Ufak ufak başlamalısın düzenini değiştirmeye ama öncelikle dünyaya bakış açını değiştirip kendi benliğini olduğun gibi kabul etmelisin bu bence en büyük etken
Yok ben zaten pozitif bir bakış açısı ile bakmaya gayret gosteriyorum lakin kendimi kazanmam herşeyi kaybetmem sonucu oldu bu biraz canımı yaktı o kadar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Çok iyi yapıyosun ya keşke ben de böyle olabilsem..
ah herkesin hayali keşke ben de böyle olsam
Var bir hayalimiz yaşıyosun bu hayatı 😅
Valla şu kafayı bana versene ya nolur jdkidkdkfdkf
Sende sahip olabilirsin bence
Nedir işin sırrı?
Ufak ufak başlamalısın düzenini değiştirmeye ama öncelikle dünyaya bakış açını değiştirip kendi benliğini olduğun gibi kabul etmelisin bu bence en büyük etken
Ya ben evrenin sırrını herşeyi kaybettikten sonra öğrendiysem?
Her şeyi kaybedemezsin bir şeyler kaybedersen bir yandan ise bir şeyler kazanırsın böyle bak artık olaylara
Yok ben zaten pozitif bir bakış açısı ile bakmaya gayret gosteriyorum lakin kendimi kazanmam herşeyi kaybetmem sonucu oldu bu biraz canımı yaktı o kadar
gerceklik iyidir
bende öyle yapuyorum
En güzeli