Ya kızlara çok bakıyorum bunu düzeltmenin yolu nedir?

Ya özellikle sokaktaki kızlara. Yüzüne belden aşağı. Herzaman değil o kadar da ama. Kendime kızıyorum. Birdaha yapmayacağım diyorum sonra bı kabiyorum ki kıza bakıyor musum.
Neden ben böyleyim.
Ya kızlara çok bakıyorum bunu düzeltmenin yolu nedir?
Cevapla