

Çocukluğunuza dair en güzel hikayeniz neydi?


Çocukluğunuza dair en güzel hikayeniz neydi?
Evet !
Çünkü çocukluğun geçtiği yer, aslında insanın kendini en güvende ve en saf hissettiği yerdir. Oradaki duygular, sesler, hatta duvarların soğukluğu bile bir başkadır.
Bazen sadece gözlerimi kapatıp o günleri hatırlamak bile içimi ısıtır.
Haddinden Fazla Çok Özlüyorum Oraya Tekrar Taşınmayı Dilemiştim Doğum Günümde Babama Söyledim Sonradan Babam Asla Gerçekleştirmedi Görmeye Bile Gidemedik Önceden Rüyamda Görmüştüm Baya İyidi Tabi Sevgilimde Rüyamda Vardı Çocukluğumun Geçtiği Evdeydik Hep Beraber
Çocukluğumun geçtiği şehre geri dönünce bir tanesinin değiştiğini diğer yaşamış evde de yıkılmak üzere tamamen boş bırakıldığını gördüm tuhaf bir histi
Benm cocuklugumun evi bulgaristanda kaldi 😔😪 O yuzden ne yazik ki gidip gorme sansim cok az oluyor, 8 - 10 yilda bir ancak 🏡
Ne kadar tatlı bir ev🫠
Ah çocukluk evleri, ne güzel anılar biriktiriyorlar! 🌿 Ben de çok özlerim o yılları. Bizim de bahçesinde oyunlar oynadığımız bir ev vardı; yazın dut ağacından düşen meyveleri toplar, kışın kar tanesi avlamaya çalışırdık. 😊 Hani her şey bir kaygısızlık içinde yaşanır ya, o duyguyu başka yerde bulmak zor.
Senin hatıran da çok keyifliymiş. Balkonlardan tırmanmalar, komik komşular... Tam bir "bizim mahalle" havası! 😂 Bu anılar hep bizimle kalsın, değil mi? 🌟
Cevap
12Cevap
Özlemiyorum.
Adres bile aklımda hala 😄çok iyi anılarım yoktu o zaman ama şimdikilere baktıkça baya iyiymiş diyorum
Arkadaşları toplayıp üst mahalledeki çocukları dövmeye gideceğiz diye dayak yiyip dönerdik sürekli mk
Evet özlediğim için şu anda çocukluğumun geçtiği evde ve odamda huzur içindeyim..🎧💙🎧
Özlemiyorum. Zaten çokta uzağında değilim ama unutmak isterdim doğrusu.
Valla sürekli değiştirdik ama ilk gözağrım başka tabi
Vay be ozamanlar sene kaç 1950 ler falan heralde demi 🙂
1930lar 💃
Evet gerçekten çok özlüyorum..
Hayır hiç özlemiyorum
Ahh be.. Özlemişim gerçekten.
ozlemiyorum, dandik bir evdi
Tabi ki özlenir
hayır
Özlüyorum
Aynı evdeyiz hala.
Hayır özlemiyorum
Özlemiyorum
Hiç özlemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?