Soran+1 yılGece boyu uyuyamadığım için sabah kalktım bi yerde ağladım evde onun arkadaşı vardı o abi kapıyı tıkladı kardeşim iyi misin diye ben de anlattım hep bekletti dedim uyuyacaktım yanıma uzandı dedim. Adam da ona iyi fırça çekmiş olacak ki, uyanınca bana mesaj attı Ela ablacım adama ağlamışsın neyse sorun değil
Evin her tarafında kamera var
Biri sana kötü bi şey mi yaptı da ağlıyosun yazmış
Soran+1 yılNe düşünüyorsun?
- +1 yıl
Daha kötü olmaz inşAllah. Pek diyecek bir şey yok 🙄
Soran+1 yılHayır o kamera konusuna sordum.
- +1 yıl
Kamera konusunda yayılma olacağını zannetmiyorum. Kendileri zor duruma düşer. Ama onlar izler mi? İzleyebilir.
Soran+1 yılEvet yayılma olmayacağını biliyorum ama o 40 yaşındaki ezik kendisi bakmış onu soruyorum gerçi ona çok kötü şeyler yazdım e-mailimde bi iş ilanı duruyormuş başka ajans ismi yazıyor ben de yazdım tesettür istemiyoruz ve deneyimli olacak yazmış kendi kendine e bana niye yazdınız o zaman? Şı Bursa’daki kişiler misiniz Yoksa yazdım o da sen s. alak mısın kendin yazdın aptal budala yazmış brn de konuşmaya bakılırsa kesin o Bursa’daki mal herifsin. Daha okuma yazmadan haberin yok zekasız yazdım.
Bi de fakeden aç köpek p. ezo 98 suç kaydı ne lan sokak köpeği bile 98 kişiye havlamamıştır senin gibiler ansızın bi yerde öldürülür yazdım gördü yazıyodu engelledim
Soran+1 yıl*kendşsi bakmış mıdır onu soruyorum * olucaktı
- Kişilik & Karakter konusunda 399 cevap paylaştı.
+1 yılMüthiş bir cahillik öyküsü...
01 Yorumla
Soran+1 yılKim
Kişilik & Karakter konusunda 319 cevap paylaştı. yarım insanları sevmem ya dindar ol ya da rahat ol
015 Yorumla
Soran+1 yılO zaman Müslüman olup namaz kılmayan herkes yarım oluyor
Soran+1 yılAçık olup Müslüman olan herkes de yarım o zaman
Soran+1 yılKapalı halimle beni herkes görebilir bu doğru benim için.
Soran+1 yılLaik devlete denir sen insansın skkskskkdkxj Hahahh
Soran+1 yıl😏
Soran+1 yılDefoll te ayrı
Soran+1 yılKabak tadı veriyorsun.
Kişilik & Karakter konusunda 328 cevap paylaştı. Ucuz atlatmışsın valla güvenme kimseye
09 Yorumla
Soran+1 yılSorma ya evden çıkana kadar öyle bi şey aklıma bşle gelmedi ama polise gidince polis bana onun 98 suç kaydı var cinsel saldırı suçları var sana nasıl bi şey yapmadı dedi çok kötü oldum tehlikeye bak. Ama onunla hep abi abla dedik
Soran+1 yılAllah denk getirmesin başka tehlikeye
Soran+1 yılHe ya hepsi saf kalpli oluşumdan. Ev diye sokmuyor ki ajans diye sokuyor
Soran+1 yılO zaman kimsem ve param yoktu 😐
Soran+1 yılAllah tehlikeye denk getirmesin. Sağol inşallah
Oyle bi meslek mi vardi
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 7b cevap paylaştı. Geçmiş olsun bir daha daha dikkatli ol.
00 YorumlaSuçlu sun
112 Yorumla
Soran+1 yılNe villası be bi siteydi. Ben dürüst bi insan olduğumdan böyle şeyleri bilmiyodum.
Soran+1 yılAmaan mal herif ya evi ne bşlieyim otelde misafir edileceksiniz deyip getirdi
Soran+1 yılNe alaka baktı heceye kadar sorma pahalı diye bana başka bahaneler uydurdu
Soran+1 yılSen bakire değilsin ve hiç evlenmedin demi
Soran+1 yılYaş kaç
+1 yılPeki polis ne yapti
016 Yorumla
Soran+1 yılSiyaset adamı amcamı aramışlar yalakalıktan. Bütün sülaleye duyurdu amca da
- +1 yıl
Adam içeri alındı mi
Soran+1 yılAmcalarım şikayet bile ettirmedi.
- +1 yıl
Yaş kacti
- +1 yıl
Ozaman
Soran+1 yılBu olayı sadece akrabaların gerçek yüzünü görmek için yaşamışım heralde. Halanın kalkıp tükürmesi balina haliyle, Tokat atmayı kalkması ne alaka sen kim ki o psliğe bak
Soran+1 yılYeni oldu bu. Bu ay oldu.
- +1 yıl
şu an yaş kac
Soran+1 yıl22ye 3 ay kaldı.
- +1 yıl
Olayın üstünden çok gecmediyss polise verebilirsin bunun için düşünmem gerekli
Soran+1 yılAma evde kamera olduğunu sonradan öğrendim beni üstümü değiştirirken izlediyse ve bunu babama demekle tehdit ederse? Ys da ben bundsn şikayetçi olunca kocam gelecekte bu olayı öğrenir ne düşünür
- +1 yıl
Bu senin işine gelir taciz olur bu
Soran+1 yılHayır babama hiç tehdit ettiğinin kanıtı kanıt olmadan derse gösterirse babam napar yıkılır
- +1 yıl
Sen şikayet ettiğin zaman zaten baban öğrenecek bunları
Soran+1 yılSoruyu okudun mu babam zaten ben şikayetçi olmaya kalkınca bu adamı öğrendi. Ama üstümü değiştirdiğimi bilmiyor
- +1 yıl
Olayı tam anlatır misin bi
- Kişilik & Karakter konusunda 829 cevap paylaştı.
+1 yılYav he he
00 Yorumla
+1 yılÇok güzel yazmışsın senarist olsana sen
03 Yorumla
Soran+1 yılGerçek olduğunu anlamadığına göre zekan için üzüldüm.
Soran+1 yıl@Rose83 kanka profiline baktım da soruları hep cinsellik üzerine, profil resmi zaten emo gibi. Takılacak biri değil.
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer