Çıkmaza girdim çok bunalmış durumdayım ne yapayım Allah rızası için okur musunuz?

Hergün saçımı başımı yolup kendime zarar vermeye başladım.. çok ağır sıkıntılar yaşıyorum.. hiçbiri boşuna değil.. hayatımdaki herkesten herşeyden çok bunaldım.. öfkemi kontrol edemez oldum.. en ufak şeyde sinirlerim tavan yapıyor.. hiçbirşeyi gururuma yediremiyorum.. ailemle aynı evin içinde kalıyorum ayrılacağım 3 aya ama ne zaman ismimle seslenip bir şey isteseler cinnet geçirecek oluyorum. İnsanlara tahammülüm kalmadı.. kendimden öyle nefret ediyorum ki..22 yaşındayım.. kafam darmadağın.. hiçbirşeye cesaretim yok, kendime zarar vermekten başka bir şey yapmıyorum.. ilaç içiyordum bıraktım bıraktıktan sonra arttı bu deliliklerim.. canım çok yanıyor bunu hissediyorum.. bu acıya katlanamıyorum artık kendimi boş hissediyorum çok boş Bir insan hergün odaya çekilip ağlar mı.. dayak yemiş gibi kalkıyorum her sabah.. Ölümü çok düşündüm.. kendime bu hayatta yer bulamıyorum..
Çıkmaza girdim çok bunalmış durumdayım ne yapayım Allah rızası için okur musunuz?
Cevapla