Yillardir bu psikolojiden cikamadim ne yapcam ben biri bana akil versin lütfen?

Hic biseye hevesim kalmadi yillardir bu psikolojideyim. Evdeyim ugrastigim seyler var cokta güzel seyler bu yüzden bana baska seylere odaklan gibi seyler demeyin lütfen var cünkü yeterince ama benim sorunum yasama hevesimin olmamasi ölümü beklemekten yoruldum allaha dua ederken aglayarak canimi al diye dua ediyorum. Ne yapacagimi sasirdim lütfen akil verin 😔
Güncellemeler
+1 yıl
Cizim konusunda yaratici fikirleri olan var mi?
Yillardir bu psikolojiden cikamadim ne yapcam ben biri bana akil versin lütfen?
Cevapla