Şu an seni test ediyor. Verebileceğin tepkileri ölçebilmek için. Yemek ısmarlıyor evine bırakıyor yaşın kaç diye soruyor ama okulda kapıyı açık bırak yanlış anlarlar diyor. Seni zihinsel bir testten geçiriyor şu an senin ona göstermiş olduğun davranışa göre hareket edecek.
15 Yorumla
Soran+1 yılEvet test ediyor onu anladım. arkadasimla gidicem şimdi not ta istemiyorum dicem
Soran+1 yılZaten dedikodular var bulaşmak istemiyorum
En İyi Cevaplar
Her şey tamam da sınava bakalım ne alaka. Kendi beceriksiz sanki bu konuda. Bir de yemek yiyelim diyor. 😃 Ver parasını yesinler yemeği işte. Kapıyı açık bırak yanlış anlıyorlar demesi ve arabaya alması da saçma iki karşılaştırma da. Kurgu da olabilir gibi geldi. Uzak durulacak durum. Az çok kendimin kactigi durumlarda olmuştu bir hocadan. Neyse diyeyim. Uzak durmak iyi olur. Ben uzak durmustum. Gereksiz hoca çok her yerde.
02 Yorumla
Soran+1 yılGel kağıdına bakıcam dedi. Gittim. Düşük almıştım. 40 puan gerekiyor arkadaşım odadan çıkınca istersen geçiririm seni dedi ama o zaman herkesi geçirmem gerekir dedi. Bende geçirmeyin haksızlık olur dedim bencede dedi. Sonra en son vedalaşirken ne yapım notu dedi kalsın dedim. Yarın yanıma gel sınav çıkisi dedi gerek yok kalsın dedim
Soran+1 yılAyrıca yemek parasını verse almam. Erkek öğrencilere de ısmarliyor bazen
Birisi sana yaşını sorması birine yetiyor hoca neden sana yasisi sorsun sonra seni evine yemek yemeye davet etsin parası mi yokmuş dışarıda yemeye bence hiç birsey demesen uzak dur işin sonu kötüye gider yaşıtti kendisi evime geldi söyler olan saan olur
04 Yorumla
Soran+1 yılYaşımı sordu. Ama dışarda yiyelim dedi evine çağırmadı. Evine çağırdı demedim hiç. Hatta kampüs te yemek yiyelim dedi
Soran+1 yılKorktum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
52Cevap
Böyle hoca mı olur? Ki üniversitede bu tarz şeylerin yanlış anlaşılabilmesi çok normal. Olmayan şeyler değil. Sen kendini geri çek. Bizim hocalarımız hiç böyle şeylerle gelmedi. Bizde gittik konuştuk zamanında vs ama insanca tepkilerle ya onaylandık ya da kibar bir dille geri çevrildik. Bu hiç hoş değil, senin saflığından yararlanmak istiyor açık ve net. Ki zaten 60 yaşındaki adam prof olmuştur iki gün sonra bişeyler ispatlamaya kalksan derki bana bişey olmaz, not koparmak için yemeğe çıkma teklif etti vs uydurur. Sakın ha sakın bak kızım uyarıyorum kardeşim yaşındasın
18 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşımla gidicem. Not istemiyorum dicem. Teşekkür edip çıkarım.
- +1 yıl
Hiçbir beyanda bulunma bence. Bırak kendi haline. Geçersen geçersin. Üniversite bu bi ders kalırsın bi ders geçersin. Önemli olan hakkında kötü şeyler düşünülerek okuldan ayrılmaman. İnan hocalar bir araya gelip bu tarz şeyleri konuşuyolar. Hiç odasına vs gitme sen boş ver takık hale getirme adamı
Soran+1 yılBeni çağırdı öğleden sonra odama gel dedi. Bende arkadaşımla gidicem. Gitmezsem eğer seneye girdigi derslerde bırakır
Soran+1 yılArkadaşımla gidim de bi daha yalnız kalmamaya çalışırım
Soran+1 yılGerçekten iyilik yapmak için yapıyordur inşallah çok yanlış anlamak istmeiuorm
- +1 yıl
Anladığım kadarıyla sen biraz saf bi kızsın. Bu yaştaki hocalar öğrenciyi ya yüksek lisans yapma potansiyeli gördüğü için odasına çağırır, ya bi proje vardır ya da faydalanmak için çağırır. Çünkü ununu eleyip eleğini asmıştır. Öğrenciden fayda sağlayacağı tek şey doçluğuna yarayacak makale tez yazdırmaktır, ya da art niyetleri için kullanmaktır. Emin ol hayatımda görmediğim hoca tipi kalmadı.
