Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı. Evet çok özlüyorum.
Çünkü çok muhteşem bir çocukluğum ve çok muhteşem arkadaşlarım oldu.
Büyüdüğüm ev, çocukluğumun geçtiği mahallem her gün özlüyorum.
Okuldan geldik mi elimize ekmek arasını alıp çıkardık sokağa.
Kaldırımın kenarında yerken ne kadar eğlenirdik.
Hayatımın en güzel yılları o mahallede geçti.11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılÖzlüyorum çünkü çocukluğumun geçtiği şehirde değilim maalesef. O zamanlara özlemim çok fazla, haliyle güzel anılar hafızada daha çok yer ittiği için özlem dinmiyor. Çocukluğumun geçtiği parklar, siteler, karanlığın çöktüğü ve eve gel artık diye çağırıldığımız akşamlar, tüm arkadaşlar toplanıp çimlerin üzerinde kırıntılarla yaptığımız mini piknikler, keyifli çocuk sesleri... Her şey çocuklukta güzel, arkadaşlıklar bile. Güzel günler olarak kaldı ve iyi ki yaşandı. 🎈
Güzel günler anı olarak kaldı, büyüdüğüm şehir ise bir hayal...13 Yorumla- +1 yıl
bu görüş hüzünlendirdi ve çocukluğumu özlettirdi anlık güzel görüşün için teşekkür ederim :)
- +1 yıl
Rica ederim. 🌺
- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim :*
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
88Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 13,6b cevap paylaştı.
+1 yılÇocukluğumun geçtiği sokaklardan ziyade o dönem yaşadığım hayatı ve yanımda olan insanları özlüyorum, sorumsuzluğu, bilinçsizliği özlüyorum.. Masumiyetimi özlüyorum.. Dünyanın en günahsız insanlarıydık o zamanlar neticede.. O zaman büyümek istiyoruz nereden bilebilirdik ki büyümenin insanı bu kadar yaralayacağını, nereden bilebilirdik ki hayatımızdaki bir çok değerli şeyi elimizden alacağını zamanın.. Evet bir çok şey sunuyor hayat bize.. Eğri oturup doğru konuşmak gerek ama maalesef getirdiklerinin yanında götürdükleri de var bu değişmiyor.. Her şeye rağmen yaşamak güzel.. Nasıl olsa finalde herkes aynı yere gidecek.. Keyifli günler..
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılBen de aynı sokakta yaşıyorum. Özlenecek bişey de yok ğstelik.
11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim :P
- Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılO sokaklar çoktan değişti bir kaç seneye kadar oralara gidiyordum. Belli ölçüde aynı ama o zaman ki halinden pek eser yok.
20 Yorumla Özlemiyorum. Çocukluğumun geçtiği sokaklardan uzak düşeli yaklaşık 5 yıl oldu. Hiçbir sokağına, yaşadığımız eve dair özlem duyuyor değilim...
11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen çocukken ailem akşam ezanına kadar sokakta oynama izin vermişti ezandan sonra gelirsem kötü şeyler olacağını bende onlarda iyi biliyordu ama yaş ilerledi hayatım evrildi 10 yıldır polisim sokaklarda çalışıyorum hayatın beni nerden alıp nereye götürdüğünü şimdi daha iyi anlıyorum.
Ayrıca küçükken sokaklar bana oyun parkı gibi geliyordu ve masumdu, özlüyorum o günleri.11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim
Merhaba ; geçmişe Özlem her insanda olan birşeydir diye düşünüyorum çünkü insanlar gelecekte ne olacağını merak eder ama an da yaşadıklarının kıymetini bilmez ve o an geçtikten sonra mahalle köy sokak geçmiş anılar o insana hep Özlem duyurur Bundan dolayı evet özlüyorum sorunun cevabı bu :) özlemiyorum diyenler o hisleri bilmeyen kişilerdir :) iyi geceler ☺️
10 Yorumla
+1 yılçok da özlemiyorum çünkü o sokaklarda başıma gelmeyen de kalmadı, görmediğim zulüm de kalmadı, vermediğim yaşam mücadelesi de kalmadı, özlediğim bir şey varsa sokakta kaldığım gecelerde 7 sokak köpeği ile beraber uyuduğum bakkalın depo olarak ta kullandığı geniş bi depo vardı orasıdır ve o köpeklerdir.
