Enerjik, konuşkan bir kızım ama konserlerde ölü gibi oluyorum
Çok sevdiğim biri de olsa aynı 😕😔
Çok sevdiğim biri de olsa aynı 😕😔
Yani aslında bulunduğumuz ortamda kendimizi rahat hissedip hissetmememizle alakalı bir durum bu tamamen.. Belli ki kalabalık ortamlardan fazla haz etmiyorsunuz, bunda anormal bir durum görmüyorum ben.. Herkesin kişilik yapısı ya da eğlence anlayışı değişken olabiliyor.. Kendinizi zorlamadan sadece akışa bırakmayı deneyin.. O an etrafınızda bulunan her şeyden soyutlanmayı deneyin ve müziğin ritmini hissedin derim.. Keyifli günler..
Merhaba, yani o an eğlenirken başka bir şey düşünmemeniz lazım. Sorunlarınız, sıkıntılarınız varsa onları geride bırakıp ya da onları çözüp o şekilde konsere gitmeniz gerekir. Konserde eğlenirken de acaba biri ne der, hakkımda ne düşünür, giyimime bakar mı diye düşünmezseniz eğlenmenin, hayatın tadını bu şekilde çıkartabilirsiniz. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Bu düşünceye kavuşmak zor ama ya
Yoo neden zor olsun ki? Eğer isterseniz olur :)
İstiyorum da kasılıyorum sanırım
Aynen kasılmaya hiç gerek yok yani onu anlatmaya çalıştım ben de.
Cevap
1Cevap
Ben de konsere gidince şarkıya konsantre oluyorum diğerleri gibi tepinmiyorum sjsj bence gayet normal
Aa bu ben. gecen canli muzik yapan bir yere gittik. Ortamda en eglenmeyen benmisim gibi duruyormusum. oysaki cok keyifle dinledim. Yapi meselesi..
Çok kötü!
Cidden aynı olayı yaşıyorum
Aman tek derdin bu olsun
Vallahi şu 1 hafta hep bu olacak
Kompleks belki? Alkol kullanıyosan deneyebilirsin..
Kullanıyorum
Rahatlatır mı dersin 😑
Ben şimdiye dek sadece bira içtim
O da asla gevşetmiyor
Sen ne içiyorsun
Ne kadar içmem lazım
Yarın yine konser var
Deneyeyim 😂
Shot 🤔 hiç denemedim, bakmak lazım
4 tane içtim hâlâ aynı olduğum gibiydim vallahi
Konsere gitmemenin daha kesin bir çözüm olduğuna karar verdim
Teşekkürler 😂
Gürültülü ortamları hic sevmem bir ölü de ben olurm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?