Ben karanlık dan şimşek çakmasından korkuyordum peki ya sizler 


Ben genelde böceklerden korkardım ki böcek korkum hala var aslında korku demeyelim ama benim için daha çok fobi gibi bir şey özellikle de örümcekler benim fobim diyebilirim ve şu an da da devam ediyor bende
Cevap
7Cevap
Aşıdan. Geçen zamanlarda yeni tanıştığım arkadaşımında iğne korkusu var. İsmini bile duyunca kötü oluyor
Sadece yüksek yerlerden ve kurtlardan biraz korkardım.
Karanlıktan ve yalnızlıktan şu an en çok sevdiklerim diyebilirim ♥️♥️
Yüksekten / Karanlıktan / Geceden / Yanlızlıktan
Korku filmi izleyip masamda ki kız kalemlik yani biblo gözleri dönüyor mu diye bakardım. Bir de karanlık ve ayna.
Yüksek sesle bağırılması. Hâlâ korkarım.
😄
Teşekkür ederim
Ben köpekten çok korkardım. taki bana saldırınca ya kadar 😂
Yükseklik ve karanlıktan şu an sadece yükseklik korkusu kaldı
Korkmazdım pek bir şeyden. Evde akşamları tek başıma evde bile kalırdım.
Karanlık ve cinler o zamanlar dabbe 4 izlemiştim gece uyurken cinlerin gelmesi
Kardeşimden
Canavardı
Yok korkuturdu
Annemi çağırirdim
Karanlık
iğne olmaktan
İğneden ve aşıdan 😕
Karanlıkta uyumaktan
Babamın ailesinden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?