
Sonra annem hasta olduğunu söylediğinde hep annem ölecek diye korkardım. Bu korkumu kimseye söylemez içimde yaşardım.🍃

Karanlıkta hep eşyaları farklı şeylere benzetip korkardım. Bir de annemin bir arkadaşı vardı, sürekli iğne yapacağını söylerdi bana. Yaramazlık yapardım biraz 🤦 Kadın çantasından tığ gösteriyor ben onu iğne sanıyorum 🤣
Trafik canavarını gerçek sanardim.
Bı komşumuzun kızı vardı, arkadaşım. ailesiyle beraber teyzem dediği bir kadında onlarla yaşardı ama ben hep oyun oynuyorlar ve o kadın oyunda teyzesi sanardim. yillar sonra öz teyzesi olduğunu öğrendim🤣çocuk aklı.
Bir de çekirdeği taa arkadaki azı disimle çitler. kocaman insan olunca ben de onlar gibi ortadaki dislerimle citleyecegimi sanardim. cocuk yüreğimi öperim, kıyamam çocuk kendime🥰
Ben camilerin minaresini (haşa) Allah sanardım. Hatta annemler Allah'ın bizim gibi kaşı, gözü olmadığını söylediğinde kafamdan minarelerin çıkıntılarını göz, burun gibi düşünürdüm. Tabi şimdi onların sadece caminin minaresi olduğunu ve Allah'ı görebileceğimiz göz perdelerimizin kapalı olduğunu anladım ☾
4-5 yaşlarımda güneşe zor da olsa bakardım. Net görmek için kendimi zorlardım. San ki güneş bir bozuk para gibi fır fır dönerdi. Ve dönerken de bir yüzünde atatürk olurdu. Artık o zamanki bozuk paralardan mı etkilem bilmiyorum ama çok bakardım.
Allah affetsin bizi. Sanki Allah' ı o bulutların ardında sanırdım. Çocukluk işte.
Rica ederim.
Cevap
19Cevap
Büyüyünce de herşeyin çocukluktan ki gibi kalacağını..
Ama yanılmışım.
Üzdün 🥲
Herkes için öyle aslında yalnız değilsin bu konuda, burası imtihan dünyası, sınav bitmez😐
Amin ecmain 🌺
🥺🥺
Yoktu öyle ilginç davranışlarım
İnançların gerçek olduğunu sanırdım ama artık gerçek olmadığını biliyorum benim için karakter gelişimi
Aya, ay dede der mişim. Beni hep izliyor ve gülüyor sanarmışım.
çocukları bebekleri yani babaların denizden balık gibi tuttuklarını zannederdim 😂
😅
Civcivleri hiç büyümüyor, hep öyle kalıyorlar zannederdim. 😏
🤭
Radyonun içinde minnak insanlar var sanıyordum 🤦🏼♀️ ahh Tarkan aşkım 😌
😂
Dozerden çok korkardım yanından gecemezdim ablamda çocukken kuşlardan korkarmis babam dışarı çıkardığında kuş görünce paso ağlarmış 🤣🤣
Saman yolundaki dede vardı ya Allah sanardım yazık kafama fghdfhdfghgfh
Çocukken bizim mahallede bir ölü yıkama yeri vardı orada tabut gibi birsey vardı hep orada ölü var sanırdık
Apartmanın kömürlüğünde hayaletler yaşıyor sanıyordum ve balkondan aşağı ceviz badem atardım Cemit de yesin diyerek
Erkek kardeşim büyüdüğünde evde abi olacak sanırdım 😄
Sarılınca hamile olunuyor sanıyordum bu yüzden kimseye sarılmıyordum
beni leylekler getirdi sanıyordum çünkü öyle bi çizgi film vardı
Futbolcuların her maça farklı bir isimle çıktığını sanırdım
Ben çocukken altıma işediğim zaman mahalledeki bi abla bi daha altına işersen senin pipini yakarım demişti eve gelip korkudan bütün kibritleri çöpe atmıştım :D
Bize geldiği zaman yakacak bişey bulamasın diye, Şimdi gülüyoruz ama o zaman baya bi travma olmuştu bende
Gökyüzünü Allah zannediyordum.. Her yerden bizi izliyor diyordum..
Arabaya binmekten korkardim abime carpan araba onu goturdu bizden diye dusunurdum hep :((
Allah rahmet etsin abinize.
Ölümün tam olarak ne olduğunu kaç yaşında idrak ettin?
Bilmiyorum.
Müezzin’i Allah sanardım ben de.
😅
Çocukken buna benzer sanılar herkes de olabilir. Anormal bir durum söz konusu değil.
Ünlüler tuvalet yapmuyo sanardm😃
samanyolundaki adamı melek sanirdim
Pek bir sey gelmedi aklıma Şu an
Alaturka tuvaletten yılan çıkacak sanardım
Şu an aklıma gelen bir şey yok.
Çocuk yapma olayını işemek gibi sanırdım 🤣🤣
Oyuncaklarımın canlı olduğunu sanıyordum.
Kedilerden korkardım şeytanın çocuğu diye
Çocukken zehir olacam derdim ziyan oldum
insanların öldüğünü bilmezdim.
Herkesi benim gibi saf ve masum
Evin arka odasından canavar çıkacak zannediyordum
Sünnet olmayı kökünden kesmek zannediyordum🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?