Sen kimsin? Yeteneklerin, güçlü yönlerin , zayıf yönlerin, değerlerin neler?
Evet, biliyorum
Hayır, bilmiyorum
Kararsızım, bulamıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evet, biliyorum. Güçlü yönlerimi de zayıf yönlerimi de tanıyorum. Kendi SWOT analizimi yaptığında 25 yaşında falandım. O günden sonra bana zarar veren huylarımı ve alışkanlıklarımı değiştirme konusunda çaba gösterdim ve bu konuda da epey yol aldığımı düşünüyorum..
Benim için yaratılmış Dünya'nın halifesiyim ben İnsan'ım Dünya'ya imtihan için gönderildiğimi biliyorum fıtratımı bozmazsam melekleri geçebileceğimi de biliyorum ama nefsin arzu ve isteklerinin peşinden koşarsam bir havyandan daha aşağıları ineceğimi de biliyorum
dünya imtihanını kazanmak için gönderilmiş bir adem oğluyum
Bende iyi şeyler de var kötü şeylerde önemli olan terazide hangisinin ağır basacağıdır
Bir tarafımı çok iyi tanıyorum. O benim, kendimi hissedebiliyorum.
Diğer tarafım kim, onu kestiremiyorum.
Benden çok farklı, bambaşka birisi. Tanımak istiyorum, fakat adeta benden kaçıyor.
Cevap
11Cevap
Hayat kendini bulmak ve ya tanımak değildir. Hayat kendini yaratmaktır
Evet kendimi iyi tanıyorum. İyi kötü özelliklerimi bilirim. Eleştirelere de açık biriyimdir.
Evet kendimi tanıyorum biliyorum çok fazla eksik yönüm var hayata karşı yetersizim zayıfım güçsüzüm kendimi tamamlayamadım
Ben kendimi unutuyorum maalesef bazen ailemi unutuyorum
Öğrenmeye çalışıyorum henüz tam olarak öğrenemedim.
Beni benden iyi bilen yok. Arada hatalar icin arkadaslardan tiyo aliyorum eksiklikleri gidermek icin ne de olsa 4 -4 lük insan yok. eksileri minimum sevyede tutmak bize bagli ;)
Kendimi tanıtmam gereken uygun platform burası değil
Evet 5 aydır biliyorum kendimi buldum kim olduğumu biliyorum
Tanımaya çalışıyorum diyelim
Evet artık çok iyi biliyorum.
Bir tarafımı çok iyi tanıyorum diğer tarafım sıkıntı
uzun uğraşlar sonucunda buldum..
Kafa bulandırmayalım şimdi
Biliyorum
Ben aslında yokum
Evet tanıyorum.
Tanırım evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?