Soran+1 yılÇok çalışkan değilim yüksek lisans için felan değildir. Sadece iyilik yapma ihtimali % kaç
+1 yılBizim de böyle bir hoca vardı derse girerken yüzüğünü çıkarıyordu aynı böyle bir kaç kere sorular sormuştu bana ama hatırlamıyorum tam ne sorduğunu bence uzak dur. Ben dersine gitmeyi bırakmıştım ödevleri arkadaşlardan alıp teslim ettim sadece sonra telefon numaramı alıp mesaj atmıştı bir ödev eksik bahanesiyle sana kaç puan veriyim filan diye sormuştu muhatap olmayınca bıraktı peşimi bir süre sonra. Yaşı gençti ama 30 filandı.
10 Yorumlaİyi de senin de nasıl bir samimiyetin olduysa adam sana. Tekrar paraya ihtiyacınız olursa söyleyin diyebiliyor. Ya kurgu ya da seninle yaşamışlıgın var bu hocayla
23 Yorumla
Soran+1 yılCümleyi oku. Bizi bıraktı tekrar dedim. 2.. kez bıraktı. Bırakırken ihtiyacınız olursa söyleyin dedi
Soran+1 yılNeyse ya kötü niyetim olsa gelip burada neden sorayim
+1 yılBu birtek sana sana yapılmış bir şey olduğunu düşünmüyorum bu kadar rahat bir şekilde davranıyor ise tek değilsindir. Kesinlikle uzak dur. Hatta en iyisi pnu şikayet et okulda inceleme başlatsınlar tüm öğrencilerden görüş alınsın cıksın tüm b*k ları
10 Yorumla
+1 yılYemeği toplu olarak öğrencilere ısmarlasa olabilirdi ama böylesi normal değil. Araba olayına bir şey diyemem araç yokmuş söylemiş olabilir. Benim öğretmenlerim de beni bırakmıştı birkaç kere
01 Yorumla
Soran+1 yılÖğleden sonra tekrar çağırdı ama.
+1 yılKapıyı açık bırak yanlış anlıyorlar demesinden sabıkasını anlaman lazımdı ama güncele yazdıklarını okuyunca anladım ki sen kapasitesi yetersiz olan saflardansın.
13 Yorumla- +1 yıl
Yine mi sen ya? Ne kadın düşmanlığıymış sendeki hesaplarının hepsi kapanıyor ama bi bitmiyorsun yani. Git tedavi ol artık
- +1 yıl
Doğru senin bi dengin yok dengesizsin çünkü. Sıfırı tüketmişsin zavallı
+1 yılArtık insanlar karşı cinsle konuşamayacak noktaya taşıyorsunuz bu ne böyle her b. ku bana yürüyor diye anlıyorsunuz bu nedir ya
015 Yorumla- +1 yıl
@uu4uj3hko belki gerçekten yardımcı olmak istemiş adamı tanıyor musun ya da kadını
- +1 yıl
Bizim okuldada vardı öğrencisine saglık kitabi vermiş notları alsın dye diğer gun odama getir demiş oda gitmiş ertesi gün ve orada ona taciz etti ve davalık oldu kız tabi psigolojik destek aldı her detayını bilirim ve o hocayla hiçbir samimiyeti bile yoktu kızın benmle aynı okuldaydı. Kız aylarca tedav igördü neler yaptı sen düşün kız daha 9. Öğrencisiydi ve birtek onada yapmamıştı
- +1 yıl
Çırpınışlarınız boşuna. Aklı başında olan bu sözlere itibar etmiyor. Herkes yerini mesafesini bilecek.
