
Yüksek sesle müzik dinlemek.

Bacaklarını açarak oturmak. Coolluk olsun diye mi o şekilde oturuyorsunuz bilmiyorum ama amaç daha rahat oturmak bile olsa itici duruyor. Oturduğun yere yayılmanın anlamı yok bence. Toplum içinde derli toplu oturmak göze daha kibar geliyor.
Cok sevgilisi olunca, gecmisi kabarik olunca (seks yapınca ve yine seks konusunda da listesi kabarıksa) bunlar cool ve övünulecek seyler degil benim gözümde.
Saclarini habire arkaya atan, eliyle tarayan tipler var. Bu hareketi yapinca cool olduklarini saniyorlar. Gidip saçlarını yolasim geliyor. Sal saçlarını ne oynayip duruyorsun. Hayir bir de cok dokununca ve disarda o kadar pis şeye dokunuluyor eller kirli ve mikrop dolu oluyor saclarina dokunup duruyorlar sonra sac daha cabuk kirleniyor, yağlanıyor, butun disardaki pisligi saclarina sürüyorlar. Artist artist saclarini geri atip duruyorlar. Evde sekil verirsin bitti gitti.
Övünmek diyebilirim kisaca. Sevgili listesiyle ovunmek, yaptigi sekslerle ovunmek arabasıyla, eviyle, gezdigi yerlerle, tatile gittigi yerlerle, çalıştığı yerle, meslegiyle. Tamam övünün bazi konularda ama dozu kaçıran var. Mutevazılik her zaman önemli.
Gomlegi bağrına kadar açmak.(hele bir döşü kıllıysa aman Allah'ım resmen gozlere eziyet. Her turlu bagira kadar açılmasına karşıyım ama gogus bolgesi temiz biri ve killi döşü olan tabii ki farkli.)
Dar pantolon giymek.
Kisa paçalı pantolon giymek (bu o kadar komik duruyor ki her an abdest alacakmis gibi)
Sigara içmek.( sigara icen kadindan da erkekten de hoslanmam. Bazilari bunu havali buluyor o yüzden yazdim)
Küfür etmek
Trafikte magandalik yapmak.
Dolma degil gercekler. Bu yazdıklarımdan biri bile olsa o erkegi begenmem. Senin detayda yazdiklarinda dahil. Oyle bir ulke ve insanlar haline geldik ki derdimiz hava atmak olmus. Parayla, arabayla, statüyle. Bunu sadece erkekler yapmiyor elbet soru erkekler oldugu için yazdim ama artik bu maddesel seyleri bırakıp manevi ve duygusal şeylere gecmemiz lazım.
Küfretmek, kelebekle dolaşmak, araba storysi atmak, profilinde araç plakası bulundurmak, hemcinsleriyle kafa selamı (ayı güreşi gibi yapmasalar sorun yok), drift atmak (sadece tofaş değil tüm arabalar için geçerli bu madde), kızlara karşı aşırı korumacı tavırları (sahiplenici olmak cool değil, sadece o kızın yerine kendinizi koyun lütfen. Çektiği sıkıntıyı ‘nereden bulaştım ben bu hanzoya’ düşünceleri hayattan soğutmaya yetiyor bile..).
Bizim ülkemizde para çoğunlukla her konuyu açar
.. şimdi çok güzel markalı giyimli erkek ile kötü giyimi biri bir olmaz
.. şimdi güzel arabası olan ile kötü arabası olan insan bir olmaz
İnsanların hep marka peşinde kadınlarda erkeklerde
.. oysa kim bilir en iyi marka olan kadını da birileri kale almaz
Cevap
26Cevap
Arabada yüksek ses müzik açıp aynı kızın önünden iki defa geçmek, tespih sallamak, gömlek yakasından kılları çıkarmak, ayak bileği gösteren paça pantolonlar, araba içinde yanında resimler.
Şöyle elinde anahtar gözlük bir de kısa pantolon ahh birde yürüyebilseler daracık pantolonla ahaha yani vasat.
Kime hava atıyorsun o anahtarla biz çantamızdan çıkarıyor muyuz))
Kesinlikle arabada yüksek sesle müzik dinlemek. Daha bir kızın bile bunu cool bulduğunu görmedim.
Tofaş içine 7 kişi binip camları full açıp yabancı şarkı açıp caddede gezmek.
