Hocadan not istedim beni yemeğe davet etti, yanlış anlamalı mıyım?

60 yaşlarında bir hoca. Not istedim çok kızdı. Sonra okuldan çıkınca beni de evime bıraktı. Okuldayken kapıyı açık bırak yanlış anlıyorlar dedi. Ama arabasında öne oturdum birlikte geldik. Sana yemek ısmarlicam dedi istemedim. Yaşın kaç diye sordu. Sonra öğleden sonra yanıma gel sınavına bakalım dedi. Sizce yanlış anlamalı mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Hoca baya genç duran biri yaşını bilmiyordum. Not istemediğimi söyledim dersten kaldım. Geçirmek istedi durumuna üzüldüm dedi kabul etmedim. Arkadaşımı da götürdüm. Bizi bıraktı tekrar paraya ihtiyacınız olursa söyleyin çekinmeyin dedi. Iyi niyetli olduğunu düşünüyorum. Samimi bir hocaydı hep. Gerçek niyetini bilemem
Güncellemeler
+1 yıl
Hocayı tanıyanlara sordum iyi niyetli bi insan. Gerçekten yardımcı olmak istediği için bu şekilde davranmış. Ayrıca durumum biraz sıkıntılı bu yüzden yakın davranmış. Herkese bu şekil davranıyormuş kız olduğum için yanlış anladım
Hocadan not istedim beni yemeğe davet etti, yanlış anlamalı mıyım?
Cevapla