- +1 yıl
Ya her erkek düzgün mü sanıyorsun sen ya hiç yaşamamışsın ilerde kızın / kardeşin aynı durumu yaşadığında ne dicen aa o snn öğretmenin öyle şey olur mu yarın evine git öğretmenin orada ye akşam yemeğini felan mı dıcen 😂
- +1 yıl
@Parçalayıcı senden baska cirpinan yok. Hayirdir yaran mi var merak ettim? ben universitede calisiyorum, hicbir hoca ogrenisini arabasina yalniz bindirmez.. arabasina zorumluluktan bindirmis olsa bile yaninda birkac ogrenci daha olur, bu durum bile hos karsilanmaz. Ikincisi hadi arabaya bindirdi, yemek ismarlayayim diyemez , adamin isten atilma nedeni bunu ispatlarsa, bu ozele giriyor cunku.
- +1 yıl
@uu4uj3hko Merhaba , bu şekilde bir ithamla karşılaşmış olmak beni şaşırttı açıkçası. Sizin bana yazarak açıklama yaptığınız konuları biliyorum ve bu sebeple Seveceksin85 kisisine yönelik, karşıt fikir olarak yazdım ve sizin yazdıklarınıza baktığımda, sizinle hemfikir olduğumuzuda gördüm. Tabiki , benim görüşümde, bir aciklayıcılık ve isim belirtme olmadığı için yanlış anlamış olmanız çok normal. Bu tip kişilerin fikirleri o denli raydan çıkmış şekildeki toplumda , yanlış bir sürece girmiş veya girmekte olan bir bayanı içinde bulunduğu durumdan çekmeye çalışan ve uyaran kişilere karşı adeta eksiksiz bir düşmanlık içindeler. İstiyorlar ki , bu durumlardan çıkmasınlar da sıra bizede gelsin , düzeni bozulmuş , hayatı elinden alınmış kadın sayısı ne kadar çok olursa , kendi çirkef menfaatlerine yönelik kullanabilecekleri kadın sayısı ve rahatlığı artacak diye düşünüyor olduklarını tahmin ediyorum.
- +1 yıl
@uu4uj3hko kesinlikle öyle, tam 12 den vurdunuz. Maalesef bir çok kıza bunu kabullendirebilmekde çok kolay olmuyor. Soran kişi yine iyi fikir alıyor diye düşünüyordum. O da güncellemede kişinin iyi niyetliliginden bahsetmesin mi bir kez daha hayal kırıklığı yaşadım.
Soran+1 yılBen uğraşmak istemiyorum hocayla. Eskisi kadar güvenmiyorum hiç kimseye ve arama mesafe koydum onun dışında gerçek niyetini allah bilir
- +1 yıl
Soran kişi açıklama için teşekkür ederim , bu şekilde bir yöntem izlemiş olmanız güzel. Daha da güzeli , hüsnü zan sahibi bir insan oluşunuz. Niyetleri bilenin yalnız Allah olduğu bilinci içinde , ön yargılarla olumsuz ithamlarda bulunarak , vebal almamanızdır. Tabiki , böyle olmak dikkati elden bırakmak anlamında değil. Sizde gerekli dikkati göstererek mesafenizi koymuşsunuz. Bundan sonraki hayatınızda da bize dair sorumluluk bağı olmayan tüm insanlara karşı her zaman , dikkatli , mesafeli olarak yaşamınızı sürdürmenizi temenni ederim.
Soran+1 yılEvet itham etmek istemedim ama güvenemedim de en iyisi uzak durmak
- +1 yıl
Kesinlikle öyle , en doğrusunu yapıyorsunuz. Buna çok sevindim.
Soran+1 yılTeşekkürler
- +1 yıl
Rica ederim ☺️🌹
+1 yılŞimdiye kadar anlamadığın kabahat lakin, kurgu belirginligi var
12 Yorumla
Soran+1 yılKurgu değil abartısız yazdn
- +1 yıl
Anladım
+1 yılBu seninle sevişmek istiyor net KESKe bana da böyle hocalar denk gelse offfff olgun iyi olur
210 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣🤣
- +1 yıl
@DenizSakin25 ciddiyim?