Kanka zamanında yaptık ondan aklıma geldi 😅
Benim yoktu arkadaşımın vardı. Hatta bir keresinde artistlik olsun diye mahallede yanlama yapıyorken bir dükkanın içine girmiştik 2009 yılında falan 😅
Cahillik işte neyseki çok fazla sürmedi o dönemler
Burunlarının havada olması..
Erkekler ile ilgili hiç bir şey dikkatimi çekmiyor açıkçası
Ağızda sigara artist artist hareketler
Biriyle konuştuğu zaman mesleğini ön planda tutup kendince statü kurmaya çalışmak, mesela sıradan bir hemşire sağlık bakanı gibi edalarda, sıradan bir öğretmen sanki bana profesör, sıradan bir güvenlik sanki bana üst düzey mit mensubu, avukat doktorluk gibi meslekleri hiç söylemeye gerek yok dünyayı kurtaran adamlar bunlar, olmuşsun ama adam olamimissin yani😏
Çok sesli bi motor var berbat ötesi bi şey arknızdan aa ne kadar havalı demiyor kimse sövülüyorsunuz.
Çok sevgilisinin olmasıyla övünmesi bir kişiyle ilişki yürütmeyi becerememeyi bir şey sanmak
Kısa paça dar tayt olmaktan son anda dönmüş pantolonumsu giymek.
Kaslı olmak artık herkes spor yapıyor çünkü yapıyorsa kendine yapıyor kimseyi etkilemek için değil bu onu öne çıkartmıyor
Ya da kızların yanında içine kapanık insanları azarlaması şiddet uygulaması.
O kadar çok örnek verilebilir ki
Bunu şöyle düzeltelim bence Erkeklerin Cool olduğu durum nedir.
Bunlar dışındaki hiç bir durumda Cool olmayacaklar 😋🤘🏻
Buna örnek, bir kadına kararlı bir şekilde yakınlaşması, ne yapmak istediğini bilen net bir duruş sergilemesi gevelemeden konuşması ve soru sormaması Cool sayılır 😎
Şu anahtar ve cüzdan masaya koymaya takılan insanlara bi sorum var, telefon, cüzdan, anahtar cebinizde durup potluk yapınca daha mı rahat ediyosunuz? Ben sadece rahat oturmak için cebmde potluk yapacak şeyleri çıkartırım bi yere gidince. Bu işyerinde de aynı, çekmeceme koyuyorum, bi eve girince de bi kenara koyuyorum. Masaya anahtar cüzdan vs koyulunca bunu kendine hava atılıyomuş gibi hisseden insanları tam anlamıyorm açıkçası
Elde cüzdan, telefon taşıma ve sigara paketi.
Cok hali bi yorum
Hiç cool olma çabam olmadı ki. Zaten elitizmciyim diye kötü yorum alırdım. 😂
Direksiyon storysi atmak.
Sigara içmek.(Bir Tomy Shelby değilseniz karizma olmayı beklemeyin)
Elde silahla foto atmak (Askerde değilseniz bir zahmet yapmayın)
Özgüvenli olacam derken cıvık ve gevşek olmak.
Çapkınlıklariyla övünmeleri, arabalarıyla fotoğraf çektirip bunu sosyal medya hesaplarında paylaşmaları vs. vs.
Özellikle caddelerde kadınları gördüklerinde müziğin sesini açıp yavaşça gelip sizi gördüğünde hızları gaza basması yani hayatımda ben böyle saçma bir şey görmedim hahshs neyin kafası
Tofaşla son ses şarkı açmak ya da abartı egzozlar araba veya motorlara takıp gezmek ana avrat sövüyorum. Ama lüks araçlarla hava atanların hiç biri itici değil buna itici diyenler yalancı hepsi düşüyor çünkü.
Maddi varlığı, okuduğu okullar vs. ego kasıp görünüşü itibariyle de bunu destekleyici kasıntılıktan mahvolan tipler inanılmaz itici geliyor. Benim gözümde sonsuza kadar saygı, güler yüz, tatlı dil, mütevazılık ve sadelik kazanacak.
Bunu cool bulanlar vardır ama tamamen şahsi fikrimi söylicem; üstü çıplak fotoğraf atmak. Ünlü biri değilse (ünlüden kastım da Hollywood yıldızı falan ajxjwjx) asla cool durmuyor
Bonjour!
