Sosyal fobimin sebebi çirkin hissetmemmiş. Şimdi ne yapmalıyım?

11 yıllık sosyal fobi hastasıyım. Hiç arkadaşım yoktu iki sene öncesine kadar. Hiç sevgilim olmadı hala. Bunun sebebi beden dismorfik bozukluğuymuş. Yani çirkin hissettiğim için geri planda duruyorum. Lise sona kadar dış görünüşümle alay ederlerdi. O yüzden bu hastalık haline geldi.
Sosyal fobimin sebebi çirkin hissetmemmiş. Şimdi ne yapmalıyım?
Cevapla