- +1 yıl
Ya saçmalama sapığın teki belli ki küçük çocuklara asılıyor. Düşme bu kadar
- +1 yıl
@DenizSakin25 of bakireyim napayım
- +1 yıl
@DenizSakin25 ben düşmedim zaten ama olgun p*rno çekici sulandırıyo beni
- +1 yıl
@DenizSakin25 benim bakir daddyim var 😌
- +1 yıl
@DenizSakin25 bende bakireyim
- +1 yıl
Anlamadım ama neyse
- +1 yıl
@DenizSakin25 yani bakir bir partnerim var sanal
- +1 yıl
Anladım iyi o zaman size mutluluklar dilerim
+1 yılHoca sana veririm ama senşnde bana vermen lazım demiş
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence niyeti belli yani yardım etmek istemiş para vermek istemiş iyi niyetinden de veriyor olabilir ama bir bağ kurmaya çalışıyor bence sağlıklı değil
02 Yorumla
Soran+1 yılNiyeti iyi. mi
Cevap sahibi+1 yılSen bence iyi olması için elinden geleni yapıyorsun yani öyle düşünmek istiyorsun ama bence niyeti iyi değil başına bela olabilir �lla bir şeyler teklif eder
- Eğitim & Kariyer konusunda 619 cevap paylaştı.
+1 yılİlk basta evet ama sen yine de cebinde bir biber gazi bulundur
04 Yorumla
Soran+1 yılSaldıracak biri değil. Iyi niyetli olma ihtimali var mı sence
- +1 yıl
Var tabiki ama kendini guvende hissetmiyorsan ya da soyledikleri seni rahatlamadiysa yaninda biriyle falan gidebilirsin ya da dedigim gibi biber gazi
Soran+1 yılArkadaşımla gittim
- +1 yıl
İyi yapmissin
+1 yılO hatayi yaptiktan sonra ben naptimm dediğinde buraya gel söyle
01 Yorumla
Soran+1 yılNe hatası
+1 yılValla açıkca yatağa davet etmiş canım seni geçmiş olsun
04 Yorumla
Soran+1 yılNasıl
- +1 yıl
Bende ünideyken bi hocam böyle yürümüştü bu yaşlarda hormonlar oynuyor gençlere yürüyor abazalar
Soran+1 yılIyi niyetli olması imkansız yani
- +1 yıl
Mantıklı geliyormu sana bana pek gelmedi samimide gelmedi o yaşta adamı napcan
Nerelerde yanlış yaptığını gösterecek nesini yanlış anlayacaksın
010 Yorumla
Soran+1 yılSorun yok mu diyosn
Soran+1 yılNormal mi yani
Soran+1 yılEvet erkek olsam normal. Ama erkek değilim. Hem okulda kapi açık kalsın yanlış anlaşılma olur diyo ama arabada yalnız kalabiliyo yemeğe cagirabiliyo saçma değil mi
Soran+1 yılNe alaka okulda nasılsa dısardada aynısı gibi olsun
Soran+1 yılNerenden okuyorsun para almadm
+1 yılYo hayır yanlış anlama alırsın bence git ama temkinli ol yine de sen bence
012 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşımla gidicem. Hocanin yemek ısmarlamak istemesi normal mi
- +1 yıl
Belki seni tanımak istemiştir her yemek kötü bir durum olmaz dışarıda olması daha iyi olur tabii faklı bir niyet beslersen zaten sana söyler ya da belki gençlerle bireyler paylaşmak sohbet etmekte olabilir amacı bence iyi düşün iyi olsun arkadaşım
Soran+1 yılIyi biri seviyorum ama hakkında söylenen şeyelrde var. Dedikodular yüzünden korktum. Ama iyilik yapmicam diyor kimseye bi daha çok çektim bundan diyo
- +1 yıl
Heee hakkında bireyler var ise dikkatli ol dışarıda ki yemekten sana zara gelmez keyifsiz geçmemesi için biraz çabala ancak artniyet sezersen uzakdur arkadaşım
Soran+1 yılYemek istemiyorum. Niyeti kötüyse olumlu düşündüğümu zanneder
- +1 yıl
O zaman gitme ama... Yemekte ne yapabilirdi ki? Hiç bir şey sonuç olarak belki söylemde buluna bilir hayır dersin hocam ben böyle bir şey tamam size de yakıştıramadım dersin müsaade istersin kalkarsın
Soran+1 yılAma seneyede hocam olucak. Yüzüne bakarken utanırım
- +1 yıl
Heee anladım durum baya vahim o zaman gitme be arkadaşım boş ver seneye düzeltemezmisin pekii?
