Teknesi olmayan adamları kendime layık bulmuyorum. Psikolojim bozuk mu sizce?

Erkek arkadaşlarımın genelde teknesi vardı. Şimdi teknesi olmayan adamlarla karşılaştığımda bu bana can sıkıcısı geliyor. Ve kişi gözümde düşüyor. Eksikliği varmış gibi gözüküyor. Tabi ki olmaması gereken bir hareket ama oluyor işte yalan söyleyecek değilim. Teknede oturup içmek gezmek ve denize açılmak hatta tekneyi kullanmak gibisi yok. Bu benim de teknem olabilir ama karşımdakinde de olacak. Bunu normalde kimseye söylemem ama size söylüyorum linç edebilirsiniz pek umursayacağımı sanmıyorum😂
Denizler mavi yüreğim denizlere sevdaliiii:)
Teknesi olmayan adamları kendime layık bulmuyorum. Psikolojim bozuk mu sizce?
Teknesi olmayan adamları kendime layık bulmuyorum. Psikolojim bozuk mu sizce?
Cevapla