Yemek yiyip geleyim, sonra konuşuruz dedi bidaha yazmadı?

Çok uzun süre önceden olan erkek arkadaşım vardı küçüktük dört sene önce falan hep birlikte aynı okula dershaneye giderdik. Onu buldum ekledim konuştuk, çok değişmiş çok guzelleşmissin dedi. Daha sonra işte yazdı , en son yemek yiycekti yazarım dedi bidaha yazmadı. Konuşmak istemiyor diye mi?
Yemek yiyip geleyim, sonra konuşuruz dedi bidaha yazmadı?
Cevapla