Gittiğim her okulda yalnız kaldım, sorun bende mi?

lise dershane 2 üniversite değitirdim 2sinde de öyle. Sorun onlarda da bence çünkü öyle havalı samimi tipler değil çoğu. Hep bi gıcıklık kendini saklama sen kimsin ya gtiiğim yerdekiler bi şey ded eğil zewngin de değil
Güncellemeler
+1 yıl
Yani şöyle kibar bi kızdım ama samimi kişi olmadı pek.
Gittiğim her okulda yalnız kaldım, sorun bende mi?
Cevapla