
Duymak istemedim..
Görmek istemedim..
Yaşamak istemedim de..
Hep kaçtım ben bu duygudan..
İnanmıyor değildim..
Aslında yaşadığım için kaçtım..
Bir daha beni yakalamasın diye kaçtım
Korktuğum için kaçtım..
Artık baş etmem imkansız..
insanlar dönem dönem bazı duyguları doyasıya yaşarken dönem dönem de o duyguları yaşamak istemediğinden acı çektiğinden dolayı uzaklaşmak bastırmak hissetmemek için çabalarlar hatta onu hissetmeye zorlayan insanlardan da uzaklaşırlar
Sevgi ve aşk bu duyguların başında gelir çünkü hepimiz bir defa da olsa bu duygu yüzünden kırılmış incinmiş ve acı çekmişizdir ya da başka duygularda bazen bizi gerçekten hırpalamıştır.
Peki siz içinizde hangi duyguyu bastırıyorsunuz ve bununla baş edebiliyor musunuz?
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer