• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Çocukluğunuzun geçtiği o sokakları özlüyor musunuz?

ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ Takip Et
FenomenGuru Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
614
Yapay Zekaya Sor
Me: hayır, çünkü hala o sokaklardayım🤪🥳
Çocukluğunuzun geçtiği o sokakları özlüyor musunuz?
Çocukluğunuzun geçtiği o sokakları özlüyor musunuz?
Cevapla
Çocuk Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
20 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • 54srp
    54srp Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 44
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.

    Evet çok özlüyorum.
    Çünkü çok muhteşem bir çocukluğum ve çok muhteşem arkadaşlarım oldu.
    Büyüdüğüm ev, çocukluğumun geçtiği mahallem her gün özlüyorum.
    Okuldan geldik mi elimize ekmek arasını alıp çıkardık sokağa.
    Kaldırımın kenarında yerken ne kadar eğlenirdik.
    Hayatımın en güzel yılları o mahallede geçti.

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • QUADRATURA
    QUADRATURA Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Özlüyorum çünkü çocukluğumun geçtiği şehirde değilim maalesef. O zamanlara özlemim çok fazla, haliyle güzel anılar hafızada daha çok yer ittiği için özlem dinmiyor. Çocukluğumun geçtiği parklar, siteler, karanlığın çöktüğü ve eve gel artık diye çağırıldığımız akşamlar, tüm arkadaşlar toplanıp çimlerin üzerinde kırıntılarla yaptığımız mini piknikler, keyifli çocuk sesleri... Her şey çocuklukta güzel, arkadaşlıklar bile. Güzel günler olarak kaldı ve iyi ki yaşandı. 🎈
    Güzel günler anı olarak kaldı, büyüdüğüm şehir ise bir hayal...

    1
    3 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      bu görüş hüzünlendirdi ve çocukluğumu özlettirdi anlık güzel görüşün için teşekkür ederim :)

      Yorumla
    • QUADRATURA
      QUADRATURA
      +1 yıl

      Rica ederim. 🌺

      Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim :*

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

55

Cevap

88

Cevap

  • HeartofFire
    HeartofFire Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 13,6b cevap paylaştı.

    Çocukluğumun geçtiği sokaklardan ziyade o dönem yaşadığım hayatı ve yanımda olan insanları özlüyorum, sorumsuzluğu, bilinçsizliği özlüyorum.. Masumiyetimi özlüyorum.. Dünyanın en günahsız insanlarıydık o zamanlar neticede.. O zaman büyümek istiyoruz nereden bilebilirdik ki büyümenin insanı bu kadar yaralayacağını, nereden bilebilirdik ki hayatımızdaki bir çok değerli şeyi elimizden alacağını zamanın.. Evet bir çok şey sunuyor hayat bize.. Eğri oturup doğru konuşmak gerek ama maalesef getirdiklerinin yanında götürdükleri de var bu değişmiyor.. Her şeye rağmen yaşamak güzel.. Nasıl olsa finalde herkes aynı yere gidecek.. Keyifli günler..

    1
    0 Yorumla
  • SwordOfDemocles
    SwordOfDemocles Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 102
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.

    Ben de aynı sokakta yaşıyorum. Özlenecek bişey de yok ğstelik.

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim :P

      Yorumla
  • Catutigernos
    Catutigernos Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 40
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    O sokaklar çoktan değişti bir kaç seneye kadar oralara gidiyordum. Belli ölçüde aynı ama o zaman ki halinden pek eser yok.

    2
    0 Yorumla
  • niceness
    niceness Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    +1 yıl

    Özlemiyorum. Çocukluğumun geçtiği sokaklardan uzak düşeli yaklaşık 5 yıl oldu. Hiçbir sokağına, yaşadığımız eve dair özlem duyuyor değilim...

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Ben çocukken ailem akşam ezanına kadar sokakta oynama izin vermişti ezandan sonra gelirsem kötü şeyler olacağını bende onlarda iyi biliyordu ama yaş ilerledi hayatım evrildi 10 yıldır polisim sokaklarda çalışıyorum hayatın beni nerden alıp nereye götürdüğünü şimdi daha iyi anlıyorum.
    Ayrıca küçükken sokaklar bana oyun parkı gibi geliyordu ve masumdu, özlüyorum o günleri.

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim

      Yorumla
  • Sorucu111
    Sorucu111 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 93%
    +1 yıl

    Merhaba ; geçmişe Özlem her insanda olan birşeydir diye düşünüyorum çünkü insanlar gelecekte ne olacağını merak eder ama an da yaşadıklarının kıymetini bilmez ve o an geçtikten sonra mahalle köy sokak geçmiş anılar o insana hep Özlem duyurur Bundan dolayı evet özlüyorum sorunun cevabı bu :) özlemiyorum diyenler o hisleri bilmeyen kişilerdir :) iyi geceler ☺️

    1
    0 Yorumla
  • KartalKuzeyli
    KartalKuzeyli Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    çok da özlemiyorum çünkü o sokaklarda başıma gelmeyen de kalmadı, görmediğim zulüm de kalmadı, vermediğim yaşam mücadelesi de kalmadı, özlediğim bir şey varsa sokakta kaldığım gecelerde 7 sokak köpeği ile beraber uyuduğum bakkalın depo olarak ta kullandığı geniş bi depo vardı orasıdır ve o köpeklerdir.

    1
    0 Yorumla
  • agaRIOmee
    agaRIOmee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Özlüyorum da hep bina yapmışlar ben bile taniyamiyorum geçtiğimde arkadaşlar desen onlarda hep dağılmış çok garip be dünya sen 12 yıl bı mahallede büyü bı çivi bile çalışmasın sonra geri git 8 yıl içinde sokak caddeye çevrilsin

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim...

      Yorumla
  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 53%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.

    garip geliyor... artık oraya ait hissetmiyorum. özlemiyorum da. belki bazen... biraz belki.. tam emin değilim. özlediğim ne? gençlik mi, sorumsuzluk mu, her şeyin güzel olması ihtimali mi... tam emin değilim

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerimm

      Yorumla
  • onur26vw
    onur26vw Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 93%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,4b cevap paylaştı.

    Küçüklüğümü geçirdiğim komşu mahalledeki sokağı özlüyorum ve yılda 1-2 sefer uğruyorum. Son kiraladığımız evin olduğu sokak, apartmanlardan dolayı artık tanınmaz halde; ama cadde tarafında kalan 2 katlı ev halen olduğu gibi. Onun bir yan sokağında oturuyorum. Eski evimizin bulunduğu sokağa bazen uğruyorum, çok yakında eski eve veda edeceğiz. Malum eski evi müteahhite verdik ve evler yıkılıp apartman olacak.

    1
    0 Yorumla
  • penséespositives
    penséespositives Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Özlemek mi? Şu anda tüm servetimi, malımı mülkümü her şeyimi alsınlar bana çocukluğumu da o sokakları da mutluluğumu, huzurumu da geri versinler. Bu özlemek değil başka bir şey. Alın size para mutluluk getirir mi sorusunun kanlı canlı şahidi ben.

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim...

      Yorumla
  • mina15
    mina15 Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 97%
    +1 yıl

    Kızlar Bir Adım Öne kim özlemez ki ben özlüyorum

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerimm

      Yorumla
  • PiLLy_BheBek
    PiLLy_BheBek Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 83%
    +1 yıl

    Ben hâlâ o sokaklardayım ama çocukluk arkadaşım maalesef bu hayatta değil artık. Sokakları değil ama onu çok özlüyorum

    2
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      başın sağ olsun

  • Neyapacaksınkiiiiii
    Neyapacaksınkiiiiii Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet özlüyorum. 10 yaşıma kadar köydeydim gerçekten çocukluğumu köyde bırakıp gelmişim. Köyde bir başka güzeldi her şey.

    2
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ Bu soruma da beklerim :)

      Yorumla
  • Yoğunbakım
    Yoğunbakım Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 73%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 590 cevap paylaştı.

    Evet. O yollardan geçerken kanımin aktığını hissediyorum. Artık bizim değil önünden geçerken burukluk da var en iyisi geçmiyorum.

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ Bu soruma da beklerimm

      Yorumla
  • TheCeketli
    TheCeketli Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    6 yaşımdan beri aynı mahallede olduğum için mutluyum.
    Daha önce yaşadığımız mahalleyi hatırlamıyorum bile.

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerimmm

      Yorumla
  • ikizterazi
    ikizterazi Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Çocukluğumun geçtiği evdeyim, her gün çocukluğumun geçtiği sokağa açılıyor evimizin kapımızı, bahçem, her şey hala benimle, en azından onlar benimle😌

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ Bu soruma da beklerimm

      Yorumla
  • Abdurrahman00t
    Abdurrahman00t Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 70%
    +1 yıl

    İçimde bitirince kalmıyor özlem falan. Sevdiğim bir şey değil, özlem duymak.
    En güzel böyle... Ne gerek var insanın kendine acı çektirmesine fkfk

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerimm

      Yorumla
  • Parodaqt
    Parodaqt Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl

    Cok özlüyorum, 6 arkadaş arada gidiyoruz ve eski binamızın yerine yapılan binanın önünde durup bir sigara yakıyoruz.