Hesabı ödemek. Tamamen cahilce bir davranış. Cool olmuyorsun kusura bakma beyefendi, bir tık enayi oluyorsun. Her durum için demiyorum tabi bunu. ❤
Dün dışarıda bir adam gördüm. Cebinden Mercedes arabasının anahtarının amblemini gösterecek şekilde koymuş. Tam bir görgüsüzlük. 😏
Tekerleme gibi oldu ama idare edin 🤭😅
Detaya katılıyorum ek olarak çok birlikteliğinin olması geçmişte, dövme ve piercinginin olması diyebilirim.
Direksiyonu tek elle cevirmeleri Gomlek kollarıni kıvirmalariSayısız kadinla seks yaptıklarini söylemeleri Arabayi basbas bagirtmalarıTesbihli pozlar vermeleri tesbih severim ama varoş duruşla değil
Arabasıyla , kıllı döşünü açıp vücut gösterince, parasıyla hava atmaya kız tavlamaya çalışan ö.. küz işte benim gözümde
Bana ne kii senin parandan pulundan!!
Nargileyi sanki yedi köyün ağası gibi üflemek. 😃 Neredeyse birbirine giriyordu cafe. Son anda sabrımla sinandim işte.
İnstagram hikayesinde sürekli arabalarını çekip atmaları, tesbih sallamaları da bana ayrı itici geliyor.
Arabası olan her erkek cool olduğunu falan zannediyo birde umursamaz biri olunca takmayınca öyle olduklarını sanıyolar
Yüksek sesle bende müzik dinlerim bende bundan keyif alıyorum kime ne
Gömlek düğmelerini vicdanına kadar açık bırakmak mesela
sigara kullanmaları cool sanılıyor ancak hiç cool değil
Sağırlarmış gibi müziği son ses açıp sokak sokak gezmek.
Araba bağırtıp ses kirliliği yapan kekolar. Nesilleri tükensin
Sosyal medyasina müzikli araba storyrisi atanlar var ya hic öyle değil hiç hemde
Kızları görünce altındaki arabayı hızla çamura süren şahsiyetler hiç cool değilsiniz haberiniz olsun
Çarık kaşla bakmak / Düz dik ve ağır havalı gibi yürümek / Saçlar joleyle yatırmak vs kdmdm
Araba direksiyonu paylasmak, parasıyla story atmak, tesbihle dolasmak vs vs...
Birden fazla kadınla olmayı kadın yapsa.. derler iyy
Herkes arabaya laf etmişte erkekler havalı görünmek için arabayı bağırtmaları ya da son ses müzik açıp gezmeleri zevkleridir bende görünce keko diyorum ama kendim yapıyorum çünkü bundan ZEVK alıyorum
çok kadınla yatmış olmak
Yanında kızla eğlenceli sohbet ederken durup etrafı ciddi bı sekilde süzüp geri kıza odaklanması
Nargile içmek
Karı kıza yiycek gibi bakması
Arbasindna hava atması
Araba ile fotoğraf çekilmek geldi şimdilik aklıma
arabalarıyla foto çekinmeleri
Halı sahada gol atınca kasıntı kasıntı yürümek
Bu çok cool ama 😂
@Legalpainn erkek bakış açısıyla yazdım.
3 numaralı bakış 😄
Gösteriş meraklısı olması
ıckı ıctıgının resmını paylasmak.
hee unutum brıde sey var tshırt gıbı sevgılı yapıp , yatıp skor yaptıgını dusunmek... kendı kalelerıne yedıgı gollerı saymıyor aptallar
Kaşa çizik attırmak
Kalemle doldurasım geliyor
Büyük baş hayvan zinciri kadar künye takmak..
Bayanlar a sormak lazim
Uzaklara bakarak sigara tüttürmek
Yamina bakip yapincada kuul olmuyolarki wppww
Yakina
Iphone telefonunu masaya bırakmak.
Arabayla pozlar arabayla hava
Hayvan gibi jip ten minicik adam iniyor
Küfür etmek...
Boyun dövmesi
Msajlara görüldü atmak
Arabaları ve egoları
Motor kaskıyla ortama havali giriş yapanlar
Sigara içmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?