Lise 1den beri yalnızım hep yalnız mı kalacağım?

şu an üniversite 2deyim. Lisede yalnızdım ama son sınıfta dershaneye gittim orada da yalnızdım sonra üniversiteye başladım orada da kızlar beraber takılıp beni çağırmazlardı. Şimdi o üniversiteden Akdeniz’e geçiş yaptım burada da yalnızım. Oysa onlardan eksiğim yok Hatta ultra güzel denebilecek bir tipteyim. Ben de onları beğenmiyorum doğru ama beğendiğim ortamlara da koymuyor Allah beni. Bi flörtüm olmuştu onu da engelledim yazmadı aylarca. Tutunacak dalım yok. Zekam var tip var ama dalım yok. Yurtta kalmak bence insan tabiatına aykırı sadece 1 odada yaşıyosun hem de 2 kişiyle daha. Benim dersim bi buçukta sabah 7de kalkıyor kız ve 1 saat boyunca hazırlanıyor. Ölüm var diyorum bi şey beklememeye çalışıyorum ama bazen de üzüntüm var. Devlet üniversitende okumak zaten kötü.
Güncellemeler
+1 yıl
Ben İstanbul’da özel üniversiteyi tam burslu tutturmuşum orayı kaçırdığım için de zaman kaybı gibi hissediyorum ben Antalya’ya ait hissetmiyorum gerçi nerde samimiyet olacaksa orada olmayı isterim belki İstanbul mükemmel olucak orada arkadaşlarım olucak diye bi şey illa demiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Ah bu sitede pis insanlar var diye bazen tiksiniyorum ama bazen güzel yorumladınız oluyor işte güzel insanlar da var burada
Lise 1den beri yalnızım hep yalnız mı kalacağım?
Cevapla