Yalnızdım hep yalnız kalacağım?

Günaydın Herkese
Ben 22 yaşımdayım. şu an üniversite 3. sınıf öğrencisiyim. İlk senemi karaman'da okudum. Sonra yatay geçişle Konya'ya geçiş yaptım. 1. cilikle geçiş yaptım. Hayatım boyunca hep iyi biri olmaya çalıştım. Hep dinine düşkün biri olmaya çalıştım. 13 yaşımda babamı kaybettim. Şimdi daha iyi anlıyorum yokluğunu. Bu olaydan sonra dinime daha çok sarıldım. Hiç sevgilim olmadı. Orta halli bir tipim var. Sessiz sakin biriyim. Hep öyle derler beni görenler. Babam yok ama annem var başımda. Allah onu eksik etmesin. Ablamlar evlendi. Annemle ben yaşıyoruz. A sosyalim fazla arkadaşım yok. 4 - 5 tane ancadır. Aşk yaşamadım. El ele bile tutuşmadım. Etkilendim bir defa red edildim. Hayallerim var. Evlilik çocuk ev araba iyi bir meslek sahibi olamak ve kabeyi görmek. 22 senedir yalnızım. Bundan sonra yalnız kalırım kesin. Bu kadar sene olmayan şey olmaz bundan sonra muhtemelen. Anladım ki bu kadar iyi olmam bana kaybettirecek aşkta. Zamana bıraktım artık. Hayal kurmuyorum. Boş ve olmayacak bir hayal kurmuyorum. Hayırlısı buymuş. Şükür bunada şükür.
Yalnızdım hep yalnız kalacağım?
Cevapla