Dısarıda çalısmak istemiyorum detay okuyup yorumlar mısınız?

Öncelikle hem çalısıp hem ev işlerini yürütebilen (yardımcısız) kadınları tebrik ediyorum. Bende bu kabiliyet yok bekarken çalısıyordum eve kendimi attığım an yatıp kalıyordum o kadr yoruluyordum yorucu bir iş olmamasına rağmen. Simdi 5 aylık evliyim durumumuz iyi esim uzman ama bana bazen laf çakıyo sen de çalıssan çok iyi olur aslında vs vs. Gibi şeyler söylüyo böyle deyince kendimi kötü hissediyorm çok para harcayan gezmeyi seven biri de değilm yani ona hiçbir masrafım yok neredeyse. Maası da en çok kendi harcıyo harcasın tabii ki ama bana böyle çalıs memur ol demesi çok zoruma gidiyo bizim evde yaptıklarımz hiç görülmüyo bulasık ütü temizlik yemek çocuk bakmak bunları çalısırsam yapamicam ya da bi yerde biseyler eksik kalıcak o zamn mutlu olucaz mı ilerde çocuğmuz olsa onu kimseye emanet edemem hep yabancı memleketteyiz kimseyi tanımıyorm. Nasıl emanet edeyim. Ayrıca çalıssam paranın bi miktarı bakıcıya bi miktarı üstüme basıma kıyafete gider tabii aileme de göndermek isterim çünkü esim kendi ailesine gönderiyo. Yani çalısmak benim için evimi işimi aksatmak demek artı bi gelirimz olsa kaç para olucak. Çok bunalıyorm herkes kendi derdinden yakınıp memur ol calıs diyor kimse benim psikolojimi düsünmüyor. Simdi tek maasla geçim olmaz diyenler kusura bakmayın esim 10 milyar maas alıyo gayet geçiniyorz ben ona evlenmeden önce dedim beni çalıstrcaksan evlenmeyelim geçinemiceksen evlenmeyelim diye. Hem erkek çalısıp evi geçindirmekle yükümlü kadında o evi çekip cevirmek çocuklarıyla esiyle ilgilenmekle yükümlü. Eğer bi erkek karısına çalıs eve para getir diyorsa sartlar esitlenmeli kadın hem çalısıp evi ceviriyosa yeri geldiğin de erkek de yemek yapsn temizlik yapsn o zaman her seyi kadınlara yüklemeyin artık. Ne çocukla ilğilenirsinz ne de çıkardığınz çorapları yerden toplarsınz sonra da kadına çalıs dersiniz eğer tek maasla geçinemeyecekseniz kimse evlenmesin. Ben hep derdim ya bekar kalır memur olurm ya da evlenirm kocamın işini yapar yemeğini yapar çocuklarıma bakarım derdim ikisini bir arada yürütmek çok zor gerçekten. Erkekler çalısmaktan yoruluyoken kadınlar iki işi nasl yapsn? Uzun oldu kusura bakmayın.
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca eklemek istiyorum ben daha çok evden para kazanmak istiyorum yani kendi işimin patronu evde dikiş örgü vs bu tarz isleri yapmak beni çok mutlu ediyo ama tabii ki nedense kadınların evde yaptığı ne varsa boş görünüyo kadın olmasa çamasır bile yıkamaya erinirsinz makina olduğu halde. Ama kadına da yüklemediğiniz sorumlulk kalmıyo sırf para için
Dısarıda çalısmak istemiyorum detay okuyup yorumlar mısınız?
Cevapla