Teste katılmak ister misiniz. Siz kendi içinizde ne ile kavgalısınız?

Testin sonucu benim açımdan tam olarak olmasa da kısmen doğru çıktı.
Psikoloji merak ettiğim bir bilim.
Keyifle çözdüğüm bir test oldu..
💫
💫
💫
💫
Evet, affetmiyorum. Hataları affederim ama art niyetli kişileri affetmem. Bu yönümle de iftihar ediyorum, çünkü bu özelliğim beni koruyor. Affetmeyi denedim ama muvaffak olamadım. Bu özelliğimle kavga içinde değilim aslında. Zaten gamsız, müsterih bir insanım ☺
Sevdiğim insanlara karşı yenik düşüyorum ama zaten içimde onları öldürmek gibi de bir gayem yok.
Ve yazının son kısmına bazı kısımları eleyerek sonuna dek katılıyorum..
Bu özelliğim beni art niyetli kişilerden koruyor..

Testin linkini de bırakayım hemen. Peki siz ne ile kavgalısınız kendi içinizde?

Sekiz soruluk psikolojik testine göre içinde ne ile kavgalısın?

Güncellemeler
+1 yıl
Süper Soru 🥳
Teste katılmak ister misiniz. Siz kendi içinizde ne ile kavgalısınız?
Cevapla