Özgüvenim yok ve depresyondayım nasıl yeni bir hayata başlayacağım?

Özgüvenim yok kendimi hiç bi şekilde uzun yıllardır sosyalliğe sosyal olmaya uzağım , kendimi hiç sevmiyorum yakışıklı değilim sesim kötü kilom var çatlaklarım var dişim saçım sesim herşeyim kötü , böyle olduğu gibi dışarıda çıkamıyorum sinema olsun cafe oturmak şehiri gezmek olsun uzun yıllardır yapmadım aslında yapamadım sosyofobim başladı sosyal bi insan olmakdan ödüm kopuyor bu yüzden işe bile gitmedim hiç , senelerdir annem abimin eline bakıyorum hiç büyümedim , ezik diyebilirsiniz bana kısaca herşeyden çok korktum ve şu an ne okulum işim ne arkadaşım ne sevdiğim var işin kötüsü olmasından korkuyorum ben hiç bir zaman istesemde özgüvenli olup gezecek tozacağımı kız arkadaş yapacağımı sanmıyorum dış dünyadan çok uzağım sıkılıyorum ama rahatım da iyi de konfor alanını terk edemiyorum aslında çok istiyorum herkes gibi normal bir birey gibi hissetmek ama çok eksiğim var işte hayatı yaşamak yerine hayatı yaşayan insanları izliyorum ben bilgisayardan yıllarım hep böyle gidiyor depresyondan korkarım ölene kadar çıkamayacağım 😖
Özgüvenim yok ve depresyondayım nasıl yeni bir hayata başlayacağım?
Cevapla