Hayır böyle bir insan hiçbir zaman olmadım. Bıraktım insanlar beni seviyorsa oldum gibi sevsinler. Sırf kabul görmek adına olmadığım gibi bir role bürünemem. Fikrim neyse zikrim de odur. Bu benim için hep böyle oldu hep böyle olmaya devam edecek.
Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
Hayır bilakis.. Tam da olduğum biri gibi görünmeyi severim.. Kimse için isteklerimden, düşüncelerimden, duruşumdan, tavrımdan vazgeçmedim.. Tabi ki esnetilebilir bazı konular olabilir ama kişinin karakterinden ödün vermesini zaten doğru bulmuyorum.. Birileri için şekilden şekle girmek bence kişinin kendine olan saygısızlığıdır.. Olumlu ya da olumsuz düşüncelerimi ve tercihlerimi yaşayan biriyim ve hayatımda olan insanlara da bunu ifade ederim.. Değer verdiklerimin benimle ilgili fikirleri bile bir yere kadar önemliyken diğer insanların düşüncelerini zerre umursamam.. Bu karşımdaki insana bazen zarar da verecek olsa ben ben olmaktan vazgeçemem.. Keyifli geceler..
Gizlenmek bazen iyidir başkanım. Seni savaş meydanında çelik yelek misali korur. Bunu gazi olup tekrar savaşa katılmak için ayağa kalkınca öğrendim. Alnımda şehit düşmek varsa bile bu asla zırhsız olmayacak artık diye yemin ettim. Bir yemin ettim ki dönemem...
Hayır olmadı. Sinirlendiysem, sinirlendiğimi belli ederim. Tavırlıysam, tavrımdan anlarlar. Yani rol yapmak aşırı yorucu olabilir :D bunu denemem bile. Ben canımı sıkacağıma, başkaları sıksın.
Rol yapmak değil ama bazen o duygu durumunu ortaya koymak için doğru yerde olmuyorsunuz. Kızgınlık bi şekilde yerini sakinliğe bırakmak zorunda kalıyor.