Bugün birisiyle tesadüfi tanıştık ve beni teşekkür için yemeğe çıkarmak istediğini söyledi fakat yazmadı sizce yazmalımıyım ona?

Numarasını verdi ekledim fakat tık yok☹️ yazsam bedavacı gibi gözükür müyüm
Bugün birisiyle tesadüfi tanıştık ve beni teşekkür için yemeğe çıkarmak istediğini söyledi fakat yazmadı sizce yazmalımıyım ona?
Cevapla