Soran+1 yılYanı sıkıntılı biraz bi ders daha kalırsa senem uzuyor
- +1 yıl
Anladım ama senden beklenti içinde yani bireyler yaşamak isteyecek?
Soran+1 yılÖyle bisey isteyemez yasak değil mi
- +1 yıl
Tabii yasak ya öyle bir şey olamaz ancak sen dikkatli ol diye söylüyorum anladım mı? Beni
Biz kadınlar niye gerçekleri geç farkediyoruz🤔adam daha ne desin yaahuu!
10 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 422 cevap paylaştı.
+1 yılHala şüphe mı ediyorsun adamın gözü göz değil dikkat et
10 Yorumla
+1 yılterbiyesiz kullanıp not verecek öğretmene bak arkadaş insan olamamış daha
12 Yorumla- +1 yıl
Kafa yapına edeyim
Doğru anlamışsın seni becerip notunu öyle yükseltecek. Herkes istediğini almış olucak
10 Yorumla
+1 yılyanlış anlamamalı mıyım? ne ya direkt adam sena sinyal göndermiş yani
00 Yorumla
+1 yılYüz verseydin senin zevkine bakıcaktı işte. Uzattı mı okulu?
01 Yorumla- +1 yıl
Eee ne oldu son durum
+1 yılSen gerçek niyetini bilmiyorsan biz nerden bilelim?
00 Yorumla
+1 yılEvet yanlış anla ve tedbirini al geç kalmadan
00 Yorumla
+1 yılHayir kanka ne yanlisi cikma teklifi temiz iste
00 Yorumla
+1 yılAsdfsfsd sapık diye çığlık çığlığa olman gereken zamanı bile aşmışsın
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılnotu alana kadar saf ayağına yat. tel kamerası görecek şekilde açık olsun. aldıktan sonra taciz felan olacak olursa kayıtlı delil önemli.
03 Yorumla
Soran+1 yılFazla not istemedim kendi notuma bakmak isteyen
Soran+1 yılIstedim
Cevap sahibi+1 yılvalla temkinli ol kardeş. devir değişti. herkes saplayacak birini arıyor.
Gizli Üye(25-29)+1 yılAmaci seni mikmek bunu anlamayacak kadar saf misin?
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOkul resmi olarak kapandı özeller devam ediyor bizde devam ediyoruz ama resmi olarak kapalı okullar ne notu knk
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSoracak kadar aptal mısın? Nereye gidiyor bu vaziyetler ya rezalet
12 Yorumla
Soran+1 yılSensin aptal
Cevap sahibi+1 yılTamam bu durumu ilk anda anlayabilecek kapasitede olduğum için benim aptal haklısın
- Eğitim & Kariyer konusunda 887 cevap paylaştı.
+1 yılyani bence baya baya yanlış anlamanı gerektirecek şeyler yapıyor.
02 Yorumla
Soran+1 yılDemi şu an konuşcam arkadaşımı da getirdim
- +1 yıl
yani sonuçta bir şeye yeltenmemiş ben diyaloğunu kes derim ama yine de sen bilirsin.
Gizli Üye(30-35)+1 yılGüncelleme gelince güzel hikaye olduğunu farkettim 😅
01 Yorumla
Soran+1 yılO derece kötü bi durum mu
Gizli Üye(25-29)+1 yılBekarsa bi yardımcı ol işini gör adamın oda senin işlerini görsğn jsjdjs
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılMide bulandırıcısınız hocanız ve sizin tutarsız sözleriniz!!!
