Daha önce yaşattığınız bir şeyi yaşadığınız oldu mu?

Yaşadığınız kötü bir olayda dönüp geçmişe bakarak ‘Ben şuna şöyle yapmıştım o yüzden oldu’ deyip aydınlanma yaşadığınız oldu mu ya da tam tersi size yaşatılanı yaşayan birileri oldu mu?

Anca biz yaşayalım zaten her şeyi 😒 karmaaa alooo bize de yaşatılıyor ama ohooo :/
Anca biz yaşayalım zaten her şeyi 😒 karmaaa alooo bize de yaşatılıyor ama ohooo :/

KS için fazla uzun cümleler kullanıyorum farkındayım :/

Daha önce yaşattığınız bir şeyi yaşadığınız oldu mu?
Cevapla