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim

      Yorumla
  • MustiEmre u
    MustiEmre Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    Ben o sokakta olsam bile o eski halini özlerim oradayım diye geçiştirmem

    Ben sokağı, caddeyi değil çocukluğum zamanlarını özlüyorum

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ Bu soruma da beklerimm

      Yorumla
  • Ugurböcükünüz
    Ugurböcükünüz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 95%
    +1 yıl

    Çok özlüyorum 😔 şimdi bambaşka yerlerdeyim ve o eski hayatım yok. Bu soru beni derinden üzdü, aşırı özlem içeriyor... 😢

    1
    7 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      😢😣

      Yorumla
    • Ugurböcükünüz
      Ugurböcükünüz
      +1 yıl

      😢😢

      Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Gel sarılalım

      Yorumla
    • Ugurböcükünüz
      Ugurböcükünüz
      +1 yıl

      Sarılalım kardeşim eski günlerde olduğu gibi, düşünce kaldıralım. Kanayınca band olalım, acıkınca paylaşalım sevinince zıplayıp üzülünce ağlayalım... 😔

      Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Bu son yazdığın içimi pamuk gibi etti, kesinlikle katılıyorum 🥺

      Yorumla
    • Ugurböcükünüz
      Ugurböcükünüz
      +1 yıl

      Ben hiç değişmedim. Asla değişmeyeceğim, inceldiğim yerdeyim ama hiç kopmadım, eşlik ettiğin için sağ ol şimdi ben de pamuk gibi oldum. Sen de hiç değişme olur mu! Eskisi gibi olamayız belki ama eskimeyen eskiler olabiliriz. Kendine iyi bak, sevgiler saygılar. İyi geceler 🖐️

      Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Eskimeyen eskiler vay öyle olmaya çalışacam iyi geceler sana da 👸✋🌸

      Yorumla
  • Kurt-Bakışlınızzz
    Kurt-Bakışlınızzz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 88%
    +1 yıl

    Hayır! Lanet olsun keşke oradan çoktandır çıkmış olsaydım. Bende travmatik etkilere yol açacak birtakım olaylar yaşattı o mahalle.

    1
    2 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerimm

      Yorumla
    • Kurt-Bakışlınızzz
      Kurt-Bakışlınızzz
      +1 yıl

      Geliyorum, geliyorum.

      Yorumla
  • ѵαℓεɳƭเɳσ
    ѵαℓεɳƭเɳσ Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 97%
    +1 yıl

    Sadece bir dönemi geçtiği sokaklarda hale ailem oturuyor zaten. 😃 Diğer dönemleri köy hayatı olmuştu ve özlüyorum tabi.

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim...

  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.

    Çocukluğumun geçtiği semtte yaşıyorum hala. Dogma büyüme aynı semt

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim

      Yorumla
  • theghost278
    theghost278 Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl

    Özlediğim bir dönem oldu ama şu an düşününce hayır, berbattı.

    1
    2 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim

      Yorumla
    • theghost278
      theghost278
      +1 yıl

      Tamamdır. Bu arada bu sorudaki görseldeki çocuk bir kuzenimin çocukluğuna aşırı benziyo jdkckxjxjdnx

      Yorumla
  • soramazsın34
    soramazsın34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 96%
    +1 yıl

    hayır çünkü halen doğdum yerde aynı mahallede aynı binadayım

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim..

      Yorumla
  • melzisback_
    melzisback_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    Özlemiyorum, hâlâ çocukluğumun geçtiği sokaklardayım. Belki başka şehire gitsem özleyebilirim.

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim..

      Yorumla
  • OzanTrmn
    OzanTrmn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl

    Hâlâ doğup büyüdüğüm yerdeyim özlemeyi geç gına geldi 🤣🤣

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim..

      Yorumla
  • kendihesabım
    kendihesabım Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42 , eic 83%
    +1 yıl

    Çocukluğumu hiç yaşayamadım küçük yaşta iş hayatına atanmak mecburunda kaldım

    1
    2 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim...:*

      Yorumla
    • kendihesabım
      kendihesabım
      +1 yıl

      Bende sizi sorularma sizi beklerim 😊

      Yorumla
  • CanErdemEfil
    CanErdemEfil Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 86%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 431 cevap paylaştı.

