AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
82Cevap
Profilinde satıcı pazarlamacı yazıuor belki de ondandır :D aklıma bisey gelmedi baska tanımadan bilemezki kimse sen şurda hata yapıyorsun ondan böyle bir izlenim bırakıyorsun diyebilmek için tanımak lazım bence.
Aha bu kız da trabzonlu :)
Öyleyim 😎😎
Tek yapman gereken kendin gibi olmak, özentili biri olduğunu düşünüyorum kendini değilde olmak istemediğin kişiyi aşılıyorsun. Birşey yapmadığında şunu diyebilsin;bu cevabı verecek adım gibi eminim.
Kız sana güvenmediyse mutlaka birgün senden zarar girecekti. Kadın hisseder. Güven işi bence fedakarlıkla eşdeğer..
Zamanla olacak aldigin deneyimleri girdigin ortamlarda insanlarla paylasarak. Yardim ederek akil vererek.
Bunun için kimsenin yardımına ihtiyacın yok. Önce kendine güvenmeyi öğren ki insanlarda sana güvensin.
Genis çevren vardir... buda bir kiz icin itici olabilir
Bunun nesi itici?
Az insan cok huzur
Ona buna takilip kotu yolla dusebilirsn.
Konusmalarinla becerikliysen belki baska kizlarinda hosuna gidersin. Biraz daha durgun olmaya calis
Bende durgunluk yok devamlı hareket halindeyim.
Konuşma tarzınlada güven vermelisin, hareketlerin ve konuşmanda bunda etkendir bence. Görünüşte güven bana saçma geliyor.
benim anlamadım sen neden güvenilmezsin başka karılarlamı fingirdeşiyon napıyon canını yediğim yavv napıyorsun hıı
Senin yol arkadaşın olmak isteyen insan seni olduğun gibi kabul edendir. O yüzden bahane üreteni sil. Seven insanın bahaneleri yoktur.
Onun yerine kıza ne kadar çok sevdiği söylesene anlatmaya çalış için içini yiyeceğene
Gerek yok.
Dag daga küsmüş dağın haberi olmamış kız belki ne kadar çok sevildiğini görmek istiyordu bunu sende göremeyince senin gerçek duygularını bilemedi nasıl mı güvenilir olmak istiyorsun hemen vaz geçme seven insan hemen vaz gezmez belkide kız bunu görmek istiyordu
Olabilir haklısın fakat benim sevgimi ölçmek için böyle numaralar yapmaya gerek yok.
Grurunu bir kenara bırakta şu kızla iletişime geç bide hemen vazgeçme
Kardeşim, sadece sana diyeceğim o ki aç bi' Kur'an-ı Kerim oku, inan o zaman güvenilir bir insan olursun.
Buyuk ihtimalle biri senden once onun insanlara plan guvenini kirdi senle de o yuzden yapamadi
Ondan önce de benim güvenimi kırdılar ama brn ona güvenebiliyordum. Nasıl olacak?
Arkadaslari DA doldurmustur bu kizi ama her kiz guvenmek sister doldrstan gtms seninkinin dedikleri arkadas lafi cunku anlasiliyo cok
Haklı olabilirsin, arkadaşları benimle görüşmesini istemiyordu hiç.
guvenılır olmak tıp deıl yurek ısı kız ıstememıs bahane etmıs aklında baskası varmıs secenek olarak gormus
Tipik ayrilma bahanesi. Kizin hayatinda baska birisi var. Kizlar ayrilirken sacmalarlar
Severler erkeklerin kafasinda soru isaretleri birakmaya
Kızlar bazen çok gereksiz olabiliyor.
haci bence kiz sacmalamis tipe bakip olmuyor o guven isleri
Katılıyorum. 👍
Güvenilir biri olmak diye bir şey yok guvenilir biriysen guvenilirsindir bu yaşından sonra değişmez bence o
Günümüzün yeni sorunuda bu oldu yahu sen istediğin kadar güvenilir insan ol karşındaki sana guvenmiyosa ya da guvenmek istemiyosa olay kapanmıştır.
