Bazı kadınlar erkeklere son derece alttan alarak yaklaşıyor ama hemcinslerine aşırı sert davranıyor.
Bunun sebebi nedir?
Bunun sebebi nedir?
burada gördüm örneklerini normalde olanın aynısı mesela erkek ne yaparsa yapsın suçsuz hemcinsine saldıran at gözlüklü kadınlar var maalesef hadi onu geçtim sırf erkeklerin yorumunu beğenip kızların beğenmeyen bile gördüm.
Maalesef o kızlar burada çok fazla
Kadının en büyük düşmanı kadındır diye boşuna demiyorlar , sanırım bunun en büyük nedeni bazıları kendilerini çok rekabete kaptırıyor. Gerek yok oysa ki hepimiz güzel ve özeliz 🙃
Bazı kadınlar bu konuda takıntılı yek ben olayım kontrol bende olsun diye herkesi mutsuz ediyor
Yaşam şartları, kıskançlık, toplumun verdiği ön yargılar bazen hemcinslerim sert davranmayı getiriyor. Ancak toplumun yarısı annemiz eşimiz çocuklarımız iyi ki varlar her halleriyle seviyoruz
Cevap
8Cevap
Rekabet peşinde koşan kadın çok çünkü. Keşke öyle olmasalar, kadının en büyük dostu gene kadın olsa keşke.
Olmuyor. Zor durumda diye evine alıyorsun sevgilinle aldatıyor. Erkeğin suçu da var ama besle kargayı oysun gözünü oluyor
Iğrenç bir durum..
Evet bunu ben de gördüm çok defa bilmiyorum nedenini erkeklerde de durum aynı zaten o yüzden problem yok
Erkekler de fesatlaşıyor demek
İki cinsiyet de kendi arasında aşırı fesat zaten sadece karşı cinse karşı şirin gözükmeye çalışıyor
Birbirlerini yesinler :)
Aynen :))
Bende tam tersi kızlara aşırı iyi davranıyorum ama hem cinslerime tahammül edemem
Ben de kızlara iyi davranırım ama erkeklere benim de tahammülüm yok
Bu sence karşı cins için olumlu bir durum mu yoksa basitleşir mi
Karşı cinsi anlamıyorum
Yani siz kızlar için böyle kibar davranmak hoşunuza gidiyor mu
O kadına göre değişiyor. İşine geldiğine iyi konuşur herkes
Doğru
İşlerine gelirse seni vezir ederler...
İşlerine hiç gelmedi püü :)
Çalışma hayatında bu oluyor zaman zaman.🤗🤗fesat şeyler
Çok fesatlar
Kadınların fıtratında var sanırım hemcinsleriyle geçinememe
Kesinlikle
Çok samimi bildiğin bir başka kadın arkadaşına sır verme erkekler saklar ama kadınlar ölümcül satış yaparlar çok gördüm
Benim sırrımı erkek bir arkadaş sevgili olmak istediği kıza anlatmıştı 🤗
Bunlar istisnadır sonuç
kıskançlık ego içi boş özgüven
Kesinlikle
saygılar...
Her türlü insan var çünkü
Rakip olarak mı görüyolar ki 😁😂
Rekabet
Katılıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?