Hayatımı böyle yaşamak daha hoşuma gidiyor, nedeni ne olabilir ki?

Erken yatıp erken kalkıp okula gidiyorum
Telefonda kimse yok konuştuğum böylece zamanımı harcamamış oluyorum ve gereksiz düşüncelere gerek kalmıyor

Okuldan eve gelip 1-2 saat dinleniyorum ardından dersimi yapıp duşa girip uyuyorum

Boş olduğum günlerde AVM’ler ya da parka gidiyorum bazen ise sadece evde oturup dizi film izleyip hayvanlarımla ilgileniyorum

Böylesi çok hoşuma gitti eskiden dersleri umursamayan depresif biriydim telefon bağımlısıydım

Şimdi günlerim çok hızlı geçiyor ve ben böylesini çok sevdim
Güncellemeler
+1 yıl
Ekran saatim eskiden 12-13 saatti şimdi sadece 3 saat 😊😊
Hayatımı böyle yaşamak daha hoşuma gidiyor, nedeni ne olabilir ki?
Cevapla