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıle yanlış anla bir zahmet. arabasına da binmeseydin keşke
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYanlış anlamalısın evet. Hatta bu düpedüz doğru anlamak olur
00 Yorumla
+1 yılYanlış anlıyorlar İSBSİSBSOSJWKDBDİSİ dedecim deseydin sen 60 yaşındasın neyin yanlısı. Anlamalisıniz
02 Yorumla
Soran+1 yılNe yapmalıyım
- +1 yıl
Niyeti kötü gayet açık. Not isteme bidaha ve yemege filan da gitme
amca fantezilerini gerçekleştirme çabasında arkana bakmadan uzaklaş
00 Yorumla
+1 yılHoca neden böyle bir şey yapsın ki dersten ya geçersin ya kalirsin
00 Yorumla
+1 yılBu işler yaşa başa bakmaz ki tatlım baska kokular sezdim ben
06 Yorumla- +1 yıl
Kübra ne gibi şeyler sezdi
- +1 yıl
@Antuan-Sovalye anlarsın ya o iş iştee amacı
- +1 yıl
Sende Mükemmelsin hani
- +1 yıl
@Antuan-Sovalye teşekkürler : )
- +1 yıl
Özel ulaşır mısın bi
Bunu soracak kadar aptal olmaman lazım
20 Yorumla
+1 yılBunu hikayeyi beğenmedim. Otur sıfır.😂
01 Yorumla
Soran+1 yılNe hikayesi ya
Gizli Üye(30-35)+1 yılGüzel bir kadın mısın ya da ne bileyim etkileyici mi görünüyorsun?
04 Yorumla
Soran+1 yılHayır normal kendi halinde biriyim
Cevap sahibi+1 yılGüzel misin peki
Soran+1 yılBence değilim arkadaşlarım güzelsin diyo
Cevap sahibi+1 yılGörsem daha iyi yorum yaparım
Hayır, birlikte not okuycaksınız
02 Yorumla
Soran+1 yıl🤣🤣🤣
Anla tabi ne işin var akıllı ol
03 Yorumla
Soran+1 yılIyi niyetli değil demi
Soran+1 yılTamam
+1 yılBu zekayla nasil uniye gittin sen ya
01 Yorumla
Soran+1 yılNiye
Arabasına neden bindin onu anlamadım 🥴
01 Yorumla
Soran+1 yılHastanede ders görüyoruz kampüse uzak otobüs geçmiyor ordan. Bu yüzden hoca bırakim dedi
+1 yılSen daha iyi bilirsin ama yanlış anla biraz
06 Yorumla
Soran+1 yılNe yapabilir
- +1 yıl
Aklıma tek bir şey geliyor not karşılığı ilişki
Soran+1 yılÖyle düşünür mü
- +1 yıl
Sen düşünmüşsün ki burada sormuşsun
Soran+1 yılEvet yanlış anladım. Bide öğleden sonra gel deyince. Sonuçta bakar sisteme yükler beni neden çağırıyor. Arkadaşımla gidicem
- +1 yıl
Bencede arkadaşınla git hataya dusme
Eğitim & Kariyer konusunda 1,1b cevap paylaştı. Biz desek sover birde
10 Yorumlaİyi bir niyeti yok bir de soruyorsun
10 Yorumla
+1 yıltamam kitabın tamamını yaz belki okuruz
11 Yorumla- +1 yıl
Helallll
Anlamalısın iyi niyetli değil
10 Yorumla
+1 yılAmcaya bak Niyeti bozdu
10 Yorumla
+1 yılAnla tabi niyetini belli etmiş bile
10 YorumlaKaç bacım kaç. Hoca kendini 18'lik sanıyor.
00 Yorumla
+1 yılDikkat et bacım cok güvenme o hocaya
00 Yorumla
+1 yılSen isteyince bişey yok, o isteyince sorun öyle mi
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılBunun bir tık üstü taciz, bende gardını al
00 Yorumla
+1 yılBaştan sona yanlış anla
00 Yorumla
+1 yılNe dileniyosun millete
00 Yorumla- Devamını Gör (37)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer