Türk Kızlarının Fazla egolu olması sorunu?

Arkadaşlar orada ben asla bir genelleme yapmıyorum zaten ona hakkım yoktur ama ben çoğunlukta karşıma çıkan veya çoğunluk tip olarak değerlendirmeye aldım dediğim gibi o öyledir ama sen değilsindir asla genelleme söz konusu değil.

Türkiye'de anlamadığım bir nedenden dolayı öyle bir kız tipi vardır kendini en güzel kız sanan her kendine selam veren erkeği kendisi sevdiğini yürüdüğüne inanan bir tip anlamıyorum ben yani sıradan biri yol sordu veya sadece saati sordu oradan sana nasıl yürür ki neyin kafası anlamıyorum ve genellikte baktığım kadarıyla onlar seviyesiz olmaktalar yani daha sıradan konular üzerinden yürüyorlar işte dedikodu magazin gibi karşısındaki erkek entelektüel olmasına rağmen ve geliştirmiş olmasına rağmen kendisini ondan daha üstün görüyorlar niye yani ve cidden o tip ile sohbet edemezsiniz çünkü sohbeti kötüdür sarmaz ve niye bilmiyorum kendileri boyu 1.60 1.55 olmasına rağmen kendileri 1.90 1.85 erkek isterler tabii bu insanın doğasından gelen bir içgüdü ama saçma bence neyse siz o konu hakkında ne düşünüyorsunuz.
Türk Kızlarının Fazla egolu olması sorunu?
Cevapla