Merhaba
Bi şarkı keşfi insanda nelere yol açabilir demi? Sorgular mısınız ara sıra 'ben kimim' diye?
Bi şarkı keşfi insanda nelere yol açabilir demi? Sorgular mısınız ara sıra 'ben kimim' diye?
Kim olduğumu sorgulamıyorum. Kim olduğumu biliyorum çünkü. Anlam veremediğim davranışlarım olduğunda da "herkesin arada kendine yakıştıramadığı davranışları olur, gayet normal" diyerek normalleştiriyorum. Kendimi tanıyorum doğrusu. Olmayacak birine dönüşmeyeceğimi de iyi biliyorum...
Bulduk valla ya. 🌾🌼🙆♂️🌼🌾 Mutluyuz huzurluyuz. Hep başkalarıyla aramaya çıktığımız içinmiş tüm o üzüntü ve kırgınlıklar. Kimseyle değil, kendinle yürüyeceksin önce o yolu. Eşlik eden ettiği yere kadar gelir ya da gider. Sonra herkesin yolu bir yerde yine ayrılacak zaten. 🌼 Herkesin hedefi, ömrü, tercihi farklı. Kendinle olmayı bildikten sonra, diğer her şey gelir geçer.
Merhaba,
Kendimde oturduğum taşlar var. Ama bu taşlar tamamlandı mı? Diye soracak olursak hayır çok çok eksiklikler var.
Kendimi tamamlamak için taşlar arıyorum.
Bu taşlar insanlar değil kesinlikle.
İşin özü, kendimi tam anlamı ile bulmadım. Bulacağıma inanıyorum. İnancım beni ayakta tutuyor. Yine de bu halimize şükür.
Ooo yaşıyon mu ddsd
Çalışıyoz çalışıyoz 😑 sen napıyon
Cevap
9Cevap
Kendimi buldum ve hayatın anlamını
https://www.youtube.com/embed/X6SuW5HhQocAçalım :)
Bulalı çok oldu. Kaybedeyim diye uğraşanlar oldu onları da uçurdum 😄
Hala o yolculuktayım ve kolay kolayda bulacak gibi değilim. Ölünce bitecek diye düşünüyorum.
Evet, herkes gibi bende bu yolculuktan geçtim. Kendimi bulmakla da sonlandı.
Evet buldum çok şükür
İnsan kendini bulunca. Nerden geldiğini ve nereye gideceğini de bulur.. hayatta ki görevini dee. Aha ben buldum ya laaaa yeni farkettim😃
Evet sorgularım
Yasadim ama hala bulamadim kendimi
Bulmaya devam 🙂
Her defasında kaybettim 😊
Bulamadım
Çok sorgularım...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?