Ben daha önce bu olayı yaşamıştım hissi oluyor mu hiç sizde?

Dün pomem parkura gittim sanki oradaki herkesi daha önce gördüm polisleri üzerimizin aranmasını sağlık kontrolünü vs. Oradaki tüm simalar tanıdık gibiydi. Tekerleme okuttular oradaki kızı da gördüm sanki daha önce. Ve şu anda da ileriyi görüyorum sanki ve ileride dicem ki bunlar benim üzerimi arıyordu şimdi aynı yerde çalışıyoruz dicem gibi geliyor inşallah da öyle olur. Size de sık oluyor mu bu?

Ben daha önce bu olayı yaşamıştım hissi oluyor mu hiç sizde?
Cevapla