    İl dışında okuduğum için özlüyorum, neyseki yazın görüyorum :d

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerimm

      Yorumla
  • schizoboys
    schizoboys Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 72%
    +1 yıl

    Bende hala o sokaklardayım ama çocukluğumu özlüyorum.

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ Bu soruma da beklerimm

      Yorumla
  • İstanbul_bey
    İstanbul_bey Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 99%
    +1 yıl

    Çocukluğumda büyüdüğüm sokağımdayım zaten heryer bina doldu eskiyi özlüyor insan

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim...

      Yorumla
  • Belkibirgünbiryerde
    Belkibirgünbiryerde Takip Et
    Xper 7 Yaş: 44 , eic 95%
    +1 yıl

    Güzel soru. Öyle özlüyorum ki rüyalarıma girer sık sık...

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim..

      Yorumla
  • Paranoyak-Maan
    Paranoyak-Maan Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 88%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,6b cevap paylaştı.

    Çok özlüyorum.
    Bisiklet yolculukları harikaydı.



    cut.

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim..

      Yorumla
  • Ehlivukuf
    Ehlivukuf Takip Et
    Mentor Yaş: 34
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 18,4b cevap paylaştı.

    Çocukluğumun her şeyini özlüyorum.
    Görseldeki minnoş da çok tatlı yahu

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim..

      Yorumla
  • KıyametAlameti
    KıyametAlameti Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 62%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı.

    Yıllarca gitmemiştim. Sonra 5 yıl çocukluğumun geçtiği ilçede çalıştım. Sipariş geldiğinde hep o sokaktan geçerek gözlerimde canlandırırım anıları.
    Çok güzel, özel, özlem dolu hisler..

    1
    0 Yorumla
  • Kimoldugubilinmeyen
    Kimoldugubilinmeyen Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    Sabahtan akşama kadar top koştururduk. Şimdi farklı mahalledeyiz. Ve yaş büyüdüğü için maalesef eskisi gibi top oyanamıyoruz, iş güç vakit olmuyor zaten. Şimdi o bitmez dediğimiz mahalle arkadaşlarımız kim bilir neredeler. Bi ara gitmiştim, bazı evleri falan yıkmışlar, çok az hatırası olan yer sağlam. Tabi görünce üzüldüm, ama hayat devam ettikçe değişim oluyor, alışmak lazım.

    1
    0 Yorumla
  • ozgur00000
    ozgur00000 Takip Et
    Master Yaş: 27
    +1 yıl

    Evet ama yakın bana. Fakat gitmiyorum, sokaklardan çok çocukluğu özlerim.

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim

  • yunusemre42293
    yunusemre42293 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Haddinden çok özlüyorum çünkü en güzel zamanlarım o sokaklarda geçti. Hayatımın en güzel zamanlarıydı. Hep mutluydum hiç hüzün nedir bilmezdim. O sokaklardan ayrılınca, çocukluk bitince mutluluğu arar oldum. Şimdi sadece hüzün kaldı geriye...

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim

      Yorumla
  • merakettimmişte
    merakettimmişte Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    5 yaşımdayken doğduğum evden ayrılıp bu evimize çıktık taşındık ve hala yaşım 33 bazen rüyamda o evi görüyorum sokaklarını evin içini merdivenlerinde koşuyorum falan

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Hala aynı yerde yaşıyorum da sokak çocukluğumdaki sokak değil her yer bina oldu ya

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Evet ya o eski tad yok hiç bir şey de

      Yorumla
  • Starfairr
    Starfairr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 86%
    +1 yıl

    Çocukluğum cok kötü geçti buyuzden cocuk kalmak o yıla dönmek vs istemem

    2
    0 Yorumla
  • BekirKara25
    BekirKara25 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Bence oldukça eski yüzyılların hayatı daha yaşanılırdı.)

    1
    0 Yorumla
  • _Süveyda u
    _Süveyda Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Bundan 5 sene önce bu soruyu görsem belki gözlerim dolardı ama şimdi pek bir önemi yok.

    1
    0 Yorumla
  • kodi34
    kodi34 Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Hayır sokağımdan ayrılmadım ama eski halini özlüyorum

    1
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.

    Hayır özlemiyorum hatta nefret ediyorum iyi ki de çıkmışım

    1
    0 Yorumla
  • XIARESIX
    XIARESIX Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    O sokaklara geri döndüm bazen iç çekiyor insan evet keşke eski zamanlarda olsak yine diye...

