Ya özellikle sokaktaki kızlara. Yüzüne belden aşağı. Herzaman değil o kadar da ama. Kendime kızıyorum. Birdaha yapmayacağım diyorum sonra bı kabiyorum ki kıza bakıyor musum.
Neden ben böyleyim.
Neden ben böyleyim.
İnsanın kendini terbiye etmesi öncelikle düşünce ile başlar, sende bu düşünce başlamış.
Burada empati yapmak, kendini tutman da fayda sağlar.
Bakmanın sonu yok. Sonu gelmez saçma bir bakışlar olur. Güzel birini görmek istiyor isen, çaba gösterip yalnızca ona ait olman gerekir.
Empati demiştik, istemediğin bakışlar sürekli senin üzerinde ve sen bu durumdan rahatsız oluyorsun. Bunu başkasına niye yansıtıyorsun?
Diğer empati şeklini biliyorsundur zaten, daha fazla uzatmak istemiyorum.
Hmm kendimi bu şekilde sürekli dizgunliyorum sonrasında binbakiyorum ki kıza bakıyorum. İşte o an aklıma geliyor ki kendime verdiğim sözü yemişim. Ayrıca böyle yapınca da kendimi kötü hissediyorum
Kötü hissettiğin tarafın yeterince ağır basmıyor demek ki arkadaşım.
Başarıcağına inan ve kendine telkinlerini sürdür. Beyin, bir süre sonra bunu benimser uygular.
Cevap
0Cevap
Düzeltmenin yolu o gözlerine sahip çıkmak birde kendini kontrol etmek
Kötü biri olduğumu mu gosterir bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?