İçinizde hangi duyguyu bastırıyorsunuz, peki onunla baş edebiliyor musunuz?

İçinizde hangi duyguyu bastırıyorsunuz, peki onunla baş edebiliyor musunuz?


Duymak istemedim..

Görmek istemedim..
Yaşamak istemedim de..
Hep kaçtım ben bu duygudan..
İnanmıyor değildim..
Aslında yaşadığım için kaçtım..
Bir daha beni yakalamasın diye kaçtım
Korktuğum için kaçtım..
Artık baş etmem imkansız..

insanlar dönem dönem bazı duyguları doyasıya yaşarken dönem dönem de o duyguları yaşamak istemediğinden acı çektiğinden dolayı uzaklaşmak bastırmak hissetmemek için çabalarlar hatta onu hissetmeye zorlayan insanlardan da uzaklaşırlar

Sevgi ve aşk bu duyguların başında gelir çünkü hepimiz bir defa da olsa bu duygu yüzünden kırılmış incinmiş ve acı çekmişizdir ya da başka duygularda bazen bizi gerçekten hırpalamıştır.

Peki siz içinizde hangi duyguyu bastırıyorsunuz ve bununla baş edebiliyor musunuz?
#DengesizBirAdam
İçinizde hangi duyguyu bastırıyorsunuz, peki onunla baş edebiliyor musunuz?
Cevapla