Bir şeyi daha önceden yaşamış gibi hissettiğiniz oldu mu?

Şu an tam da öyle bir anın içindeyim. Dejavu yaşıyorum sanırım.
O halde Tanpınar'ı yâd etmem gerek bir kez daha:
"Ne içindeyim zamanın, ne de büsbütün dışında. Yekpare geniş bir anın parçalanmaz akışında..." 💫
Bir şeyi daha önceden yaşamış gibi hissettiğiniz oldu mu?
Cevapla