    1
    0 Yorumla
  • burakistan35
    burakistan35 Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    e haliyle. şanslıydım o yönden sokakta gecırebıldim.

    1
    0 Yorumla
  • sevdayadahil
    sevdayadahil Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 800 cevap paylaştı.

    Evet özlüyorum. Evimden ne zaman annemler gitsem o yollarda kendimi buluyorum. O yollarda büyüdüm

    1
    0 Yorumla
  • RıfatŞen
    RıfatŞen Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl

    Çocukluğumun Geçtiği O Sakakları Özlüyorum Tabikide

    1
    0 Yorumla
  • Kenobi_
    Kenobi_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 42
    +1 yıl

    Benim aklıma hep çıkmaz yollar geliyor gezdiğim sokaklar her an aklımda canlanıyor bazı sokaklar ezberimden çıkmıyor

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ Bu soruma da beklerimm

      Yorumla
  • lenii
    lenii Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 10,8b cevap paylaştı.

    evt o sokaktayım hala ama bazen değişiklik oluyor mesela evlerin üstlerine kat kat çıktılar , evin tam karşısındaki arsaya ev diktiler kaldırımda duran tahta elektrik direğini kaldırdılar vs vs vs

    1
    0 Yorumla
  • Drakula3584
    Drakula3584 Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı.

    Evet şimdi çok değişmiş ben çocukken de kalabalıktı muhit ama şimdi çok aşırı kalabalık. eskilerden kalan kimse yok gibi tanıdıkların çoğu ölmüş.

    1
    0 Yorumla
  • Sanem34Aksoy
    Sanem34Aksoy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    O sokaklarda ben herkes esmerken sarışın olduğumdan dolayı zorbalığa uğradığım için hiç özlemiyorum o sokakları

    1
    0 Yorumla
  • AhmetMert89
    AhmetMert89 Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Bir kaç senede bir gider dolaşırım iyi hissettiriyor.

    1
    0 Yorumla
  • Undeadhamsi
    Undeadhamsi Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    +1 yıl

    Hem çocukluğumu hem de o sokakları çok özlüyorum...

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim...

      Yorumla
  • servetkrmn52
    servetkrmn52 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bende hala o sokaklardayım ama terk etmek zorunda kalabilirim

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim...

      Yorumla
  • bad_man_81
    bad_man_81 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    hep dayak yedim o sokaklarda, kucukken cok ufak tefektim. sıkıysa simdi gelsinler

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim..

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Eveet yaa gece 3e kadar oyun oynardık çok eğlenceli kıymet bilinecek zamanlardı. O zamanlar masumdu şimdi ise düşündüğümüz tek şey zamlar dolar sınavlar falan fistan

    1
    1 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ Bu soruma da beklerim :)

      Yorumla
  • çaresiz80
    çaresiz80 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46 , eic 71%
    +1 yıl

    Yarısını özlüyorum diğer yarısı berbat geçti

    3
    2 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerimmm

      Yorumla
    • çaresiz80
      çaresiz80
      +1 yıl

      Bebeklerle 😉

      Yorumla
  • Devamını Gör (83)
Devamını Gör(128)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Çocukluğunuzun geçtiği o sokakları özlüyor musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Çocukluğunuzun geçtiği o sokakları özlüyor musunuz? 8 cevap verildi
Eski gecekondumuzu mahallemizin eski halini çocukluğumu özledim var mı benim gibi olan? 5 cevap verildi
Çocukluğunuzun geçtiği evi özlüyor musunuz? 23 cevap verildi
Çocukluğunu özler mi herkes? 11 cevap verildi
Siz de çocukluk yıllarınızı özlüyor musunuz? 33 cevap verildi
Çocukluğumu geçirdiğim eski mahalleme geldiğimde eskisi gibi nostaljik hissetmedim neden? 5 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Muska takmak gunumuzde çok mu sacma?
  • Eşimle /sevgilimle baş başa kaldığımızda... mutlaka yaparız🤣 ?
  • Şu an tatile gidecek olsan nereye giderdin?
  • Sizcede haklı değil miyim?
  • Göz yanmasını azaltmak için soğanı açık havada soymak gerçekten işe yarıyor mu?
  • İnternet konusunda en sık yaptığınız aktivite nedir?
  • İnsan kendini en çok hangi yaşta tanımaya başlıyor?
  • Zayıf yanınız nedir?
  • Gönül ferman dinler mi?
  • İğneden korkar mısın?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