10 YorumlaÖzlüyorum da hep bina yapmışlar ben bile taniyamiyorum geçtiğimde arkadaşlar desen onlarda hep dağılmış çok garip be dünya sen 12 yıl bı mahallede büyü bı çivi bile çalışmasın sonra geri git 8 yıl içinde sokak caddeye çevrilsin
11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim...
- Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.
+1 yılgarip geliyor... artık oraya ait hissetmiyorum. özlemiyorum da. belki bazen... biraz belki.. tam emin değilim. özlediğim ne? gençlik mi, sorumsuzluk mu, her şeyin güzel olması ihtimali mi... tam emin değilim
11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerimm
Kişilik & Karakter konusunda 7,4b cevap paylaştı. Küçüklüğümü geçirdiğim komşu mahalledeki sokağı özlüyorum ve yılda 1-2 sefer uğruyorum. Son kiraladığımız evin olduğu sokak, apartmanlardan dolayı artık tanınmaz halde; ama cadde tarafında kalan 2 katlı ev halen olduğu gibi. Onun bir yan sokağında oturuyorum. Eski evimizin bulunduğu sokağa bazen uğruyorum, çok yakında eski eve veda edeceğiz. Malum eski evi müteahhite verdik ve evler yıkılıp apartman olacak.
10 Yorumla
+1 yılÖzlemek mi? Şu anda tüm servetimi, malımı mülkümü her şeyimi alsınlar bana çocukluğumu da o sokakları da mutluluğumu, huzurumu da geri versinler. Bu özlemek değil başka bir şey. Alın size para mutluluk getirir mi sorusunun kanlı canlı şahidi ben.
11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim...
Kızlar Bir Adım Öne kim özlemez ki ben özlüyorum
11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerimm
+1 yılBen hâlâ o sokaklardayım ama çocukluk arkadaşım maalesef bu hayatta değil artık. Sokakları değil ama onu çok özlüyorum
21 Yorumla- +1 yıl
başın sağ olsun
+1 yılEvet özlüyorum. 10 yaşıma kadar köydeydim gerçekten çocukluğumu köyde bırakıp gelmişim. Köyde bir başka güzeldi her şey.
21 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ Bu soruma da beklerim :)
- Kişilik & Karakter konusunda 590 cevap paylaştı.
+1 yılEvet. O yollardan geçerken kanımin aktığını hissediyorum. Artık bizim değil önünden geçerken burukluk da var en iyisi geçmiyorum.
11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ Bu soruma da beklerimm
- Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yıl6 yaşımdan beri aynı mahallede olduğum için mutluyum.
Daha önce yaşadığımız mahalleyi hatırlamıyorum bile.11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerimmm
+1 yılÇocukluğumun geçtiği evdeyim, her gün çocukluğumun geçtiği sokağa açılıyor evimizin kapımızı, bahçem, her şey hala benimle, en azından onlar benimle😌
11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ Bu soruma da beklerimm
+1 yılİçimde bitirince kalmıyor özlem falan. Sevdiğim bir şey değil, özlem duymak.
En güzel böyle... Ne gerek var insanın kendine acı çektirmesine fkfk11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerimm
Cok özlüyorum, 6 arkadaş arada gidiyoruz ve eski binamızın yerine yapılan binanın önünde durup bir sigara yakıyoruz.
11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim
Kişilik & Karakter konusunda 4,1b cevap paylaştı. Ben o sokakta olsam bile o eski halini özlerim oradayım diye geçiştirmem
Ben sokağı, caddeyi değil çocukluğum zamanlarını özlüyorum11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ Bu soruma da beklerimm
+1 yılÇok özlüyorum 😔 şimdi bambaşka yerlerdeyim ve o eski hayatım yok. Bu soru beni derinden üzdü, aşırı özlem içeriyor... 😢
17 Yorumla- +1 yıl
😢😣
- +1 yıl
😢😢
- +1 yıl
Gel sarılalım
- +1 yıl
Sarılalım kardeşim eski günlerde olduğu gibi, düşünce kaldıralım. Kanayınca band olalım, acıkınca paylaşalım sevinince zıplayıp üzülünce ağlayalım... 😔
- +1 yıl
Bu son yazdığın içimi pamuk gibi etti, kesinlikle katılıyorum 🥺
- +1 yıl
Ben hiç değişmedim. Asla değişmeyeceğim, inceldiğim yerdeyim ama hiç kopmadım, eşlik ettiğin için sağ ol şimdi ben de pamuk gibi oldum. Sen de hiç değişme olur mu! Eskisi gibi olamayız belki ama eskimeyen eskiler olabiliriz. Kendine iyi bak, sevgiler saygılar. İyi geceler 🖐️
- +1 yıl
Eskimeyen eskiler vay öyle olmaya çalışacam iyi geceler sana da 👸✋🌸
+1 yılHayır! Lanet olsun keşke oradan çoktandır çıkmış olsaydım. Bende travmatik etkilere yol açacak birtakım olaylar yaşattı o mahalle.
12 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerimm
- +1 yıl
Geliyorum, geliyorum.
Sadece bir dönemi geçtiği sokaklarda hale ailem oturuyor zaten. 😃 Diğer dönemleri köy hayatı olmuştu ve özlüyorum tabi.
11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim...
- Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
+1 yılÇocukluğumun geçtiği semtte yaşıyorum hala. Dogma büyüme aynı semt
11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim
+1 yılÖzlediğim bir dönem oldu ama şu an düşününce hayır, berbattı.
12 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim
- +1 yıl
Tamamdır. Bu arada bu sorudaki görseldeki çocuk bir kuzenimin çocukluğuna aşırı benziyo jdkckxjxjdnx
+1 yılhayır çünkü halen doğdum yerde aynı mahallede aynı binadayım
11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim..
+1 yılÖzlemiyorum, hâlâ çocukluğumun geçtiği sokaklardayım. Belki başka şehire gitsem özleyebilirim.
11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim..
Hâlâ doğup büyüdüğüm yerdeyim özlemeyi geç gına geldi 🤣🤣
11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim..
+1 yılÇocukluğumu hiç yaşayamadım küçük yaşta iş hayatına atanmak mecburunda kaldım
12 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim...:*
- +1 yıl
Bende sizi sorularma sizi beklerim 😊
- Kişilik & Karakter konusunda 431 cevap paylaştı.
+1 yılİl dışında okuduğum için özlüyorum, neyseki yazın görüyorum :d
11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerimm
+1 yılBende hala o sokaklardayım ama çocukluğumu özlüyorum.
11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ Bu soruma da beklerimm
+1 yılÇocukluğumda büyüdüğüm sokağımdayım zaten heryer bina doldu eskiyi özlüyor insan
11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim...
+1 yılGüzel soru. Öyle özlüyorum ki rüyalarıma girer sık sık...
11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim..
- Kişilik & Karakter konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılÇok özlüyorum.
Bisiklet yolculukları harikaydı.
cut.11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim..
Kişilik & Karakter konusunda 18,4b cevap paylaştı. Çocukluğumun her şeyini özlüyorum.
Görseldeki minnoş da çok tatlı yahu11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim..
- Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı.
+1 yılYıllarca gitmemiştim. Sonra 5 yıl çocukluğumun geçtiği ilçede çalıştım. Sipariş geldiğinde hep o sokaktan geçerek gözlerimde canlandırırım anıları.
Çok güzel, özel, özlem dolu hisler..10 Yorumla
+1 yılSabahtan akşama kadar top koştururduk. Şimdi farklı mahalledeyiz. Ve yaş büyüdüğü için maalesef eskisi gibi top oyanamıyoruz, iş güç vakit olmuyor zaten. Şimdi o bitmez dediğimiz mahalle arkadaşlarımız kim bilir neredeler. Bi ara gitmiştim, bazı evleri falan yıkmışlar, çok az hatırası olan yer sağlam. Tabi görünce üzüldüm, ama hayat devam ettikçe değişim oluyor, alışmak lazım.
