Yaşadığınız kötü bir olayda dönüp geçmişe bakarak ‘Ben şuna şöyle yapmıştım o yüzden oldu’ deyip aydınlanma yaşadığınız oldu mu ya da tam tersi size yaşatılanı yaşayan birileri oldu mu?

KS için fazla uzun cümleler kullanıyorum farkındayım :/
Yaşadığınız kötü bir olayda dönüp geçmişe bakarak ‘Ben şuna şöyle yapmıştım o yüzden oldu’ deyip aydınlanma yaşadığınız oldu mu ya da tam tersi size yaşatılanı yaşayan birileri oldu mu?

KS için fazla uzun cümleler kullanıyorum farkındayım :/
Karma felsefesine göre"herkes hak ettiği gibi yaşar." öyle olduğunu düşünüyordum fakat günümüzde işlemeyen bir felsefi akım olduğunu düşünüyorum. etrafıma baktığımda ne kadar volatiliteli, kıyakçı, düzenbaz, hırsız, hain veya ilişki bazında baktığımda ne kadar evli gözü dışarıda, sevgililerini aldatan, bırakıp giden insan var herşeyleri yolunda güzel gidiyor birçoğu daha mutlu. karma felsefesi bana göre sadece bir temenni, hayatın işleyişi farklı ve kendi adıma insanlar henüz bu bilgiye erişemedi. sadece anlamlandırya çalışıyor...
Karma genelde tam olarak 8 yılda gerçekleşiyor diye biliyorum bir insandan çıkmasını istediğimiz şeyleri beklerken ilahi adalet yerini bulamaz 8 yıla kadar herkes çoğu şeyi atlatmış ve unutmuş olduğu için daha kolay enerjiler yerine oturuyor
Kimseye karşı bi kötülüğüm olmadı ama anlamadığım nokta şu. Madem insanların yaptıkları karşısına çıkıyor.. benim karşıma neden hep aldatan ve yalancı tipler çıkıyor 🙄
Sağlam ah almışsın demek ki
Bunu ben mi bileceğim a aaaa :/

Hayat boomerang zaten. Kime ne yaptıysan o sana geri döner. Ama başkasına kötü bir şey yapmadım. Bu teyzenin cevabı gibi dksks
Jdjdhshs illa birine bişey yapmışsındır sana göre kötü olmasa da ona göre kötü olan
Ama bana dönmedi yaptığım kötü şey dkdksk. Demekki kötü bir şey yaptığım olmadı. Sevap pointlerim daha çok
Cevap
8Cevap
hayır hiç olmadı diyebilirim
Evet biri kötü bi şey dediğinde gözlerimin önünde ona da aynısı yapıldı aynı gün içinde ama ah etmiştim iyi oldu 😄
Yaşattığımı yaşamışımdır illaki ama balık hafızam hatırlamama müsade etmiyor
Omega 5 yenur
baluk seviyom yiyom ama tableti ı ıh
Canım somon çekti :/ lükse bak fkfjdjd
avokado ezmeli ımmmmm
Bu nasıl lüks yiğidim beni bul gkfjdjd benim maks lüksüm somon fırın işte at ye avokado nerden çıktı bu arada sriracha sos >> avokado sos
seviyom ya her şeye yakışıyor. özellikle barbeküye. kahvaltıda bile aşırı güzel
Kahvaltı hoş oluyor evet buna bende katılıyorum
Düşünüyorum ama bilmiyorum hiç aklıma bir şey gelmiyor.
Valla ben hatayı kendimde aradıkça ben yıprandım yok öyle bir dünya.
Bu dünyada hiç kimse yaşattığını yaşamadan ölmez diye bir söz var
Bana yaşatanlar gayet mutlu hepsi hicbir şekilde ahım çıkmaz benim imkânsız 😒
Ah ula heyaaat
Evet damdan düşeni damdan düşen anlar gerisi tahmindir
Kimseye bilerek isteyerek bir zarırım olmamıştır o yüzden bu soruya hayır diyorum
Birinin burnunu kırmıstım 2 kere burnum kırıldı 🥺
Ah be
Hayır öyle biri değilim.
Nasıl biri
Yaşadığımı yasatmam yani. Bu ezikliktir bence eden bulur zaten ne gerek var
Sen olayı çok yanlış anlamışsın :/
Ha pardon tam tersini anlamışım 😂😂
Bana yaşattığını yaşayanlar oldu))
Evet, yaşattığım her şeyi ben de yaşadım.
Olmadı
Evet oldu.
Ohooo dolu
hayır hiç olmadı
Yo hiç olmadı bence
Belki de fark etmedin
Olabilir
Olmadi
Oldu
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?