Yeşil, güven veren bir renktir. Alnına yeşil kalemle ''güvenilir'' yazabilirsin.
Ne hatanı gördü ya da ne anlattın da bu kadar güvensiz sana karşı?
Hiçbirşey anlatmadım.
kendine güveni yok belki de..
bir insan yedisinde neyse yetmişindede odur dostum
Yani?
deişmezsin:)
kız sana yalan söylemiş kardeş, güven ilk bakışta anlaşılmaz güven tipte belli olmaz. hatırlada kimse yükselemez. içinde yokmuş. seven bir insan olaydı zaten güven kendiliğinden gelirdi. insan hiç sevdiği kişiye güvenmezmi?
Maden o kadar seviyordu tanimaya ve guvenmeye calissaydi en azindan bir şans verebilirdi
Fazla kasma herşey kendi kendine gelişir. Oluruna bırak
İnsanlara olumlu yaklaşmalı ve onlara değer verdiğini göstermelisin.
Yeşil giy yeşil, öyle derler. Yeşil güvenin rengi olduğundan, söz verdiğinde karşıdakinin inanma durumu daha yüksek oluyormuş.
Bak bak alakaya bak. 😊
Alakasızlığın zirve olduğu konusunda katılıyorum ama, bilimsel yaklaştım.
Teşekkür ederim yinede. 😊
Aksine bnde cok guvenilir biriyimdir yalanda soyleyemm zten
https://i.hizliresim.com/0bazyY.jpg beyle
Ne yaparsan yap kismetten ötesi olmaz kardeşim..
Ne demiş recep abimiz;
Sen seversin eller alır askin acı yüzü iste..
Agladim l*n :( kizla oturup konussan söylesen ya duygularini anlatsan durumunu o anlatsa nasil güvenilir olacagini olmaz mi? hem yine görüsürsünüz hasretini giderirsin kardesim :(
Aynen be, bak dostum yazdıklarını okumadım cok uzun ama baslığa göre cevap vereyım.
Güven denen olay ilk karsılasmada 30 sn ıcınde bellı oluyormus, o yüzden doğal olmanı tavsıye ederım
Heryerde sigara icme hep guleryuzlu ol guzel konus guzel seyler soyle artistlik yapma kendini ovme sakalini kisatut yuzunu temiz tut gayet guvenverici olursun
Kendini ona tam olarak ifade edememissin sanirim. Davranislarinla, konusmalarinda bir guvensizlik sezmis belli
Ben verdim de o alamadı diyelim.
hz. muhammed gibi ahlaklı ol o ki düşmanları bile ona güvenirdi
Güven vermek g*t vermeye benzemez, konnuyla çok alakasız oldu yHaa sss
cayırt
Gerçekten guvenilir tipin yok zor yani oyle biri olman cunku suratin oyle gosteriyo
Ne anladın suratımdan? 😄
arkadaş çevren kalbin temizliği iyiliği gelecek planların hayata her anlamda bakışın bunları güzelleştirirsen daha çok güvenilir olursun
Içim acıdı yaa. Kardeşim alkolden uzak dur. İslam dini üzerine bir hayat kur. Edeb ya hu diye bir kitap var. Al oku. bir günde biter zaten. Sana burdaki herkesten çok faydası dokunacağına eminim.
Üşendim okumaya kardesm ama kız güven sorunu falan diyosa zaten duzeltmen çok zor. Yenileri cikar karşına uzatma cok daha kotu olur işler.
Onun çevresindekiler belkide onu yönlendirmistir. ya da birseylerini duymustur. Belki tanırım kızı bende Trabzondanım 😱😃
Akçaabatlı kız?
Hmm ben merkezde.
29 Ekim'de mi doğdun sen?
Evet
Aynı gün doğmuşuz, yıl farkıyla büyüğüm.
Hmm tesadüf (:
Sabah da 06:30'da doğmuşum, yani yükselenim de akrep burcum gibi. Öyle garip biriyim ben.
Gariplik değil ki bu öyle düşünme
Nasıl düşüneyim?
aa hatunum :) @Demetcies
Valla yalan söyleme, her şeyde dürüst konuşup davrandığına inan. Yeter.
