Ergen filan demeyin lütfen detayları okuyun?



Soru detayları: Merhaba psiyatriye gdiiyorum ilaçlar verdi ama bı etkisi yok içimdeki nefret dinmiyor birilerini oldurme planlari yapıyorum çok değişik şarkılar dinliyorum bana saygı duymayanlara öldürmek istiyorum tahammülüm yok direk şiddete yöneliyorum gözümün önüne arada küçükken annemin bana yaptığı işkenceler geliyor bazı şeyler hatırlıyorum ama nefret kusuyorum kimse gerçek değil sanki herkes yalancının teki bu Dünya saçma gereksiz bunun sonu ney ben kimim yüzüm zaten hiç gülmüyor okulda bile arkadasim. sadece bana karşı geliyor direk vuruyorum ve aglatiyorum arkadaşımın bilerek orucunu bozduruyorum ve kahkaha atıyorum ne olur anlamıyorum ama içimde kocaman bir Nefret var ne yapmalıyım bilmiyorum psikiyatriye gidiyorum fakat bunları söylemedim ve intihar etme düşüncesi vardı bir ara ama şu an yok şu an herşeyin herkesin bana saygı duymasını istiyorum sadece
Ergen filan demeyin lütfen detayları okuyun?
Cevapla