Psikolojim cok bozuk kendimi iyi hisetmiyorum neyim var sizce?

Kendimi her zaman cok yorgun hisediyorum hic bir sey yapmak istemiyorum butun gun yatakta yatiyorum ve yorganin altina girmeden kendimi iyi hisetmiyorum etraf karanlik olunca biraz daha iyi hisediyorum kendimi sacim ve sakalim bir birine karismis normalde ben sacima sakalima dikat ederim ama artik onlarla ugrasacak halim bile yok yorganin altinda gungur hungur aglamak istiyorum sadece uyumak istiyorum herkese sinirleniyorum beni cagirdiklari an deliresim geliyor evden disari adim atmak istemiyorum sadece yalniz kalmak istiyorum sizce neyim var benim?
Psikolojim cok bozuk kendimi iyi hisetmiyorum neyim var sizce?
Cevapla