10 Yorumla
+1 yılEvet ama yakın bana. Fakat gitmiyorum, sokaklardan çok çocukluğu özlerim.
11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim
+1 yılHaddinden çok özlüyorum çünkü en güzel zamanlarım o sokaklarda geçti. Hayatımın en güzel zamanlarıydı. Hep mutluydum hiç hüzün nedir bilmezdim. O sokaklardan ayrılınca, çocukluk bitince mutluluğu arar oldum. Şimdi sadece hüzün kaldı geriye...
11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim
+1 yıl5 yaşımdayken doğduğum evden ayrılıp bu evimize çıktık taşındık ve hala yaşım 33 bazen rüyamda o evi görüyorum sokaklarını evin içini merdivenlerinde koşuyorum falan
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHala aynı yerde yaşıyorum da sokak çocukluğumdaki sokak değil her yer bina oldu ya
11 Yorumla- +1 yıl
Evet ya o eski tad yok hiç bir şey de
Çocukluğum cok kötü geçti buyuzden cocuk kalmak o yıla dönmek vs istemem
20 Yorumla
+1 yılBence oldukça eski yüzyılların hayatı daha yaşanılırdı.)
10 YorumlaBundan 5 sene önce bu soruyu görsem belki gözlerim dolardı ama şimdi pek bir önemi yok.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Hayır sokağımdan ayrılmadım ama eski halini özlüyorum
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
+1 yılHayır özlemiyorum hatta nefret ediyorum iyi ki de çıkmışım
10 Yorumla O sokaklara geri döndüm bazen iç çekiyor insan evet keşke eski zamanlarda olsak yine diye...
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yıle haliyle. şanslıydım o yönden sokakta gecırebıldim.
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 800 cevap paylaştı.
+1 yılEvet özlüyorum. Evimden ne zaman annemler gitsem o yollarda kendimi buluyorum. O yollarda büyüdüm
10 Yorumla Çocukluğumun Geçtiği O Sakakları Özlüyorum Tabikide
10 YorumlaBenim aklıma hep çıkmaz yollar geliyor gezdiğim sokaklar her an aklımda canlanıyor bazı sokaklar ezberimden çıkmıyor
11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ Bu soruma da beklerimm
Kişilik & Karakter konusunda 10,8b cevap paylaştı. evt o sokaktayım hala ama bazen değişiklik oluyor mesela evlerin üstlerine kat kat çıktılar , evin tam karşısındaki arsaya ev diktiler kaldırımda duran tahta elektrik direğini kaldırdılar vs vs vs
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı.
+1 yılEvet şimdi çok değişmiş ben çocukken de kalabalıktı muhit ama şimdi çok aşırı kalabalık. eskilerden kalan kimse yok gibi tanıdıkların çoğu ölmüş.
10 Yorumla
+1 yılO sokaklarda ben herkes esmerken sarışın olduğumdan dolayı zorbalığa uğradığım için hiç özlemiyorum o sokakları
10 Yorumla
+1 yılBir kaç senede bir gider dolaşırım iyi hissettiriyor.
10 Yorumla
+1 yılHem çocukluğumu hem de o sokakları çok özlüyorum...
11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim...
+1 yılBende hala o sokaklardayım ama terk etmek zorunda kalabilirim
11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim...
+1 yılhep dayak yedim o sokaklarda, kucukken cok ufak tefektim. sıkıysa simdi gelsinler
11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerim..
Gizli Üye(30-35)+1 yılEveet yaa gece 3e kadar oyun oynardık çok eğlenceli kıymet bilinecek zamanlardı. O zamanlar masumdu şimdi ise düşündüğümüz tek şey zamlar dolar sınavlar falan fistan
11 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ Bu soruma da beklerim :)
Yarısını özlüyorum diğer yarısı berbat geçti
32 Yorumla- +1 yıl
Oyuncak arabalarla mı yoksa bebeklerle mi daha çok oynadınız? ↗ bu soruma da beklerimmm
- Devamını Gör (83)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 