Bu arada soru detayına gelirsek (başlığa göre yorum yaptım ik), kız biraz önyargılı davranmış. Bence aşk ne olursa olsun denemeye değer. Hakkında bir şey mi duydu biliyor da böyle demiş bilemedim. Ama bir erkek nasıl bir karakterde olursa olsun, sevdiği zaman dünyanın en güvenilir erkeği olur bunu bilirim. Bence o üzülmekten çok korkan ve hassas bir insan. Ve mantığıyla hareket eden bir kız. Ve Rabbim inşallah yollarınızı yeniden kesiştirir :)
Maske tak. Nasıl olsa bu zamandaki insanlar 20 yüzlü olmuşlar. 2 yüzlü bile zor.
Dostum, biz güven verdikte noldu... hiçbirşey. Bence sen olduğun gibi devam et zaten bu salt samimi olduğunun beyanatıdır.
valla bro hangı kıza yanaşsam "yakışıklısın ama çapkınsın olum senle olmaz" yantı alıyorum bana da güvenmiyorlar cevabı bulursan banada söyleyiver^^
tavsiyeyle güvenilir birisi olunmaz ki.. bunu karşındaki yaşayarak görmesi lazım.. senin yapacağın kendi karakterinden ödün vermemek sadece
Sanki bir filmin kesitiydi okuduklarım. Ne güzel bir açıklama yapmış. Şunu hep derim kendi kaybeder.
Kaybeden o ama üzülen benim.
En azından bir şeyler yaşamadan bitmiş bir de yaşasaydınız çoğu zaman birlikte vakit geçirseydiniz belki unutman yıllar alabilirdi
Vijdanin rahat ise salla gitsin guven verecez diye kendimizi oldurecek halimizi yokya bende de var oyle bitane
Haklısın valla salla gitsin.
Tabi kii kiyemtini bilmiyor ise elbet guvenen biri cikar takma
Psikoloğum bu konulara hakimim onu geç 14 sene trabzonda yaşadım :)
Valla 14 sene Trabzon'da yaşamış ve insanlarını iyi tanımışsan psikolog olarak çıkman çok iyi olmuş :)
Allah Allah bişe yazmıştım ben nerde o
Allahtan uzun lafın kısası yani :D Diğer türlü düşünemiyorum bile :D
Bunun cevabini en cok sen bilirsin, kendini sorgula derim, nerde hatta yaptıgını, ve bu kızı bu düşünceye getiren sebeb ne?
Guveni en cok sen hak ediyorsun.. hakkinda hayirlisi olsun..
Neden en çok ben hak ediyorum?
at hırsızı sakallarını kes sonra hayırlısı be gülüm :(
Herkes sakallarımla dalga grçiyor zaten, yok at hırsızı, yok katil zanlısı. 😞
bu yazılanların çoğunluğu senaryo. kızlar oyuna gelmeyin. bir kaç kez okursanız anlarsınız sorunun içinde dönen filmi...
Bende güvenemediğim için ayrılmıştım, galiba biz Trabzonlularda birşey var
bak ben birini 4 yıl sevdim benim bütün kız kardeşlerimle çıktı gözümün önünde okulda benim için ağlamış güya arkadaşlarım diyordu şimdi popüler olmak için bir kızı seviyormuş güya yani
Çok uzun üşendim okumayı.. İnşaallah güvenilir biri olursun..!
Kızların daha çok kimlere güvendiklerini her soruda belirtiyorum
Kişiliğinle yansıtman lazım bunu konuşma tarzınla beden dilinle...
Ayrılmak için bahane sevse ayrılmazdı demi demekki sevmiyo
Annaaaaa beni anlatmışınn vallaha billaha bir an benim sorum zandım. Benim kizda trbzn ama kisaboylu :D mantigiyla hareket ediyor hacı pesini birakma... Ben birakmadim surunuyorum:(
knka bn öğrencilik haricinde özel güvenlik işi yapıyorum , özel olarak güvenirler :DD